Tsommy
Legacy Member
BlackAngel86 zei:de derde van links of één van die twee die gehurkt zitten of allemaal ioe!![]()
gewoon allemaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlackAngel86 zei:de derde van links of één van die twee die gehurkt zitten of allemaal ioe!![]()
_DM_ zei:

tommy_vercetti zei:gewoon allemaal.


Piejie zei:Een dief heeft in het hotel waar de Tsjechen logeren een aanzienlijke som geld gestolen. Over de grootte van het bedrag is niks bekend. De politie verdenkt het personeel van het zwaarbeveiligde hotel. De diefstal heeft bij de spelers en hun begeleiders alvast voor de nodige beroering gezorgd.
Kan je toch ook wel missen op dit moment![]()

vrtnieuws.net zei:Uitblijven van rood stemt UEFA tevreden
wo 11/06/08 - De Europese voetbalbond UEFA is erg te spreken over de fair play op het EK. Voor, tijdens en na de wedstrijden verloopt alles meer dan behoorlijk sportief.
Na de eerste speeldag in de eerste ronde viel er immers nog geen enkele rode kaart. En zware supportersrellen bleven uit.
(Belga)
"De spelers hebben zich voorbeeldig gedragen op het veld. Er waren amper gele kaarten, en zelfs geen rode."
"De spelers, die het woord "respect" op hun trui dragen, zijn echte voorbeelden", klinkt het bij de UEFA.
"De supporters gedragen zich ook voorbeeldig, op enkele uitzonderingen na."
"En tijdens de volksliederen wordt niet meer gefloten, maar geapplaudiseerd. We moeten de supporters feliciteren."


Ik heb liever tactische analyses over voetbal dan entertainment die praktisch niets te maken heeft met voetbal (Schepens + Devos die id lucht hangenBlackend zei:Heb geen problemen met Carl. Ok, tijdens de rust valt er niet veel te zeggen, wegens de overvloedige reclame, maar da's zijn fout niet.
Voor de rest, ok hij misspreekt zich wel eens maar het is tenminste een vlotte kerel. Kijk maar eens op RTBF, daar is alles zeer straks geregisseerd, kerel misspreekt zich bijna nooit en hééééél droge analyses. VT4 is gewoon meer entertainment. Wat boeit mij nu de tactische analyse van een Frankrijk - Roemenië, evengoed als ze ne keer een paar grappige momenten bundelen.
't is toch zoooooveel gemakkelijker als ge aan de andere kant van het scherm zit..
). Smaken verschillen , maar als je naar een voetbaltalkshow kijkt , moet er dan ook daadwerkelijk gepraat worden over het spelletje. Allé ja , vind ik toch.volderke89 zei:Ik heb liever tactische analyses over voetbal dan entertainment die praktisch niets te maken heeft met voetbal (Schepens + Devos die id lucht hangen). Smaken verschillen , maar als je naar een voetbaltalkshow kijkt , moet er dan ook daadwerkelijk gepraat worden over het spelletje. Allé ja , vind ik toch.

Blackend zei:Heb geen problemen met Carl. Ok, tijdens de rust valt er niet veel te zeggen, wegens de overvloedige reclame, maar da's zijn fout niet.
Voor de rest, ok hij misspreekt zich wel eens maar het is tenminste een vlotte kerel. Kijk maar eens op RTBF, daar is alles zeer straks geregisseerd, kerel misspreekt zich bijna nooit en hééééél droge analyses. VT4 is gewoon meer entertainment. Wat boeit mij nu de tactische analyse van een Frankrijk - Roemenië, evengoed als ze ne keer een paar grappige momenten bundelen.
't is toch zoooooveel gemakkelijker als ge aan de andere kant van het scherm zit..
Blackend zei:.
't is toch zoooooveel gemakkelijker als ge aan de andere kant van het scherm zit..
bartreligion zei:idd, één druk op de knop van de afstandsbediening en zit je op NED 2 en je bent verlost van de VT4 ellende

Blackend zei:Heb geen problemen met Carl. Ok, tijdens de rust valt er niet veel te zeggen, wegens de overvloedige reclame, maar da's zijn fout niet.
Voor de rest, ok hij misspreekt zich wel eens maar het is tenminste een vlotte kerel. Kijk maar eens op RTBF, daar is alles zeer straks geregisseerd, kerel misspreekt zich bijna nooit en hééééél droge analyses. VT4 is gewoon meer entertainment. Wat boeit mij nu de tactische analyse van een Frankrijk - Roemenië, evengoed als ze ne keer een paar grappige momenten bundelen.
't is toch zoooooveel gemakkelijker als ge aan de andere kant van het scherm zit..
Blackend zei:Typisch de Belgische mentaliteit.

En vroeger was alles toch zoveel beter