Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

kristofgregoor

Legacy Member
En euh morgen komt Olivier Deschacht en euh.. euh... eeeeeuh... lol

Gavin

Legacy Member
Toch weer enkele leuke reportages en gasten bij NOS Studio Sportzomer.

Die Borst is toch een speciale. Soms 110% gelijk, andere keren los erlangs .. maar altijd even arrogant en entertainend. :D

Razzia

Legacy Member
Haha, vind het echt zalig hoe hard sommigen op dat programma zich ergeren :p Zoals Bob die zei dat zen zin nog niet af was etc. Wicked.

Chizm

Legacy Member
Ik erger mij vooral aan die studiogasten, zoals Ferrera die geen nederlands kan, aad de mos die nog geen gezichtsspier zou verrekken als hij de lotto zou winnen, en dan nog stefen dufour, jongens toch wat voor een triestige plant is mij dat zeg?! Hij geeft ni anders dan ingecalculeerde antwoorden die gelijk zero informatief zijn.

En ja, Ann van Elsen, kijk ik ben getrouwd met een voetballer, dus kan ik meepraten met jullie!

Bob Peeters en de rest valt nog enigzins mee, hoewel ik mij soms wel kan ergeren aan die zatte beesten i.e. "Bossie" en Devos. Gunter Scheepens is eigenlijk ook wel boring as fuck, als ik het mij zo effe indenk.

En het allerirritantste is toch wel die reclame, ik bedoel WTF das om de vijf minuten reclame, dat kan toch niet meer??

BleKKie

Legacy Member
Mako zei:
oei, dan ben ik iets hoogstaand aant missen!

Btw, volgens een poll van gva.be (hier) is er bijna niemand content van vt4, en kijkt de helft van de mensen naar NOS :lol:

Bent u tevreden over de EK-verslaggeving van VT4?
Ja
(13.15%)
Nee
(85.58%)

Op welke zender kijkt u naar het EK?
VT4
(31.27%)
NOS
(52.82%)
RTBF
(1.71%)
ARD
(1.71%)
BBC
(5.80%)
RAI
(0.33%)
Een andere zender
(5.08%)

dit zegt veel :D

Mike Ty$on

Legacy Member
voor het commentaar bij de wedstrijden altijd bij NOS
achteraf wil ik wel eens zappen naar vt4

Wesdude

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
voor het commentaar bij de wedstrijden altijd bij NOS
achteraf wil ik wel eens zappen naar vt4

Bij mij net omgekeerd, tenzij het gui polspoel of eddy snelders is.

Een EK is zo snel om hé, het is al terug groep 1 vandaag.

zweebee

Legacy Member
Vond de commentaar tijdens de match van Spanje wel goed met De Boeck & die andere. Als het goed is mag het gezegd worden :)

Ik hoop echt dat iemand een compilatie maakt van al die fuckups van Carl zodat hij eindelijk kan zien dat hij gewoon ronduit slecht is. Trouwens wel grappig, in HN verkondigde hij dat hij de kijkcijfers met 60% had laten stijgen (!!!) nadat hij Robin Jansens had vervangen. Dan moet die GvA poll toch wel ff pijn doen ^^

SIO

Legacy Member
Vervang Carl, geef in het stadion verslag ipv hotel (of tenminste een deel, erna naar hotel kan gerust) en ik denk dat kwaliteit een pak hoger ligt direct.

Piejie

Legacy Member
zweebee zei:
Vond de commentaar tijdens de match van Spanje wel goed met De Boeck & die andere.
De Boeck zei soms wel rare dingen hoor. Torres de topschutter van Engeland, "duidelijk geen buitenspel" terwijl ze precies op 1 lijn staan, ...

Vind ik persoonlijk een van de minste co-commentators. Heeft echt weinig tot niks deftigs te zeggen.
SIO zei:
Vervang Carl, geef in het stadion verslag ipv hotel (of tenminste een deel, erna naar hotel kan gerust) en ik denk dat kwaliteit een pak hoger ligt direct.
Ik weet nu wel niet of dat zo makkelijk is, SIO. Denk niet dat elke zender die het WK brengt (en dat zullen er massas zijn) toestemming heeft om elke match in de stadions aanwezig te zijn en van daar verslag te brengen met studiogasten enz.

Er moet daar toch ruimte voor zijn vermoed ik. Ruimte die onmogelijk elke zender kan hebben.

marre_man

Legacy Member
Piejie zei:
De Boeck zei soms wel rare dingen hoor. Torres de topschutter van Engeland, "duidelijk geen buitenspel" terwijl ze precies op 1 lijn staan, ...

Vind ik persoonlijk een van de minste co-commentators. Heeft echt weinig tot niks deftigs te zeggen.

.

jamaar eerste keer dat hij commentaar moest geven. Is niet zo makkelijk als je denkt om gwn wat los te babbelen EN alles correct te zijn. Dat De Boeck minder over informatie beschikt dan reporters lijk me logisch, maar dat maakt hij goed met zijn 'analyses' (voor de normale mens toch ). Nujah qua analyses BBC en vooral Alan Hanssen >>>>> all. :p

Adrei

Legacy Member
Waarom zit er een vrouw in dat programma? :/ Ann van Elsen was er toch wel echt over ... en dan nog die superlange uitleggen waar die mannen zelf nog geen hol van snapten precies.

SIO

Legacy Member
Piejie zei:
De Boeck zei soms wel rare dingen hoor. Torres de topschutter van Engeland, "duidelijk geen buitenspel" terwijl ze precies op 1 lijn staan, ...

Vind ik persoonlijk een van de minste co-commentators. Heeft echt weinig tot niks deftigs te zeggen.

Ik weet nu wel niet of dat zo makkelijk is, SIO. Denk niet dat elke zender die het WK brengt (en dat zullen er massas zijn) toestemming heeft om elke match in de stadions aanwezig te zijn en van daar verslag te brengen met studiogasten enz.

Er moet daar toch ruimte voor zijn vermoed ik. Ruimte die onmogelijk elke zender kan hebben.
true maar als het kan zou het alvast een betere sfeer geven

probably krijgen de landen die meedoen meer plaats als andere?

zweebee

Legacy Member
Maar een commentator MOET ook niet zoveel zeggen. Je bent nog altijd naar de match aant kijken en funny facts boeien echt niet op dat moment ... neem een voorbeeld aan de NL'ers, die overladen u toch ook niet met nutteloze details. Als die iets zeggen is het relevant of grappig. Vond dat DB dat goed deed, misschien uitgezonderd die 2 lapsussen ja maar goed ... het is zijn eerste keer he ... Ik geef marre gelijk, zijn analyses waren goed ... het is een man die op het veld staat en goed kan aanwijzen wat er verkeerd loopt, iets wat de polspoelsen uit deze wereld niet kunnen.

Trouwens gisteren was er weer een mooie flop van Carl die hier nog niet vermeld is precies "en straks kijken we naar de match van Frankrijk, het geboorteland van Emilio Ferreira" ... :wtf:

Maar wat mij het meeste stoort is dat ze elke avond DRIE analysten uitnodigen ...
1) wat is de toegevoegde waarde daarvan? (van een Steven Defour bv., of van Ferreira als je al Boskamp & De Mos hebt)
2) als je die uitnodigt, maak dan toch tijd om hun opinie te horen zeker ... nu mogen ze alle drie 1 zin zeggen tijdens de pauze (als we daar nog tijd voor hebben natuurlijk!)

Ook hier doet NL weer beter met 1 analyst + Youri Mulder en die andere dude in de studio voor en tussen de matches.

MMantle

Legacy Member
En Steven Defour, my god, laat die jong gewoon op het veld staan maar zet die in godsnaam niet voor een camera !

En er MOET een compilatie komen van Carls fuckups, humor ten top :)

boozeke

Legacy Member
MMantle zei:
En Steven Defour, my god, laat die jong gewoon op het veld staan maar zet die in godsnaam niet voor een camera !

En er MOET een compilatie komen van Carls fuckups, humor ten top :)
dan hebde opt einde vant EK een meer dan 24 uren durende show :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan