Archief - Summerfestival 2009 (27/06/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
toru zei:
vanop ander forum

parkeer u op linkeroever en kom met de "fietstunnel" (waar ge dus ook te voet in kunt) die tientallen meters voorbij het terrein ligt. doctorbass/cheers.gif

Inderdaad, dat is een goei gedacht voor de mensen :). Op Linkeroever parkeren en via de voetgangerstunnel. Op 'de kaaien' kan je ook gratis parkeren maar je moet al geluk hebben om daar een plaats te vinden als er zaterdag markt is bijvoorbeeld :D.

Klopgeest

Legacy Member
TIMETABLE SUMMERFESTIVAL 2009

Jim Mainstage

12:00 14:00 Ruben
14:00 15:30 Robert Abigail
15:30 16:30 Johan Gielen
16:30 17:10 Milk Inc
17:10 18:00 F.R.A.N.K.
18:00 18:40 Sylver
18:40 19:45 90's Megamix by Laurent Wéry
19:45 21:00 Discobar Galaxie
21:00 21:40 Lasgo
21:40 22:30 Peter Luts
22:30 00:00 Ferry Corsten

Noxx Antwerp

12:00 14:00 Yves V vs Guy D'o
14:00 16:00 Tofke & Alec
16:00 17:00 Grammy
17:00 18:30 Funkerman
18:30 20:00 Laidback Luke
20:00 21:30 Chris Lake
21:30 23:00 M.A.N.D.Y. (dj-set)
23:00 00:00 Marko
Hosted by Mr G

Electro

12:00 13:00 Neon
13:00 14:00 Brian V
14:00 15:00 Rockstarz
15:00 16:30 SIGI
16:30 17:30 Mr Magnetik
17:30 19:00 Cozy Mossy
19:00 20:30 Monica Electronica
20:30 22:00 Laston & Geo
22:00 23:00 M&M Soundsystem
23:00 00:00 Ampersand

Blue Flame

12:00 14:00 N8N
14:00 16:00 Mystique
16:00 17:30 Hardwell
17:30 19:00 TLP
19:00 20:30 Cash Money
20:30 22:00 Real El Canario
22:00 00:00 Nicolaz

Bass Events - Jump & Tekstyles

12:00 12:45 Def Toys
12:45 13:30 Solaxx vs Bestien
13:30 14:00 Gave Live
14:00 14:45 Mystery
14:45 15:15 Greg C Live
15:15 16:00 Ronald V vs Ladyboy
16:00 16:45 Demoniak vs Orpheuz
16:45 17:30 Massiv
17:30 18:15 Jones vs Sjoekoe
18:15 19:00 Qatja S
19:00 20:00 Playboyz
20:00 21:00 Fenix vs Guarana
21:00 22:00 Q‐IC vs Dark-e
22:00 23:00 Chicago Zone vs Binum
23:00 00:00 Coone & Ruthless Live
Hosted by MC Chucky

Bass Events - Hardcore

12:00 13:00 CrimeTime Society
13:00 14:00 Outblast
14:00 15:00 Kristof
15:00 16:00 Evil Activities
16:00 17:00 Angerfist
17:00 18:00 Vince vs The Viper
18:00 19:00 The Playah
19:00 20:30 Darkraver vs Dr Rude
20:30 21:00 Danger Hardcore Team Live
21:00 22:00 Neophyte
22:00 23:00 Korsakoff
23:00 00:00 Promo
Hosted by MC Linez

Bass Events - Hardstyle

12:00 13:00 Bass Modulators
13:00 14:00 The Pitcher vs Dozer
14:00 15:00 Brennan Heart
15:00 16:00 Dutch Master
16:00 16:30 Noisecontrollers Live
16:30 17:30 Scope DJ
17:30 18:00 Psyko Punkz Live
18:00 19:00 Josh & Wesz
19:00 20:00 Wildstylez
20:00 21:00 Stephanie
21:00 22:00 Technoboy
22:00 23:00 Headhunterz
23:00 00:00 D-Block & S-te-Fan
Hosted by MC Villain

protnie

Legacy Member
Kging em ook net posten ^^

Damn, wij komen in de problemen met die uren :(

Klopgeest

Legacy Member
Ik vrees voor een NOXX all the way evening! En heb er eigenlijk totaal geen spijt van ! Dikke line-up daar!!!

Schummi88

Legacy Member
Ja lap, sluit de Ferry Corsten weer af eh gvd. Ik had hem liever zo halverwege de dag gezien :p. Vanaf 12u aanwezig om Bass Modulators aan het werk te zien :love:.

Deekay

Legacy Member
12:00 Def Toys (Jump)
13:00 Outblast (HC)
14:00 Kristof (Oldskool HC)
14:45 Greg C Live (Jump)
15:15 Evil Activities (HC)
16:00 Angerfist (HC)
17:00 Vince vs The Viper (HC)
18:15 Qatja S (Jump)
19:00 Darkraver vs Dr Rude (HC)
20:30 DHT Live (HC)
21:00 Neophyte (HC)
22:00 Chicago Zone vs Binum (Jump)
23:00 Promo (HC)

Dit wordt em voor mij :>

protnie

Legacy Member
Hardcore wil ik zien:
15:00 16:00 Evil Activities
16:00 17:00 Angerfist
17:00 18:00 Vince vs The Viper
18:00 19:00 The Playah

Promo misschien ook maar dbstf zou ik ook wel willen...

HS:
16:00 16:30 Noisecontrollers Live
21:00 22:00 Technoboy
22:00 23:00 Headhunterz
23:00 00:00 D-Block & S-te-Fanµ


Zou ik willen zien, eens zien wat de andere voorstellen.

Code:
12-13: bass modulators
13-14: deel outblast en deeltje pitcher en dozer
14-15: brennan heart
15-16: evil activities
16-16.30: deel noisecontrollers en deel angerfist
16.30-17: angerfist
17-17.30: vince vs. The viper (of mss scope dj)
17.30-18: psyko punkz
18-19: the playah en josh & wesz
19-20.30: wildstylez en mss nog wa darkraver en dr. Rude
20.30-21: dht
21-22: technoboy (kartje neophyte en dark-e)
22-23: helft headhunterz en helft korsakoff
23-00: d-block&s-te-fan +coone (mss wa promo)
Dat zal het dan waarschijnlijk worden ^^

Vix

Legacy Member
Aight, wel een paar idiote gevallen tussen vind ik hoor, maar bon...goeie djs genoeg wel!

Distorted_crump

Legacy Member
Van mij heel makkelijk!
alles van de hardstyle, uitgenome tijdens evil activities, mss deeltje neophyte, tha playah & vince vs the viper
en wie datk ZEKER moet zien is, Noisecontrollers, DBSTF (hopelijk setje gelik op defqon! wat een bom setje lijkt me da), Josh & Wesz, Headhunterz, The Pitcher Vs Dozer, Scope Dj, en paar!
manjes kzie het zitten!

PoMpElSiEn

Legacy Member
wrs constant hardcore afwisselend hardstyle as er een dipje zit in iemand zenne set

toru

Legacy Member
13:30 14:00 Gave Live
14:45 15:15 Greg C Live
15:15 16:00 Ronald V vs Ladyboy
16:00 16:45 Demoniak vs Orpheuz
17:30 18:15 Jones vs Sjoekoe
18:15 19:00 Qatja S / 18:30 20:00 Laidback Luke
19:00 20:00 Playboyz
20:00 21:00 Fenix vs Guarana
21:00 22:00 Q‐IC vs Dark-e
22:00 23:00 Chicago Zone vs Binum
23:00 00:00 Coone & Ruthless Live

Maar wrs komt er toch genne kak van :(

Trancerke

Legacy Member
dit word hem voor mij :) hs/hc .
afsluiter hangt ervan af wat dbstf in het beginnen zullen draaien

12:00 13:00 Bass Modulators
13:00 14:00 The Pitcher vs Dozer
14:00 15:00 Brennan Heart
15:00 16:00 Evil Activities
16:00 16:30 Noisecontrollers Live
16:30 17:00 Scope DJ
17:00 18:00 Vince vs The Viper
18:00 19:00 Josh & Wesz
19:00 20:00 Wildstylez
20:00 21:00 Stephanie
21:00 22:00 Technoboy
22:00 23:00 Headhunterz
23:00 00:00 D-Block & S-te-Fan/23:00 00:00 Promo

deathsythe

Legacy Member
lol enkel de mensen voor het hardere genre zijn er precies enthousiast over :p

Distorted_crump

Legacy Member
zeg vraagske vo de mensen van antwerpen, die parking groothandelsmarkt is dat een drukke parkeerplaats?
zou mn auto daar zetten valt nog goe mee qua afstand van het festival ook :)
en anders de linkeroever proberen hé! :d

Boedie

Legacy Member
Weet er iemand welke bus ge moet nemen? Ik kom met de trein naar Antwerpen Centraal. Trein komt toe om 10:45 of 11:15. Want ik geraak daar nie aan uit die site van de lijn. Stopt er een bus aan het festival zelf? Of aan de Bolivorplaats.

Schummi88

Legacy Member
_Infected zei:
Weet er iemand welke bus ge moet nemen? Ik kom met de trein naar Antwerpen Centraal. Trein komt toe om 10:45 of 11:15. Want ik geraak daar nie aan uit die site van de lijn. Stopt er een bus aan het festival zelf? Of aan de Bolivorplaats.

Pak maar tram 12 aan de Rooseveltplaats (2m stappen van Centraal Station). Die stopt aan de Bolivartplaats :). Van daaruit is het nog eens 2 minuten stappen tot aan het festivalterrein.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan