Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Dit is echt wel belachelijk
Ze kunnen nog slechter afwerken dan België

boozeke

Legacy Member
Nattefrost zei:
Huh? Kroatië speelde met momenten leuk voetbal vond ik. Op andere momenten speelden ze natuurlijk om hun voorsprong te behouden, en dat is zeker te verantwoorden als je op papier de mindere ploeg bent. De acties op de flanken mochten er zeker zijn, en met Modric liep het door het midden ook lekker. Toffe ploeg zou ik zeggen. Ze hebben niet de middelen om een ganse match voor een aantrekkelijke pot voetbal te zorgen, maar dat is hen snel vergeven.
Ge zult ook zien, kroatië komt nog ver.
Khoop zelfs da ze het EK winnen..

TheRedDevils

Legacy Member
deksel op de neus
ze moeten die kansen maar afmaken eh...
zo'n grote missers!

tomh

Legacy Member
Polen speelt vanavond een levensbelangrijke wedstrijd tegen Oostenrijk, maar 'the talk of the town' in het Oost-Europese land is ongetwijfeld de zelfmoord van oud-international Adam Ledwon. De 34-jarige middenvelder van Austria Kärnten hing zichzelf gisteren op in zijn huis in Klagenfurt. Zijn ploegmaat Patrick Wolf deed de schokkende ontdekking.

Zowel Ledwon's club als de Poolse voetbalbond hebben al geschokt gereageerd op zijn overlijden en spreken van een 'onvervangbare mens' en noemen het 'heel triest nieuws'.

Ledwon speelde mogelijk al langer met zelfmoordgedachten. Enkele dagen terug meldde hij nog doodleuk in een interview met een Poolse website dat de wedstrijd van vanavond 'een duel op leven en dood is' en dat hij 'zich zou ophangen aan een lantaarnpaal in Klagenfurt mochten de Polen niet winnen van Oostenrijk'. Mogelijk zag Ledwon het na de matige prestatie van de Polen tegen Duitsland somber in, want hij heeft zelfs de wedstrijd van deze avond niet willen afwachten om zich van het leven te beroven.

Ledwon verzamelde in zijn carrière achttien A-caps en maakte één goal voor de nationale ploeg. Leo Beenhaker nam hem echter niet in de selectie op voor dit EK.

wist ik nie

chomo

Legacy Member
wtf zeg maakt die fckin kansen toch es af... Poolse ploeg zegt me echt nix, die Smolarek loopt daar op een eiland... Hoop da de Oostenrijkers der toch enkele binnenknallen in de 2de helft.

Lucian

Legacy Member
nu nog gwoon wachten tot jeurissen komt zeggen dat het een geldig doelpunt is omdat er ergens een hotdogverkoper achter de goal een pools truike aanheeft :>

-Steve-

Legacy Member
Das zo erg voor Oostenrijk. Dat doet mij denken aan een nationale ploeg van een of ander klein landje waar de mensen graag fritjes eten, die hebben ook zo een probleem.

Glor

Legacy Member
Gavin zei:
Dat dropshot was toch geweldig ..

Recht in de hoek, strak over de grond. Beter kon je die bal niet raken. Zo van die ballen waarvan je weet dat ze binnengaan.

Was idd heerlijk^^ En zo droog :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan