Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marre_man zei:kvond de 1-0 wel mooi maar onhoudbaar? Nikopoloudis is 38 ofzo en kan em nog met zijn vingertoppen raken. Ik denk dat Buffon, Cech of VD Sar een kans hadden om hem eruit te houden.
Maar go go zweden 2-0fuck griekenland

Burny zei:Haha, net goed, zo'n lullige goal tegenkrijgen.

Blackstone zei:Wat heeft Carl dan precies gezegd over Boskamp zijn vrouw?
*edit* en wat is er nu gebeurd![]()
kristofgregoor zei:Ik heb het echt gehad met vt4... Sinds gisteren kijk ik al alles op Nederlandse zender. Imo is die commentaar over het algemeen toch beter en ook de voor- en nabeschouwingen vind ik aangenamer om te volgen dan op vt4. Daar nemen ze tijdens de rust nog niet eens de tijd om alle doelpunten te laten zien. En om de 20 seconden wordt er een studiogast onderbroken met een standaardvraag die op één van Carls' papiertjes staat ofzo...
Trouwens, maar goed dat Zlatan die goal maakte want de Grieken waren enorm lelijk bezig, amai!
Razzia` zei:Kijk het ook op nederland, krijg echt de schijt van die Carl Huybrechts. Zo geforceerd en onnatuurlijk.. Bah! Enige die ik nog tof vind is Boskamp, maar het blijkt dat hij het daar niet zo leuk vindt (stond in de krant)
Dots zei:vertel verder, wa was er nie zo leuk? Hij heeft groot gelijk anders.
Dots zei:vertel verder, wa was er nie zo leuk? Hij heeft groot gelijk anders.
GvA zei:Overigens mopperen niet alleen de kijkers. Ook Johan Boskamp klaagt. “Er wordt op 50 kilometer van hier een wereldpartij gespeeld (Nederland-Italië, red) en ik zit hier tegen die berg om nog eens te vertellen wat de mensen al lang gezien hebben”, sakkerde de trainer/analyst gisteren. Hij stak niet onder stoelen of banken dat hij zich stierlijk verveelde op die “kloteberg”. Even dacht hij erover om zijn koffers te pakken, maar nadat VT4 hem beloofd had dat hij buiten zijn job als analist meer wedstrijden live zou kunnen gaan bekijken, besliste de Nederlander toch te blijven.


Razzia` zei:Enige die ik nog tof vind is Boskamp, maar het blijkt dat hij het daar niet zo leuk vindt (stond in de krant)
chomo zei:Tussen matchen door en tijdens de rust schakel ik ook over naar Holland, maar tijdens de match toch nie ze, die Hollanders verkondigen TIJDENS de match nog meer bullshit als de achterlijke randdebielen van VT4. Hun analyses zijn uiteraard wel stukke beter, maja wa wilde me die irritante poedel aan tafel. Kwou da BBC de 2de match ook uitzond
Ohja en lekker hard in de aars gepakt Hellas!!! Muha.
[TFT]Poky;10192211 zei:ja hij lag in ieder geval op zijne rug met zijn handen op zijne kop of voor zijn ogen.
Maarja blijkbaar heb ik da fout gezien en lag hem op zijn gemakske toe te kijken

Mako zei:Uiteraard was dat in de samenvatting op het einde van de uitzending dat ik dat heb gezien; ik sterf nog liever dan nog 1 seconde meer van mijn leven te verpesten aan die onzin van vt4.

En continu dat begrafenissfeertje. Ronduit absurd hoe slecht die show is, maar het blijft pure comedy.