Schummi88
Legacy Member
toru zei:vanop ander forum
parkeer u op linkeroever en kom met de "fietstunnel" (waar ge dus ook te voet in kunt) die tientallen meters voorbij het terrein ligt. doctorbass/cheers.gif
Inderdaad, dat is een goei gedacht voor de mensen
. Op Linkeroever parkeren en via de voetgangerstunnel. Op 'de kaaien' kan je ook gratis parkeren maar je moet al geluk hebben om daar een plaats te vinden als er zaterdag markt is bijvoorbeeld
.
. Vanaf 12u aanwezig om Bass Modulators aan het werk te zien
.