Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mako zei:oei, dan ben ik iets hoogstaand aant missen!
Btw, volgens een poll van gva.be (hier) is er bijna niemand content van vt4, en kijkt de helft van de mensen naar NOS![]()

Mike Ty$on zei:voor het commentaar bij de wedstrijden altijd bij NOS
achteraf wil ik wel eens zappen naar vt4

De Boeck zei soms wel rare dingen hoor. Torres de topschutter van Engeland, "duidelijk geen buitenspel" terwijl ze precies op 1 lijn staan, ...zweebee zei:Vond de commentaar tijdens de match van Spanje wel goed met De Boeck & die andere.
Ik weet nu wel niet of dat zo makkelijk is, SIO. Denk niet dat elke zender die het WK brengt (en dat zullen er massas zijn) toestemming heeft om elke match in de stadions aanwezig te zijn en van daar verslag te brengen met studiogasten enz.SIO zei:Vervang Carl, geef in het stadion verslag ipv hotel (of tenminste een deel, erna naar hotel kan gerust) en ik denk dat kwaliteit een pak hoger ligt direct.
Piejie zei:De Boeck zei soms wel rare dingen hoor. Torres de topschutter van Engeland, "duidelijk geen buitenspel" terwijl ze precies op 1 lijn staan, ...
Vind ik persoonlijk een van de minste co-commentators. Heeft echt weinig tot niks deftigs te zeggen.
.

true maar als het kan zou het alvast een betere sfeer gevenPiejie zei:De Boeck zei soms wel rare dingen hoor. Torres de topschutter van Engeland, "duidelijk geen buitenspel" terwijl ze precies op 1 lijn staan, ...
Vind ik persoonlijk een van de minste co-commentators. Heeft echt weinig tot niks deftigs te zeggen.
Ik weet nu wel niet of dat zo makkelijk is, SIO. Denk niet dat elke zender die het WK brengt (en dat zullen er massas zijn) toestemming heeft om elke match in de stadions aanwezig te zijn en van daar verslag te brengen met studiogasten enz.
Er moet daar toch ruimte voor zijn vermoed ik. Ruimte die onmogelijk elke zender kan hebben.

dan hebde opt einde vant EK een meer dan 24 uren durende showMMantle zei:En Steven Defour, my god, laat die jong gewoon op het veld staan maar zet die in godsnaam niet voor een camera !
En er MOET een compilatie komen van Carls fuckups, humor ten top![]()
