Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

finn

Legacy Member
Pas op eh, Ferreira kan misschien geen perfect Nederlands, maar hij weet wel altijd scherpe analyses te geven. De tactische situaties die hij aanhaalt zijn altijd zeer interessant.
Bob zit er gewoon om het aangenaam te maken. Steven Defour zit er niet veel te doen.
Op zich is Carl Huybrechts een heel goede presentator. Over Degryse ook geen slecht woord.
Bij NOS krijg je tenzij die blonde ex-voetballer er zit altijd een soort van supporters-dialoog. Er zit geen diepgang in, wel liefde voor het spelletjes en enthousiasme en spontaniteit dat er in de studio bij VT4 niet is.
BBC heeft heel goeie analyses, maar daar wordt het zo droog en saai als iets gebracht.
Volgens mij zou het op de RTBF nog het best zijn, ik heb daar dit seizoen regelmatig naar gezapt, maarja mijn Frans is ook niet "je dat". En dan keer je toch terug bij de vertrouwde Vlaamse televisie.
De commentatoren, daar heb ik zo mijn twijfels over. Ten eerste, als je op Vlaamse televisie kijkt, wens je Vlaamse commentatoren. Die ene oude man heeft een Hollands accent. Aad De Mos als commentator vond ik ook wel een lachertje. Wie wil er nu Hollandse commentaar op Vlaamse televisie? Anders kijk je toch beter naar de NOS. En ik vind Hollands commentaar op niks trekken.
De VRT heeft veel beter personeel daarvoor: Frank Raes, Joost, Stef, Carl Wilmots enz.
stuk voor stuk een pak beter.
BTW: Cruijf: Hij heb een goed balgevoel... Komaan, dat is al even allochtoon als een rijstkakker.
Als het slecht gaad is hij er altijd om scherpe analyses te geven, maar als het goed gaat, heb je aan Cruijf als studiogast niks. Hij zal dan nog liever over koetjes en kalfjes spreken. En wat een dikke nekken zeg.

MMantle

Legacy Member
Wat hoor ik daar .. Carl op zich een heel goede presentator?

Die kerel doet niets anders dan zich verspreken, stelt de verkeerde vragen, heeft totaal geen idee waar de cue staat of hoe hij die moet lezen, onderbreekt constant zijn studiogasten, is arrogant tegen zijn studiogasten, heeft geen tact, heeft geen kennis van zaken, hakkelt tussen iedere 2 woorden en verwart iedere speler tijdens (bijna) iedere scene in herhaling.

Ja, tis nog nie zo ne slechte.

showb1z

Legacy Member
We kunnen mss een aparte thread over de omkadering en commentaar openen...

(BBC is het beste in alles, alleen spijtig dat ze moeten delen met ITV.)

boozeke

Legacy Member
finn zei:
Pas op eh, Ferreira kan misschien geen perfect Nederlands, maar hij weet wel altijd scherpe analyses te geven. De tactische situaties die hij aanhaalt zijn altijd zeer interessant.
Bob zit er gewoon om het aangenaam te maken. Steven Defour zit er niet veel te doen.
Op zich is Carl Huybrechts een heel goede presentator. Over Degryse ook geen slecht woord.
Bij NOS krijg je tenzij die blonde ex-voetballer er zit altijd een soort van supporters-dialoog. Er zit geen diepgang in, wel liefde voor het spelletjes en enthousiasme en spontaniteit dat er in de studio bij VT4 niet is.
BBC heeft heel goeie analyses, maar daar wordt het zo droog en saai als iets gebracht.
Volgens mij zou het op de RTBF nog het best zijn, ik heb daar dit seizoen regelmatig naar gezapt, maarja mijn Frans is ook niet "je dat". En dan keer je toch terug bij de vertrouwde Vlaamse televisie.
De commentatoren, daar heb ik zo mijn twijfels over. Ten eerste, als je op Vlaamse televisie kijkt, wens je Vlaamse commentatoren. Die ene oude man heeft een Hollands accent. Aad De Mos als commentator vond ik ook wel een lachertje. Wie wil er nu Hollandse commentaar op Vlaamse televisie? Anders kijk je toch beter naar de NOS. En ik vind Hollands commentaar op niks trekken.
De VRT heeft veel beter personeel daarvoor: Frank Raes, Joost, Stef, Carl Wilmots enz.
stuk voor stuk een pak beter.
you're talking crap here boy, wij hebben geen deftige mensen om da te doen,vroeger ja. IK zou content zijn me nen hollander hier, die mensen da ge opnoemt kunnen ni zonder zeveren en hebben der geen verstand van.
En dien oude hollander zoals ge hem noemt is boskamp, een van de enige mensen die der zouden in moete zitten

Tesla

Legacy Member
finn zei:
Op zich is Carl Huybrechts een heel goede presentator.

Als Carl "nee, geen EK nieuws vandaag" Huybrechts een heel goede presentator is, dan ben ik wel eens benieuwd hoe een slechte eruit ziet!

The H!ve

Legacy Member
Zelfs op Q-music vanochtend spraken ze erover.
hoe er een een paar fouten waren.
Naar het schijnt was de camera nog aan het draaien en was Carl de regie aan het uitschijten.
Wel grappig toen hij zei en nu reclame .... blijft zo 10 sec in de camera staren.. nix gebeurt.. trekt een rare smoel.. neemt dan z'n wijnglas vast.. nog steeds gebeurt er niets.

En ook dat hij steeds iederen zit te onderbreken. Neem nu an van elsen gisteren. Toen ze daar bezig was over tom boonen en dat ze zei de mensen hebben daar een god van gemaakt.. Carl haar direct onderbreken : " ik bschuldig hem niet .. ik zeg dat niet he.. jamaarja.. "

shit zeg carl.. niemand zei dat ook..

dan ook gunther schepens en goedele liekens enzo. Gunther die dan zei mijn mening is niet gevraagd dus ik hou men mond.

En als je weet dat ook nog Veronique de Cock haar opwachting zal maken..

En hoeveel keer tonen ze wel die samenvattingen..
eerst tijdens de match, dan direct na de match en dan gaan ze hem nog eens analyseren en de hoogtepunten en dan tijdens die opvullingen weer en weer..

Pieke

Legacy Member
of dat hem zegt: het doelpunt graag, da komt niet en dan zegt: le but svp

like zomg debiel gevrochtje :p


en Defour is idd niet echt een meerwaarde, zo traag dat hij praat en het is niets deftig wat er uit zijn mond komt. Echt zijn meerwaarde op een voetbalveld is zelfs nog groter !

zweebee

Legacy Member
Kheb het hier al een paar jaar geleden gezegd: een tiental jaar geleden (pakt 15 zelfs) is mijn broer Frank Raes met een maat gaan interviewen voor de schoolkrant. Ze zijn van Brussel teruggereden met een cameraman van de VRT (BRT mss toen nog ^^) en die zei ook dat Carl Huybrechts een ongelofelijke eikel was en dat het onmogelijk was om met hem samen te werken.

Zo te zien is hij geen haar veranderd :)

marre_man

Legacy Member
1) BBC niet grappig? gimme a break

2)Carl ne goeie presentator? gimme a break

3)Degryse goeie analyses? gimme a break

4)Belgie betere commentators dan Holland? gimme a break

5)Holland meer dikke nekken en meer supporteren? TERECHT. btw de dikke nek van de poedel al eens bezien? Ik heb geen zin in als de commentator heel monotoon zegt: 'En de bal rolt in het doel. Het staat nu 1-0'.

NemesisBE

Legacy Member
van zogauw de helften gedaan zijn, zap ik toch ook wel weg hoor :') Carl kan ook zo vies kijken naar de camera :crazy: krijg der altijd schrik van :')
en die 'analysten' zitten der toch ookwel bij voor spek & boonen ze, die mogen precies nix nuttigs zeggen :woohoo:
nee, geef mij maar terug Marc Uytterhoeven!

zikje

Legacy Member
marre_man zei:
1) BBC niet grappig? gimme a break

2)Carl ne goeie presentator? gimme a break

3)Degryse goeie analyses? gimme a break

4)Belgie betere commentators dan Holland? gimme a break

5)Holland meer dikke nekken en meer supporteren? TERECHT. btw de dikke nek van de poedel al eens bezien? Ik heb geen zin in als de commentator heel monotoon zegt: 'En de bal rolt in het doel. Het staat nu 1-0'.
Ik kijk naar nederland, die vallen nog mee. BBC heb ik nog niet geprobeerd. VT4 heb ik ff geprobeerd, en onmiddellijk afgezet.

The H!ve

Legacy Member
marre_man zei:
wanneer????

zakdoekjes? check
goesting? check


Ik had dat eens gelezen in het TV-boekje.

En steven defour is inderdaad geen vette.

Er was daar eergisteren ofzo ook wat wrijving met bob peeters.
toen bob peeters zei dat jos vaessen de beste voorzitter was die hem gehad heeft. en toen ie ook begon over topclubs en verwarmde velden ofzo.
toen bob iets zei van rc genk en defour dan sorry.. sorry... en dan bob aja en standard.



Commentaar: de ervaren Carl Huybrechts wordt bijgestaan door vier commentatoren (Gui Polspoel, Luc Van Doorslaer, Bram Lambert en Wilfried Mostinckx), zes co-commentatoren (Eddy Snelders, Marc Degryse, Glen De Boeck, Frank Vercauteren, Aad de Mos en Bob Peeters) en drie vaste analisten (Johan Boskamp, Günther Schepens en Emilio Ferrera).

lol

Pitter

Legacy Member
cocommentaar is belachelijk, ze kunnen daar toch gewoon ene man zetten. ik stoor mij ook vooral aan het feit da die mannen geen aangename stem hebben, vooral gui polspoel :s. dan is de vrt toch vele beter, die manne hebbe imo een aangename stem, frank raes is wel ne zeveraar, ma zijn stem is tenminste hooorbaar

en strijk @ carl gistere tijdens de helft met da wijnglas
en dufour herhaalt de vraag gewoon maar maakt van die vraag een medelende zin :p

BleKKie

Legacy Member
de derde van links of één van die twee die gehurkt zitten of allemaal ioe! :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan