Schummi88
Legacy Member
Distorted_crump zei:en dan headhunterz, die draaide heerlijk!![]()
Ik vond hem persoonlijk slecht draaien. Weinig interessante platen, half het Scantraxx label ging er weer door
. Pas op, dat zijn leuke platen maar als je hem een paar keer aan het werk gezien hebt en als hij weeral eens die platen bovenhaalt. Dan erger je je toch wel
. Enige lichtpunt in die set was "Proppy & Heady - The Summer of Hardstyle". Van Josh & Wesz daarentegen heb ik echt genoten. Die draaien tenminste alles
.
