Archief - Sensation 14-03-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kempenaar

Legacy Member
Niels_H zei:
Uiteindelijk hebben we toch beslist om niet te gaan. Tenminste als we onze tickets nog kwijt geraken... Dus mocht er nog iemand tickets nodig hebben, wij hebben er nog 3 te koop!
We zijn ze nog kwijt geraakt, geen white dit jaar dus. Tzou toch niet knn tippen aan trance energy vorige week. :p

Jurgenv1 zei:
Zijn er streams?
Het is in België dus ik zou denken van niet. ;)

Lobmans

Legacy Member
De mensen die zo'n digitaal ticket via Ticketmatic hebben, zijn er daar ook bij die plots geen 'volledig' ticket (met foto, zaalplan,...) meer kunnen downloaden, maar enkel de prijs en barcode op hun ticket hebben staan?

Nuja, ik ga er vanuit dat zolang ik de barcode bij heb, dat dit wel voldoende zal zijn zeker? :)

En ivm stream: Er is wel degelijk een livestream voorzien vanavond: Marathon broadcast Sensation Belgium & Sensation Chile | News | World

Desperatozz

Legacy Member
Sensation was ferm! Echt beestig geamuseerd eigenlijk.
De show vond ik niet super, maar de deejays hebben veel goed gemaakt.
De opstelling vond'k ook wel aangenaam. Wel veel zittende mensen precies.

Top:
Tom Leclerq & Barry Fore
Megamix tegen het einde
Lektroluv was echt sterk!
Armin van Buuren
Tocadisco ook lekker popular setje .. ma heeft me echt kunnen bekoren

Minder:
Martin Solveig
Eric Prydz

Net de personen waar ik voor ging vond ik toch net iets minder. Vooral eric prydz stelde een beetje teleur. Meer overgangsplaten dan bommekes terwijl'm evengoe toch ook europe of de nieuwe reeperbahn had kunne spelen. Kans gemist!

Verder wel cava georganiseerd. Enkel in't begin beke lang aanschuiven voor opverpriced drinks :p Maar da neem'k er wel bij!

En damn, schoon volk :p

Arpeggiator

Legacy Member
Jup idd, het was echt goed! Ik ga volgend jaar zeker terug.

Had dus ook veel meer verwacht van Eric Prydz, nuja hij kwam vlak na megamix, waardoor het wat moeilijker was voor hem. De climax van zijn liedjes waren veeeeel te kort in vergelijking met de opbouw naar de climax. Intro's van 10 minuten en dan ene climax van een halve minuut... :(

Ben ik even blij dat ik gebleven was tot het einde (nochtans ik kon bijna niet meer rechtstaan), want tocadisco had mij echt aangenaam verrast!

En niet te vergeten Lektroluv en Armin van Buuren, die hebben er toch ook nog een dik feestje van gemaakt!


Blij dat ik dit eens heb meegemaakt, zeker en vast het geld waard.

Leeftijd controle, fouilleren da hebben ze allemaal niet gedaan bij mij. Zag ook mensen in een jeansbroek rondlopen. Dus streng waren ze helemaal niet!

Desperatozz heeft ook nog een XTC aanbod gekregen, ma na lang twijfelen is hij er toch niet op ingegaan! (joke , we zijn anti-drugs :) )

En dikke 2nd op "schoon volk". Man daar loopt echt wat moois rond :o

Reptiel

Legacy Member
phaselocked zei:
En dikke 2nd op "schoon volk". Man daar loopt echt wat moois rond :o
true :bow:

Armin vond ik weer echt lekker gaan !!

ps. al die foto's die ze trokken, waar komt dat terecht?

Firestyler

Legacy Member
Haha ik heb daar 2 meiskes gezien die elkaar in de haren vlogen dat het niet meer proper was :D, voor de rest top feestje!

kristofke_1

Legacy Member
Sensation was machtig.

Decor was zeer mooi, alleen de show zelf kon me niet echt doen geloven in die "ocean of white", maar de dansjes en fonteinen enzo waren prachtig gedaan.

Wij stonden aan de "achterkant" van het podium, dus niet aan de kant van de inkom en tribune, en het voelde alsof we benadeeld werden: de dj's draaiden nooit helemaal naar onze kant, altijd maar een klein stukje. Wat wel spijtig is voor de interactie.
Tijdens de lichtgevende bollen smeten de crewmembers op het podium de ballen bijna altijd naar de andere kant waardoor wij er nog maar 1 of 2 en zelfs helemaal geen meer hadden. Maar dat zijn maar prulletjes natuurlijk.
Het grootste nadeel was voor mij toch wel: Heineken bier! :p


Geluidskwaliteit was dik inorde, hetzelfde voor de algemene sfeer die er hangde. Op de bus van het station naar de Ethias Arena zelf hebben we een stuk of 13 mexican waves gedaan en de ziel uit ons lijf aan het brullen geweest :p

De Dj's zelf waren zeer goed, mijn toppers waren Martin Solveig, Armin van Buuren , Dr Lektroluv en Tocadisco.

Eric Prydz viel wat tegen maar hij kwam vlak achter de al uitstekende megamix dus dat is volgens mij zowiezo al zeer moeilijk.

Me goed geamuseerd, mij zien ze volgend jaar terug :p

speedcase

Legacy Member
Firestyler zei:
kzag net dat er een was op Dance-Tunes radio. Moest er iemand die opgenomen hebben zou ik die ook wel willen.

²! en nen dikke ² op het onderwerp over de schoon meiskes!
voor de rest echt heerlijke muziek buite Eric Prydz in mijn ogen..
volgend jaar zeker opnieuw!

Tha Soul

Legacy Member
Het was echt geweldig goed. Imo was het de beste sensation die ik al meegemaakt heb. Martin Solveig + Tocadisco ware de 2 besten vond ik, maar al de rest was ook goed. Eric Prydz was wa minder, maar toen zijn we gaan eten.
Mogen er eigelijk links naar livesets gepost worden?

Desperatozz

Legacy Member
Tha Soul zei:
Mogen er eigelijk links naar livesets gepost worden?

nein, valt onder dezelfde algemene regelgeving van altijd

fotomateriaal met het bovenstaande onderwerp: wel :p

lol

Rajiv

Legacy Member
Tha Soul zei:
Het was echt geweldig goed. Imo was het de beste sensation die ik al meegemaakt heb. Martin Solveig + Tocadisco ware de 2 besten vond ik, maar al de rest was ook goed. Eric Prydz was wa minder, maar toen zijn we gaan eten.
Mogen er eigelijk links naar livesets gepost worden?

Geen problemen gehad om terug binnen te geraken?
Toen wij gingen eten aan die kraampjes buiten en terug naar binnen gingen, mochten we eerst niet meer binnen. We zouden een nieuw ticket moeten betalen. Het zou moeten gezegd geweest zijn dat je niet buiten mocht (niet het geval maar soit).
Om duur stonden we daar al met 50 man van ons oren te maken, en uiteindelijk hebben ze ons terug binnen gelaten.

Devid36

Legacy Member
Het was mijnen eerste keer en ik moet zeggen da ik voor mijn 52 euro veel meer had verwacht. Ik had zeker veel mee 'show' verwacht, nu wasda gwn int midde een die fonteinen en af en toe kwame der is wa meiskes overgewandeld. Dj's vonnek wel goe bhalve eric prydz, was echt slecht.
Prijs vor drank en stuff veel te duur mar wel te verwachte natuurlijk, lockers veel beter dan een vestiaire!
het beste vond ik megamix met het coldplaymoment! en daarbuite de 2X da ze daynnight draaide, geef mij mar populaire muziek!

Dus volgend jaar niet meer voor mij denk ik, ben al niet zo'n muziek-dj kenner, geef mij maar mij maar stuff à la milk inc, i know commercieel, but i like it :P

peristaltiek

Legacy Member
Wat had ge dan allemaal van Prydz verwacht? Call On Me? :D Ik ben Jezus dankbaar dat ze hem op de affiche gezet hebben, voor 52 euros mogen er ook wat dikke kwaliteitsplaten gepompt worden. De man zijn set was dus echt prachtig.
No offence voor Tocadisco, ma die zijn set was gewoon plat. Het was gewoon teveel scoutsfuif-gedoe voor mij, daarvoor ga ik niet naar een event. Er zaten wel paar leuke dingen in maar toch, ma ik had meer van hem verwacht. Hij had voor mij zeker wat meer techy mogen draaien, maarja tis dan ook Sensation zeker... Kmoet wel zeggen dat hij zware skills heeft, ge kon hem regelmatig hard horen raggen met zijn Pioneers. Altijd fijn als ge een dj 'hoort' bezig zijn :)
Voor de rest: Armin was wel wat ik er van in gedachten had... Ik luister tegenwoordig nog amper naar trance dus ben niet meer echt mee. We hadden na Prydz een nodige zitpauze ingelast, daarmee niet alles van Armin meegemaakt. Het deel wat ik van Armin heb gehoord was wel zeker de moeite. Hoe vet is het om classics als Superstrings en The First Rebirth op Sensation te kunnen horen...
Tom Leclerq & B en Martin Solveig heb ik helaas compleet gemist, had beiden graag gezien, en dan vooral Solveig met zijn funky houseplaten he. Lektroluv heb ik nie helemaal kunne zien. Ik had daar veel scheur en ketelplaten van verwacht ma da viel dus goed mee :). De dokter heeft echt wel mooie plaatjes gedraaid!
En dan ja megamix, da's nie zo mijn ding...

Dus:
+ Prydz
+ Armin Van Buuren
+ Geluidskwaliteit
+ Tocadisco's mixing skills ;p

- Tocadisco's platenkeuze

Narckill_be

Legacy Member
Hadden ze eigenlijk veel controles gedaan op leeftijd ?
Anders ga ik der volgend jaar ook naartoe :D

Marcquez

Legacy Member
Mag van mij terug in Antwerpen zijn volgend jaar :(
Met dat da nu zo ver was en we daar niemand kennen voor u roes uit te slapen erachter hebben we dn toch mr besloten ni te gaan dit jaar!
Heel spijtig

In Antwerpen was het gewoon den tram op smorges, kot binnen en maffen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan