Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit er nog steeds... en gij zijt ???Gavin zei:Zit of zat je op Regina Mundi, baris? -_-

baris zei:zit er nog steeds... en gij zijt ???![]()
Kende em?Desperatozz zei:het geheim zit in de iPod:
http://www.sport.be/nl/voetbal/euro2008/?Article_ID=289664

Desperatozz zei:doen enkel match of the day