Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheReds zei:Dit is echt wel belachelijk
Ze kunnen nog slechter afwerken dan België
Ge zult ook zien, kroatië komt nog ver.Nattefrost zei:Huh? Kroatië speelde met momenten leuk voetbal vond ik. Op andere momenten speelden ze natuurlijk om hun voorsprong te behouden, en dat is zeker te verantwoorden als je op papier de mindere ploeg bent. De acties op de flanken mochten er zeker zijn, en met Modric liep het door het midden ook lekker. Toffe ploeg zou ik zeggen. Ze hebben niet de middelen om een ganse match voor een aantrekkelijke pot voetbal te zorgen, maar dat is hen snel vergeven.
caoimhin zei:Was dat nu geen offside??
WolCoM zei:Kgun het oostenrijk wel. Polen doet me niets.

Polen speelt vanavond een levensbelangrijke wedstrijd tegen Oostenrijk, maar 'the talk of the town' in het Oost-Europese land is ongetwijfeld de zelfmoord van oud-international Adam Ledwon. De 34-jarige middenvelder van Austria Kärnten hing zichzelf gisteren op in zijn huis in Klagenfurt. Zijn ploegmaat Patrick Wolf deed de schokkende ontdekking.
Zowel Ledwon's club als de Poolse voetbalbond hebben al geschokt gereageerd op zijn overlijden en spreken van een 'onvervangbare mens' en noemen het 'heel triest nieuws'.
Ledwon speelde mogelijk al langer met zelfmoordgedachten. Enkele dagen terug meldde hij nog doodleuk in een interview met een Poolse website dat de wedstrijd van vanavond 'een duel op leven en dood is' en dat hij 'zich zou ophangen aan een lantaarnpaal in Klagenfurt mochten de Polen niet winnen van Oostenrijk'. Mogelijk zag Ledwon het na de matige prestatie van de Polen tegen Duitsland somber in, want hij heeft zelfs de wedstrijd van deze avond niet willen afwachten om zich van het leven te beroven.
Ledwon verzamelde in zijn carrière achttien A-caps en maakte één goal voor de nationale ploeg. Leo Beenhaker nam hem echter niet in de selectie op voor dit EK.
Gavin zei:Dat dropshot was toch geweldig ..
Recht in de hoek, strak over de grond. Beter kon je die bal niet raken. Zo van die ballen waarvan je weet dat ze binnengaan.
