Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
you're talking crap here boy, wij hebben geen deftige mensen om da te doen,vroeger ja. IK zou content zijn me nen hollander hier, die mensen da ge opnoemt kunnen ni zonder zeveren en hebben der geen verstand van.finn zei:Pas op eh, Ferreira kan misschien geen perfect Nederlands, maar hij weet wel altijd scherpe analyses te geven. De tactische situaties die hij aanhaalt zijn altijd zeer interessant.
Bob zit er gewoon om het aangenaam te maken. Steven Defour zit er niet veel te doen.
Op zich is Carl Huybrechts een heel goede presentator. Over Degryse ook geen slecht woord.
Bij NOS krijg je tenzij die blonde ex-voetballer er zit altijd een soort van supporters-dialoog. Er zit geen diepgang in, wel liefde voor het spelletjes en enthousiasme en spontaniteit dat er in de studio bij VT4 niet is.
BBC heeft heel goeie analyses, maar daar wordt het zo droog en saai als iets gebracht.
Volgens mij zou het op de RTBF nog het best zijn, ik heb daar dit seizoen regelmatig naar gezapt, maarja mijn Frans is ook niet "je dat". En dan keer je toch terug bij de vertrouwde Vlaamse televisie.
De commentatoren, daar heb ik zo mijn twijfels over. Ten eerste, als je op Vlaamse televisie kijkt, wens je Vlaamse commentatoren. Die ene oude man heeft een Hollands accent. Aad De Mos als commentator vond ik ook wel een lachertje. Wie wil er nu Hollandse commentaar op Vlaamse televisie? Anders kijk je toch beter naar de NOS. En ik vind Hollands commentaar op niks trekken.
De VRT heeft veel beter personeel daarvoor: Frank Raes, Joost, Stef, Carl Wilmots enz.
stuk voor stuk een pak beter.
finn zei:Op zich is Carl Huybrechts een heel goede presentator.
[TFL]Boozy;10197305 zei:you're talking crap here boy, wij hebben geen deftige mensen om da te doen,vroeger ja.

Kben bezigEn er MOET een compilatie komen van Carls fuckups, humor ten top



The H!ve zei:En als je weet dat ook nog Veronique de Cock haar opwachting zal maken..
krijg der altijd schrik van :')
Ik kijk naar nederland, die vallen nog mee. BBC heb ik nog niet geprobeerd. VT4 heb ik ff geprobeerd, en onmiddellijk afgezet.marre_man zei:1) BBC niet grappig? gimme a break
2)Carl ne goeie presentator? gimme a break
3)Degryse goeie analyses? gimme a break
4)Belgie betere commentators dan Holland? gimme a break
5)Holland meer dikke nekken en meer supporteren? TERECHT. btw de dikke nek van de poedel al eens bezien? Ik heb geen zin in als de commentator heel monotoon zegt: 'En de bal rolt in het doel. Het staat nu 1-0'.
marre_man zei:wanneer????
zakdoekjes? check
goesting? check
. dan is de vrt toch vele beter, die manne hebbe imo een aangename stem, frank raes is wel ne zeveraar, ma zijn stem is tenminste hooorbaar
_DM_ zei:
