Archief - Summerfestival 2009 (27/06/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freekje

Legacy Member
goei weer
goei assortiment aan eten/drinken
goei assortiment aan goei muziek
goei qualiteit van muziek ( vgl met bassleader dan )
goei file achteraf
goei plan om polsbandjes te gaan verkopen als pis bandjes

goei feestje opzenminst ^^

kristofke_1

Legacy Member
Freekje zei:
goei weer
goei assortiment aan eten/drinken
goei assortiment aan goei muziek
goei qualiteit van muziek ( vgl met bassleader dan )
goei file achteraf
goei plan om polsbandjes te gaan verkopen als pis bandjes

goei feestje opzenminst ^^

dikke ²!

Alleen was het soms echt te warm in de hardcore tent :D Zweten man.
En volgens mij stond de muziek er ook iets te luid, want sommige luidsprekers kregen het wat moeilijk op bepaalde momenten.
BTW: iemand een idee waarom ze tijdens Headhunterz aan het vechten waren? Ze scandeerden iets maar ik verstond er niets van :p

Ik was eerst wat teleurgesteld dat het niet meer in de lilse bergen doorging (mijnen hof bij wijze van spreken). Maar de organisatie heeft goed werk afgeleverd.

Boedie

Legacy Member
Man man , ik ben daar ook paar keer gaan kijken. Maar wist ook niet echt waarover het ging. Ik stond naar Headhunterz te luisteren schieten der daar opeens een tiental man uit de hardstyle naar de hardcore. Ma er waren toch vrij veel gevechten op de avond.

Heb me wel goe geamuseerd ma het eten en drinken was wel énorm duur.

Bad Religion

Legacy Member
écht van gevechten heb ik nie gezien ... wel paar keer bekan omver gelopen door security ... :p

wél tegen kwart voor 12 een 7/8 combi's naar summer zien rijden dus ik wist wel hoe laat het was. had het even nagevraagd en blijkbaar is daar ff zwaar gevochten :p en weg was de sfeer bij de hardcore!

maar voor de rest wast écht vet!

zalig weer
iedereen was vriendelijk
goeie muziek

en locatie was eigelijk vrij goed qua openbaar vervoer etc ...

jammergenoeg was het wel een beetje duur maar voor de rest geen klachten

Dark Vampire

Legacy Member
Het was inderdaad zeer goed. :cool: Jammer genoeg nog gestoken door één of ander beest en gisterenavond vrij veel last van gehad maarja.

Nog enkele puntjes:

-Begin bij Scope DJ waar de muziek wegbleef...
-Bij Headhunterz nogal wat volumeverschil ooit.
-Bij D-Block and S-Te-Fan ook

Enkele kleine puntjes maar het was echt een geweldig feestje! :music:

maximvdb

Legacy Member
Zalig feest :p

Jammer van de gevechten soms ;) Maar kem mij goe geamuseerd aan de Hardstyle Stage!!!

seurinck

Legacy Member
zalige dag gehad:
goei sfeer
goei weer
goei muziek
ferm veel schoon vrouwlijk volk :D
veeeel beter dan bassleader
en de hardstyle stage was voor mij echt de top super sfeer, goeie line up, muziek kon nie beter.
en vooral thx 2 the coca cola babes die me mooi hebben verfrist en ingesmeerd hebben met zonnecreme.

enig minpunt:
soms ferm moete wachten tegen dat ge aan de drankbonnekes kon.

& idd veele gevechten:
wel eene mooie manne van tecktonik schat jaar of 17 die tege volwasse hardcore gasten begonne en waarbij enkele hardstyle fanate er nog es bij kwame.

mag iedere keer zo'n vette party zijn.
kzou zegge hop op naar tomorrowland :D

Klopgeest

Legacy Member
Ben totaal niet bij de hardstyle & hardcore stages geweest, voornamelijk Elektro & NOXX

Niet te druk, goeie bediening, vrij snel eten, goed idee van die polsbandjes, goede uitleg van die parkings op de website, waardoor we even moesten wandelen maar wel vlotjes richting huis konden gaan

- muziek die kwartier te vroeg uitviel bij Marko

Vix

Legacy Member
Lekker men verjaardag kunnen vieren! ;) Enkel jim (voor de vriendinnetjes), hardstyle en hardcore geweest, en terecht! :D

Schummi88

Legacy Member
Een super dag gehad: zon, goeie muziek en schoon vrouwen. Meer moet een mens niet hebben :D.

Evil Activities @ Hardcore stage: YouTube - Evil Activities @ Summerfestival 2009

Die Low-E vs Alter Egosz - What Tha Fuck? ramde toch ook o zo lekker door tijdens de set van Josh & Wesz.


Het enige dat me ergerde was dat het volume hard en dan weer stil stond. Kies dan een gulden middenweg eh :D.

maximvdb

Legacy Member
Schummi88 zei:
Die Low-E vs Alter Egosz - What Tha Fuck? ramde toch ook o zo lekker door tijdens de set van Josh & Wesz.


Het enige dat me ergerde was dat het volume hard en dan weer stil stond. Kies dan een gulden middenweg eh :D.

Idd, Bij D&S stond de muziek te zacht ...

Die What Tha FUck ramde idd Lekker hard :D

felixdraait

Legacy Member
vond het vrij goed georganiseerd allemaal, wel vrij duur.

maar 't volk dat daar vantijd rondliep man, op elk festival hebde een bepaald aandeel marginaal volk, dat was hier toch substantieel groter dan op pakweg werchter imo.

maximvdb

Legacy Member
Hebben jullie dat 1 wijf gezien met da rokje van 3 Cm ? Die haar kont viel er onderuit :p

Btw Coone & Stephanie liepen ook tussen het publiek :D

ChunWai.

Legacy Member
Was chill feestje, enkel de gevechten waren irritant. Was net Headhunterz en ze begonnen daar in het midden van de hardstyle stage ambras te maken en "Homoke" te roepen. Ook tegen 3 uur in de namiddag was er een kleine pit in het midden van hardstyle stage waar er ene een kick in zijn gezicht kreeg en KO was gegaan tegen de grond, na 5 minuten was hij er wel weer bovenop gelukkig. Voor de rest, goei weer, zalige muziek en kwaliteit, wel duur eten en drinken en vrij warm in de hardcore stage.

Bad Religion

Legacy Member
maximvdb zei:
Hebben jullie dat 1 wijf gezien met da rokje van 3 Cm ? Die haar kont viel er onderuit :p

Btw Coone & Stephanie liepen ook tussen het publiek :D

der liep véél 'bekend' volk rond ze :p

genoeg dj's zoals idd coone etc liepen er gewoon in de namiddag rond ... ook een paar doeds van jim tv ( was bij den jim stage dan )

ook diene roy van temptation, maar geen idee wat iedereen er zo speciaal aan vind :p

tzijn ook maar gewone mensen =')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan