Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

puni

Legacy Member
Il Pirata zei:
kvond die "fout" op Pletikosa op het einde van de eerste helft wel maar licht

Dat hij in de lucht hangt en gehinderd wordt door Gomez? Ik vond dat-ie inderdaad uit balans gebracht werd. Gomez houdt zich wel nog in maar botst nog wat tegen Pletikosa, en als ge in de lucht hangt, zijt ge sowieso wat fragieler. :p

dqve

Legacy Member
niets van gezien tenzij de uitslag..

Den duits verloren dus voor liefdadigheid en symphatie voor de oosterijkers zal ook geen plaats zijn.
Zeker niet wederzijds als die durven winnen vandaag.

Mooie ontwikkeling :)

marre_man

Legacy Member
+++ Modric
++ Lahm
+ Kranjcar/Olic

--- Ballack (die man was echt nergens vandaag en altijd zijn geshap)
-- schweini (1 ding is zeker; de komende match zal hij niet beginnen), gomez
- de rest van de Duitse ploeg

Il Pirata

Legacy Member
feit, maar ge ziet toch da hij die bal absoluut niet vast had want hij loste em al voor de botsing met Gomez

S.conceiçao7

Legacy Member
wa heeft schweinsteiger wel gedaan om rood te krijgen?
sorry heb de match niet uitgekeken :(

puni

Legacy Member
Ballack vond ik, buiten zijn gemekker, toch nog redelijk, infiltreerde zoals gewoonlijk weer redelijk goed.

Klose en Gomez stonden er er wel bij als plantjes, ze konden evengoed met negen aan de match begonnen zijn.

EDIT: Hij wordt getackled, draait zich om en geeft zijn tegenstander direct een forse duw waardoor die op de grond valt.

Fré_

Legacy Member
volderke89 zei:
Heb ik iets gemist?:oink:

neen dus :p

kzou et wel goe gevonden hebben da duitsland nog gelijk kwam
nu kroatie 6 punten en al geplaatst, dus als oostenrijk vanavond nie wint zijn ze ook al zo goed als uitgeschakeld

Gavin

Legacy Member
Duitsland vandaag? :wtf:
Enige positieve was die fantastische goal van Podolski.


Maar wat is Kroatië toch een zeikploeg. Syndroom van Portugal van vorige jaren. Maar dan met minder stijl en kunde.

Fré_

Legacy Member
Gavin zei:
Duitsland vandaag? :wtf:
Enige positieve was die fantastische goal van Podolski.


Maar wat is Kroatië toch een zeikploeg. Syndroom van Portugal van vorige jaren. Maar dan met minder stijl en kunde.

zo speciaal was da doelpunt toch nie ze imo
die bal valt gewoon voor zn voeten

en kroatie was, zeker het eerste halfuur, uitstekend.

hipStar

Legacy Member
lilpunk zei:
zo speciaal was da doelpunt toch nie ze imo
die bal valt gewoon voor zn voeten

en kroatie was, zeker het eerste halfuur, uitstekend.

een match bestaat uit 90 min, je kan 30 min goedspelen en dan 60 min onder de voet gelopen worden en verliezen met 12-0.

Mako

Legacy Member
Xarius zei:
Da wor een endlösung tegen Oostenrijk als ze nog willen doorgaan :P.

haha allé gast, zo'n termen gebruikt ge best niet :p

Ja duitsland, das toch al de 2e match op rij dat ze mij teleurstellen. Ook tegen Polen vond ik ze allesbehalve goed spelen, en kwamen ze vrij goed weg met ruime winst. Nu hebben ze simpelweg gekregen wat ze verdienden.

Adrei

Legacy Member
hipStar zei:
een match bestaat uit 90 min, je kan 30 min goedspelen en dan 60 min onder de voet gelopen worden en verliezen met 12-0.
Vorig jaar was ne match hier nog 80 minuten? ^^ En elke doelpunt da daarbuiten viel was puur geluk! :unsure:

Fré_

Legacy Member
hipStar zei:
een match bestaat uit 90 min, je kan 30 min goedspelen en dan 60 min onder de voet gelopen worden en verliezen met 12-0.

akkoord, maar nie tegen een ploeg als duitsland vandaag.
geen inzet en geen 5 deftige passes achter elkaar.

hopen op oostenrijk nu , maar tzal toch polen worden vrees ik..

Gavin

Legacy Member
Dat dropshot was toch geweldig ..

Recht in de hoek, strak over de grond. Beter kon je die bal niet raken. Zo van die ballen waarvan je weet dat ze binnengaan.

Nattefrost

Legacy Member
Gavin zei:
Duitsland vandaag? :wtf:
Enige positieve was die fantastische goal van Podolski.


Maar wat is Kroatië toch een zeikploeg. Syndroom van Portugal van vorige jaren. Maar dan met minder stijl en kunde.

Huh? Kroatië speelde met momenten leuk voetbal vond ik. Op andere momenten speelden ze natuurlijk om hun voorsprong te behouden, en dat is zeker te verantwoorden als je op papier de mindere ploeg bent. De acties op de flanken mochten er zeker zijn, en met Modric liep het door het midden ook lekker. Toffe ploeg zou ik zeggen. Ze hebben niet de middelen om een ganse match voor een aantrekkelijke pot voetbal te zorgen, maar dat is hen snel vergeven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan