Schummi88
Legacy Member
Klopgeest zei:Trouwens, wie vindt die site van Summerfestival ook zo een DIKKE ROMMEL?
Ze hebben er wel een award mee gewonnen
. Maar ik vind het ook maar een kutsite ze, die werkt voor geen meter
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopgeest zei:Trouwens, wie vindt die site van Summerfestival ook zo een DIKKE ROMMEL?
. Maar ik vind het ook maar een kutsite ze, die werkt voor geen meter
.
Klopgeest zei:* Belangrijk : PARKING !
Er is géén festivalparking door ons, de organisatie, voorzien. We zitten in een grootstad,
een grote wei waar iedereen makkelijk z'n auto kwijt kan is hier helaas niet.
Er zullen wel een aantal parking-tips op de website verschijnen.
Een goede raad is zowiezo proberen met Openbaar Vervoer te komen OF je wagen iets verder te zetten, en het laatste stukje per bus, tram, taxi of te voet te doen.
schitterend geregeld![]()
. Dus het zal druk genoeg zijn op die parkings. Je kan wat vroeger komen en even rondlopen in Antwerpen + iets eten. Het zal dan snel 12u zijn
.
.