Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

KIA_Killer

Legacy Member
Diene Carl :rofl:

"En ze gaan mij NU vertellen hoelang 'ah eerst een gesprek ok lien, euh an, euh..**'"

BWAAAAH :rofl:

ma kerel wa een gesprek toch

'Ja en Olivier heeft goede smaak, alez 't is niet de eerste keer dat hij een relatie met een Miss België heeft'

:lol:

en hij is weer daar met zijne jetset en jetsetparties.

jensvv

Legacy Member
De Carl is Olli daar wa ambetant aant maken :p recordhouder miss belgiës t'hof maken :D

tetty

Legacy Member
En in een ander zijn soep roeren, das al den derde keer zeker eh. Arme Olivier :D, die gaat em straks mogen verantwoorden bij zen madam.

KIA_Killer

Legacy Member
Miserie :sop:

'ja behalve je blonde haar ben je geen typische voetbalvrouw'

'huisje, tuintje, boompje, missje'

:rofl:

Gentille

Legacy Member
Ik had wel medelijden met de Zwitsers maar niet onverdiend van de Turken. Mooie flits in de toegevoegde tijd.

Remi

Legacy Member
den oli had de carl wel flink beet.. den simpelen duif..
"ah, zijde gij nog nooit daar geweest?"
"ah, 'tuurlijk wel Carl"

en ineens moest het bandje gestart worden :-D

dqve

Legacy Member
Nattefrost zei:
Van overanalyseren gesproken. Die CL penalty was volgens zijn eigen "ritueel". Niks show of ego, gewoon zoals hij dat altijd doet. Alleen veel slechter. Iedereen zegt altijd maar dat dat door zijn ego kwam, volgens mij kwam het eerder gewoon door zenuwen.


Ritueel..

De grootste kwaliteit van een kampioen is bescheidenheid


Mooie wedstrijd gezien dankzij de altijd vurige maar beperkte Turken en een Zwitserland vol overgave. Lang leve het voetbal, in eender welk weer.
Istanbul zal er <wel voor iets tussen zitten.
In een weegschaal uiteindelijk logische maar niet echt verdiende zege.
Jammer voor de Zwitsters, maar afgelopen.
Ze kunnen nog steeds gaan voor die aller eerste zege natuurlijk)

Mor dees is idd een ferm toek op hun bakkes lol.

KIA_Killer

Legacy Member
Mo ven ttoch :')

'En jullie hebben allebei bij de arabieren gewerkt.'

tetty

Legacy Member
Exodus van De Vos,... programma zakt onder de 0 ale, nog nie... Gunter is der nog :P

Razzia

Legacy Member
Tis zo schandalig schraal op VT4 dat ik het gewoon afzet omdat gewoon niet verder kan kijken :p

SIO

Legacy Member
Kga De Vos zijn liedje missen :sad:

en nu tetteren over voetbalvrouwen, de Carl overtreft hemzelf elken dag :doh:

Razzia

Legacy Member
Lol, dus ik zap weg en iets later zap ik terug. Olivier Deschacht: "Bij ons is dat een andere cultuur, vrouwen... bla bla"

Eh? :oink:

Remi

Legacy Member
met die annelien ziet de carl toch af, die kan ook vrij ad rem antwoorden op zijn praatjes

Romelus

Legacy Member
Die Annelies ziet er vrij heet uit:oink:
En de Carl is weer hilarisch:rofl:
"Sef, ik heb nog een vraagje voor je"
"Ah, er komt nu reclame, ok, kwas et even vergeten"

Romelus

Legacy Member
Carl : " De ene mooie vrouw passeert hier naast de andere" (doelend op V Dcock morgen)
Gunter : " Betekent dit dat je morgen hier niet meer bent , Carl?":D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan