Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn ze nog kwijt geraakt, geen white dit jaar dus. Tzou toch niet knn tippen aan trance energy vorige week.Niels_H zei:Uiteindelijk hebben we toch beslist om niet te gaan. Tenminste als we onze tickets nog kwijt geraken... Dus mocht er nog iemand tickets nodig hebben, wij hebben er nog 3 te koop!

Het is in België dus ik zou denken van niet.Jurgenv1 zei:Zijn er streams?


Maar da neem'k er wel bij!

)
truephaselocked zei:En dikke 2nd op "schoon volk". Man daar loopt echt wat moois rond![]()




Jurgenv1 zei:Zijn er streams?
Firestyler zei:kzag net dat er een was op Dance-Tunes radio. Moest er iemand die opgenomen hebben zou ik die ook wel willen.
Tha Soul zei:Mogen er eigelijk links naar livesets gepost worden?

Tha Soul zei:Het was echt geweldig goed. Imo was het de beste sensation die ik al meegemaakt heb. Martin Solveig + Tocadisco ware de 2 besten vond ik, maar al de rest was ook goed. Eric Prydz was wa minder, maar toen zijn we gaan eten.
Mogen er eigelijk links naar livesets gepost worden?

Ik ben Jezus dankbaar dat ze hem op de affiche gezet hebben, voor 52 euros mogen er ook wat dikke kwaliteitsplaten gepompt worden. De man zijn set was dus echt prachtig.
. De dokter heeft echt wel mooie plaatjes gedraaid!Narckill_be zei:Hadden ze eigenlijk veel controles gedaan op leeftijd ?
Anders ga ik der volgend jaar ook naartoe![]()
