Archief - Summerfestival 2009 (27/06/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Klopgeest zei:
Trouwens, wie vindt die site van Summerfestival ook zo een DIKKE ROMMEL?

Ze hebben er wel een award mee gewonnen :p. Maar ik vind het ook maar een kutsite ze, die werkt voor geen meter :D.

Klopgeest

Legacy Member
Tickets binnen, minibusje besteld, drank aan wél democratische prijzen (lees: aantal bakken, ipv €2 per pint op de 'democratische' bus ;) ))

Djack

Legacy Member
Gene summer voor mij, kvertrek die nacht naar Turkije en de vriendin slaapt liever een beetje :D

Dark Vampire

Legacy Member
Hmmm geen eigen drank mee op de bus nemen staat er op de site. Zouden ze dat zo hard controleren eigenlijk want ik heb geen zin om me daar onderweg blauw te betalen aan pintjes.

Vix

Legacy Member
Daarjuist ook ons ticketjes gekocht, hopelijk is het even mooi weer als vandaag! :D

exo

Legacy Member
Kheb eigenlijk liever een beetje bewolking, das veel beter weer dan zo nen ganse dag sunshine. Veel minder rap koppijn en de pakkers houden het ook langer vol dan, want die gaan niet direct nok.

PoMpElSiEn

Legacy Member
zo'n weer als vorig jaar of als op defqon dit jaar daar teken ik voor !
can't wait wopwop :D

Klopgeest

Legacy Member
* Belangrijk : PARKING !

Er is géén festivalparking door ons, de organisatie, voorzien. We zitten in een grootstad,
een grote wei waar iedereen makkelijk z'n auto kwijt kan is hier helaas niet.
Er zullen wel een aantal parking-tips op de website verschijnen.
Een goede raad is zowiezo proberen met Openbaar Vervoer te komen OF je wagen iets verder te zetten, en het laatste stukje per bus, tram, taxi of te voet te doen.





schitterend geregeld :S

Schummi88

Legacy Member
Klopgeest zei:
* Belangrijk : PARKING !

Er is géén festivalparking door ons, de organisatie, voorzien. We zitten in een grootstad,
een grote wei waar iedereen makkelijk z'n auto kwijt kan is hier helaas niet.
Er zullen wel een aantal parking-tips op de website verschijnen.
Een goede raad is zowiezo proberen met Openbaar Vervoer te komen OF je wagen iets verder te zetten, en het laatste stukje per bus, tram, taxi of te voet te doen.





schitterend geregeld :S

Ja dat lijkt me nu ook wel logisch ergens? Er zijn daar inderdaad geen weien voorzien maar Antwerpen biedt genoeg parkeerplaats (de kaaien, parkings). Toch moet je er rekening mee houden dat het ook nog Sinksefoor is op de Vlaamse Kaai :). Dus het zal druk genoeg zijn op die parkings. Je kan wat vroeger komen en even rondlopen in Antwerpen + iets eten. Het zal dan snel 12u zijn :).

Ik kies voor alle veiligheid toch maar voor het openbaar vervoer :p.

BiZi

Legacy Member
Parkeren is er zowiezo al een ramp, dus met dat feest gaat het echt niet te doen zijn.

Tzal héél lang geleden dat ik nog eens potdicht op ne vlo heb gezeten :)

Klopgeest

Legacy Member
Iemand tips waar we dan het beste kunnen gaan parkeren (liefst gratis?)

toru

Legacy Member
vanop ander forum

parkeer u op linkeroever en kom met de "fietstunnel" (waar ge dus ook te voet in kunt) die tientallen meters voorbij het terrein ligt. doctorbass/cheers.gif
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan