Archief - Summerfestival 2009 (27/06/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Er is nogal wat vraag naar welke stages indoor of outdoor zijn, bij deze :

Mainstage : outdoor
Noxx : tent
BlueFlame : tent
Electro : outdoor
Bass Events Jump/Tekstyles : tent
Bass Events Hardcore : tent
Bass Events Hardstyle : outdoor

Het Summerfestival is trouwens bijna uitverkocht !
Haal dus nu je kaarten als je er nog geen hebt.

Foto van het terrein: http://img44.imageshack.us/img44/2425/dsc01268gqx.jpg

Schummi88

Legacy Member
Klopgeest zei:
Nog heeeel wat opbouwwerk zo te zien

Dat is ook van een paar dagen geleden ze :). Campin Zuid is nu aan de gang op die terreinen dus ik ga er vanuit dat die stages gedeeld worden door beide organisatoren. Het zag er in alle geval toch goed uit :D.

Schummi88

Legacy Member
Summerfestival 2009 : Last Info

Tickets
Het ziet er naar uit dat het Summerfestival tegen het eind van deze week zal uitverkocht geraken. De allerlaatste tickets zijn dus nu nog te koop bij de diverse presale adressen.

Timetable
Bekijk de full timetable op de Summerfestival-website : Summerfestival 2009 - June 27th - Nieuw-Zuid Antwerpen

Tijden
12.00 – 00.00

Minimum leeftijd
Wie geboren is in 1993 of daarvoor mag binnen (paspoorten zullen worden gecontroleerd !)

Lockers
Er zullen lockers aanwezig zijn waar je veilig je spullen kan opbergen.

Afterparties
Er gaan 2 officiële afterparties door na het festival.
De ene in Noxx, hier is de minimumleeftijd 18, De andere voor de harder styles in Complex, hier is de minimumleeftijd 16.
Er zijn geen speciale bussen tussen het festival en de afterparties.
Wie naar Complex wil met Openbaar Vervoer neemt best Buslijn 82 vanuit Linkeroever naar Sint-Niklaas. Meer info : De Lijn - Homepage

Camping
Er zijn nog een beperkt aantal camping plaatsen verkrijgbaar.
Tickets zijn te koop in alle Free Recors Shop winkels of online via http://www.summerfestival.be/camping
Inschrijven ter plaatse kan nog op vrijdag 26 juni tussen 14.00 en 22.00 tot zolang er plaatsen zijn. Wie zeker wil zijn koopt dus best z'n ticket op voorhand.
Tickets kosten 15€ per persoon voor het ganse weekend. De camping opent vrijdag 26 juni om 14.00 en sluit zondag 28 juni om 12.00. Er is drank, eten en muziek voorzien op de camping !

Bustrips
Alle speciale Partytrips ism. Eventarea zijn uitverkocht !
Alle deelnemers kunnen nu hun reisinfo vinden op www.summerfestival.be/bustrips

Belangrijke PARKING TIPS!
Hou er rekening mee dat er in de directe omgeving van het festivalterrein maar een beperkt aantal parkingplaatsen zijn. De Vlaamse en Waalse Kaai zijn ingenomen door de Sinksenfoor, dus daar kan je sowieso al niet parkeren. Op de Kaaien langs de Schelde zal nog een beperkt aantal plaatsen zijn, maar deze zullen snel volzet zijn.
Daarom raden we iedereen die met de wagen komt aan om iets verder te parkeren en het laatste stukje te voet te doen.

Hieronder een aantal tips:

Parkingtips (Gebruik deze adressen in je GPS ! )

* Beatrijslaan (hier is het meeste plaats !) – Google maps
Neem Afrit Linkeroever
Ga te voet via de voetgangerstunnel onder de Schelde.

* Groothandelsmarkt (Kielsbroek 4) – Google maps
Neem Afrit Berchem

* Desguinlei (Kielsevest) – Google maps
Neem Afrit Berchem

* Antwerp Expo - Jan van Rijswijcklaan 191 (Bouwcentrum)
Neem afrit 5 Wilrijk/Berchem (Volg Antwerp Expo) – Google maps

Opgelet : de Ledeganckkaai zal afgesloten zijn voor alle verkeer, gebruik een van bovenstaande adressen in je GPS om opstoppingen te vermijden !

Download de PDF plannen op Summerfestival 2009 - June 27th - Nieuw-Zuid Antwerpen

Camera
Het is toegestaan een digitale camera mee te nemen. Professionele camera apparatuur met afneembare lens (spiegelreflex) is niet toegestaan.

Zero Tolerance
Er is een Zero Tolerance policy inzake drugs en wapens. Bezoekers worden gecontroleerd aan de ingang !

Volgende items worden NIET toegelaten op het Summerfestival:
Parfum / deodorant in busvorm / eten / drinken / elke vorm van wapens of drugs.

MORE INFO ?

Summerfestival 2009 - June 27th - Nieuw-Zuid Antwerpen

deathsythe

Legacy Member
ah typisch, vrienden cancellen, en ne maat die ook gaat, ga enkel in hardcore zitten...
lucky me zucht :/

Schummi88

Legacy Member
deathsythe zei:
ah typisch, vrienden cancellen, en ne maat die ook gaat, ga enkel in hardcore zitten...
lucky me zucht :/

Chance dat ze hier nog niet beginnen af te zeggen. Wij zitten waarschijnlijk de hele tijd in den Hardstyle. Als ge me tegen het lijf loopt komde maar ne goeiendag zeggen eh ;)!

deathsythe

Legacy Member
Schummi88 zei:
Chance dat ze hier nog niet beginnen af te zeggen. Wij zitten waarschijnlijk de hele tijd in den Hardstyle. Als ge me tegen het lijf loopt komde maar ne goeiendag zeggen eh ;)!
haha das goe, mercie alvast ;)

Firefist

Legacy Member
Technoboy
D Block & S Te Fan
Headhunterz
Psyko Punkz (live)
Wildstylez
Brennan Heart :love:
Scope DJ
Josh & Wesz
:love::love::love::love::love::love::love::love:


Aaaahhh nog 23 u voor Brennan Heart :love:

Boedie

Legacy Member
Bij mij wordt het een dagje hardstyle.

Maten wouden/mogen niet , dus kunnen al niet cancellen. Kga gwn met men lief. ^^

kristofke_1

Legacy Member
ach, we gaan dat beetje onweer onze dag toch niet laten verpesten zeker :D

salamon

Legacy Member
Kgaan der ook zijn ma m'n vriende gaan waarschijnlijk eel den tijd bij bass events staan, terwijl ik liever naar electro enzo luister, mja kgaan af en toe wel is zot doen bij de bass events :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan