Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

waffel

Legacy Member
marre_man zei:
kvond de 1-0 wel mooi maar onhoudbaar? Nikopoloudis is 38 ofzo en kan em nog met zijn vingertoppen raken. Ik denk dat Buffon, Cech of VD Sar een kans hadden om hem eruit te houden.

Maar go go zweden 2-0 :) fuck griekenland

als ge daar half zit te slapen en een hard schot op je krijgt.. I don't blame Nikipoloudis..

But fuck it! IBRAHIMOVIC :love:

kristofgregoor

Legacy Member
Ik heb het echt gehad met vt4... Sinds gisteren kijk ik al alles op Nederlandse zender. Imo is die commentaar over het algemeen toch beter en ook de voor- en nabeschouwingen vind ik aangenamer om te volgen dan op vt4. Daar nemen ze tijdens de rust nog niet eens de tijd om alle doelpunten te laten zien. En om de 20 seconden wordt er een studiogast onderbroken met een standaardvraag die op één van Carls' papiertjes staat ofzo...

Trouwens, maar goed dat Zlatan die goal maakte want de Grieken waren enorm lelijk bezig, amai!

Mr. Jack!

Legacy Member
Blackstone zei:
Wat heeft Carl dan precies gezegd over Boskamp zijn vrouw?

*edit* en wat is er nu gebeurd :p

Het ging over (denk ik) de bondscoach van Zwitserland (of Oostenrijk, don't shoot me if i'm wrong again) wiens vrouw ernstig ziek was. Is in allerlijl int ziekenhuis opgenomen etc.

Carl vroeg aan Boskamp of je kop dan aan voetbal denken staat of waar je dan mee bezig bent. Denk ik he, of er moet iets nieuws gebeurd zijn...? Enlighten me then.

Razzia

Legacy Member
kristofgregoor zei:
Ik heb het echt gehad met vt4... Sinds gisteren kijk ik al alles op Nederlandse zender. Imo is die commentaar over het algemeen toch beter en ook de voor- en nabeschouwingen vind ik aangenamer om te volgen dan op vt4. Daar nemen ze tijdens de rust nog niet eens de tijd om alle doelpunten te laten zien. En om de 20 seconden wordt er een studiogast onderbroken met een standaardvraag die op één van Carls' papiertjes staat ofzo...

Trouwens, maar goed dat Zlatan die goal maakte want de Grieken waren enorm lelijk bezig, amai!

Kijk het ook op nederland, krijg echt de schijt van die Carl Huybrechts. Zo geforceerd en onnatuurlijk.. Bah! Enige die ik nog tof vind is Boskamp, maar het blijkt dat hij het daar niet zo leuk vindt (stond in de krant)

Dots

Legacy Member
Razzia` zei:
Kijk het ook op nederland, krijg echt de schijt van die Carl Huybrechts. Zo geforceerd en onnatuurlijk.. Bah! Enige die ik nog tof vind is Boskamp, maar het blijkt dat hij het daar niet zo leuk vindt (stond in de krant)

vertel verder, wa was er nie zo leuk? Hij heeft groot gelijk anders.

Burny

Legacy Member
Dots zei:
vertel verder, wa was er nie zo leuk? Hij heeft groot gelijk anders.

De woede over het amateuristisch en commercieel gedoe staat gewoon op zijn gezicht af te lezen, het verbaast me dat ie er nog zit.

Mako

Legacy Member
Dots zei:
vertel verder, wa was er nie zo leuk? Hij heeft groot gelijk anders.

GvA zei:
Overigens mopperen niet alleen de kijkers. Ook Johan Boskamp klaagt. “Er wordt op 50 kilometer van hier een wereldpartij gespeeld (Nederland-Italië, red) en ik zit hier tegen die berg om nog eens te vertellen wat de mensen al lang gezien hebben”, sakkerde de trainer/analyst gisteren. Hij stak niet onder stoelen of banken dat hij zich stierlijk verveelde op die “kloteberg”. Even dacht hij erover om zijn koffers te pakken, maar nadat VT4 hem beloofd had dat hij buiten zijn job als analist meer wedstrijden live zou kunnen gaan bekijken, besliste de Nederlander toch te blijven.

:rofl:

chomo

Legacy Member
Tussen matchen door en tijdens de rust schakel ik ook over naar Holland, maar tijdens de match toch nie ze, die Hollanders verkondigen TIJDENS de match nog meer bullshit als de achterlijke randdebielen van VT4. Hun analyses zijn uiteraard wel stukke beter, maja wa wilde me die irritante poedel aan tafel. Kwou da BBC de 2de match ook uitzond :(

Ohja en lekker hard in de aars gepakt Hellas!!! Muha.

dqve

Legacy Member
Razzia` zei:
Enige die ik nog tof vind is Boskamp, maar het blijkt dat hij het daar niet zo leuk vindt (stond in de krant)


Dat verbaast me niets wanneer dat werkelijk in de krant staat en zag je gisteren gewoon aan de man, vooral dat hij aanstoot neemt aan Carl bvb.


twee - bros

Zweden waren anders ook gene vette, en de grieken probeerden gewoon iets wat uiteindelijk niet wilde lukken.
Over geconcentreerd aan de wedstrijd begonnen mss wie weet want het is toch het kollectief bij hen hoor.
Vier jaar geleden werden ze geen kampioen omdat ze over de meeste kwaliteiten beschikten, wrm zou dat nu wel moeten ?
Bovendien hielden ze moeiteloos de nul en missen ze de kans op 1-0 bij een gelijke stand.
op de tovenaar had zoals gewoonlijk bij de man, niemand op dat moment gerekend en het tweede doelpunt tja...

Maar zie de grieken tegen de Spanjaarden toch geen drie punten pakken.
Vier jaar geleden begonnen ze met een overwinning van dan af kan alles.
Nu ligt dat wel even anders.
Verdiende nederlaag voor het geleverde spel.

Mako

Legacy Member
chomo zei:
Tussen matchen door en tijdens de rust schakel ik ook over naar Holland, maar tijdens de match toch nie ze, die Hollanders verkondigen TIJDENS de match nog meer bullshit als de achterlijke randdebielen van VT4. Hun analyses zijn uiteraard wel stukke beter, maja wa wilde me die irritante poedel aan tafel. Kwou da BBC de 2de match ook uitzond :(

Ohja en lekker hard in de aars gepakt Hellas!!! Muha.

allee man, dees kunde ni menen. Ik heb het nog niet vaak meegemaakt dat er zo veel onzin en zo veel onwaarheden te horen zijn tijdens de matchen.

Gisteren nog was 1 of andere commentator heel den tijd bezig over "Sar", omdat volgens hem alle hollanders Van der Sar zo noemen. Straf dat ik die aanspreking de voorbije 2 weken nog niet heb gehoord op studio sportzomer of tijdens de match zelf gisteravond...

Uiteraard was dat in de samenvatting op het einde van de uitzending dat ik dat heb gezien; ik sterf nog liever dan nog 1 seconde meer van mijn leven te verpesten aan die onzin van vt4.

exCite

Legacy Member
[TFT]Poky;10192211 zei:
ja hij lag in ieder geval op zijne rug met zijn handen op zijne kop of voor zijn ogen.

Maarja blijkbaar heb ik da fout gezien en lag hem op zijn gemakske toe te kijken

et was ne Quote da ik maakte, en da maakt eiglek nog ni uit, de regel is da et geen buitenspel was

OT: Zweden verdiend gewonnen denk'k, Griekenland vondek maar slapjes :)

Wazzie

Legacy Member
Idd, paar knappe acties van Wilhelmsson ook waar al eerder een doelpunt had mogen vallen.

exCite

Legacy Member
om nog ff terug te komen op de vorige match, ik heb het gevoel da als het zo blijft qua voetbal bij deze 4 ploegen dat het al duidelijk is wie doorgaat
Rusland was archislecht en Griekenland wil niet voetballen

Nattefrost

Legacy Member
Mako zei:
Uiteraard was dat in de samenvatting op het einde van de uitzending dat ik dat heb gezien; ik sterf nog liever dan nog 1 seconde meer van mijn leven te verpesten aan die onzin van vt4.

Maar allé, ik lig altijd in een deuk van die show op vt4. :lol:
Aad de Mos die met zijn zuur bakkes een goal looft alsof hij de doodsberichten in de krant leest, Carl die de meest geforceerde zinnetjes hakkelend uitspuwt, de regie die nooit volgt waardoor Carl met een fars bakkes weer eens kan zeggen "Ja jongens, de beelden, nu aub". Volgens mij doen die van de regie dat express, en zitten die gewoon met Carl zijn bakkes te lachen. :D En continu dat begrafenissfeertje. Ronduit absurd hoe slecht die show is, maar het blijft pure comedy.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan