Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:Euhm, nee ?
Hebben al veel matchen uitgezonden.

_DM_ zei:Weer geen BBC ?![]()
Razzia` zei:Een van men beste maten zit opt regina mundi, andy vaccaKende em?
Ontopic: Denk niet dat de Italianen eruit gaan vliegen, ze kunnen het wel. Zeker na dat oplawaai van nederland zullen ze nu wel wakkergeschud zijn.

baris zei:Wie kent hem nu niet? Natuurlijk ken ik hem!![]()

kvond die "fout" op Pletikosa op het einde van de eerste helft wel maar lichtpuni zei:Goed gefloten van De Bleeckere, en heel dom van Basti. Ik zei juist nog tegen mijn ma dat ik niet snapte waarom die niet vast speelde ipv Gomez of Klose, dan kan Podolski in de spits spelen en hebt ge iemand met een goeie actie op de flank.
volderke89 zei:Heb ik iets gemist?![]()
