Archief - Sensation 14-03-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SNPrimal

Legacy Member
After 4 sold-out showpieces in the “Sportpaleis” in Antwerp, Sensation moves to the Ethias Arena in Hasselt.The date is set: Sensation comes to Hasselt on the 14th of March 2009.

Sensation will present their mind-blowing new show ‘Ocean of White', which premiers at the Amsterdam ArenA on the 5th of July this year. Belgium was the first country where Sensation took place outside the borders of the Netherlands. And that’s something we are still very proud of! But during the last few years Sensation has become an international phenomenon. In 2009 Sensation will take place in more than 22 countries – spread out over 4 continents: for example shows in Chili, Australia, Spain, Czech, Poland, Germany.

Together with the worldwide expansion of Sensation, the show has also grown in an exceptional way. In Belgium, the Ethias arena is the only venue that can hold the entire production, including the 80 meter long fountain show. The beautiful hall has proven its qualities several times by now and is the perfect location for the most wonderful spectacle of the year. Hasselt, here we come!

Ticket sale starts worldwide on Saturday the 22th of November at 10.00 hrs at Sensation.com, Free Record Shop,ticketonline.nl,TeleTicketService.

Regular tickets cost 52 euro excluding booking fee.
Deluxe tickets cost 95 euro excluding booking fee.

Sensation Belgium

Ze hebben gekozen voor de Ethias Arena om dat het decor niet meer past in het sportpaleis, een 80 meter lange fonteinshow:crazy:

Ben is benieuwd ....

Tha Soul

Legacy Member
ideaal! is maar 1 km van mijn deur, dus geen uren meer op de trein doorbrengen voor en na het event. :D
+ Ethias is toch redelijk wa groter dan Sportpaleis.

Lobmans

Legacy Member
Hmm zo kort bij huis.. Indien de line-up zou meevallen (al is dat meestal niet het geval bij Sensation) dan overweeg ik mss om toch eens te gaan. Al valt het wel vlak na Trance Energy, waardoor het me dan mss wat te druk en duur wordt :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
goed dat ze het in de ethias doen. heeft meer mogelijkheden voor massafeesjes als het sportpaleis vind ik :)

Kempenaar

Legacy Member
Vix zei:
Pas, veel liever trance energy :D

Kut datum, ik had mijn vrienden eindelijk kunnen overtuigen om mee te gaan naar trance energy. Maar aangezien ze sensation ook zeker terug willen doen en het maar 1 week verschil is...

Ik ben ondertussen al 3 keer naar een groot evenement geweest in de Ethias Arena, veel betere locatie dan Sportpaleis. :applause:

RCoasterB

Legacy Member
Bwa Trance Energy is de week ervoor, dus ik ga het toch lekker combineren :D.

Tocadisco & Eric Prydz mag men al de 14e verwachten :).

sink

Legacy Member
Lobmans zei:
Ja het is dan ook dat België zo ongelofelijk groot is, en er amper autostrades of treinsporen te bespeuren zijn..
idd.. ben 2 jaar geleden ook naar sensation white geweest met openbaar vervoer vanuit de streek van gent, en ik was rond 9u30 thuis.. dus dan zal't nu nog een uurke of 2 later zijn zeker..
who cares.. :)

Spectre

Legacy Member
ja eerst I love techno, dan de tmf awards en Milk Inc Forever, nu Sensation :sop:

Glexx

Legacy Member
RCoasterB zei:
Bwa Trance Energy is de week ervoor, dus ik ga het toch lekker combineren :D.

Tocadisco & Eric Prydz mag men al de 14e verwachten :).

Confirmed?

Mm, Hasselt is toch een uur sporen, gaat ook weeral extra kosten, maarja, we gaan voor de 3 op een rij zeker :p

Lobmans

Legacy Member
Spectre zei:
ja eerst I love techno, dan de tmf awards en Milk Inc Forever, nu Sensation :sop:

ILT en Milk Inc Forever vonden nochtans nog altijd plaats in Flanders Expo en het Sportpaleis hoor? ;)

Beerend zei:
Hasselt haalt nog al wa binnen voor 't komende jaar

Niet meer dan normaal vind ik. Voor grote parties zijn er eigenlijk zo goed als geen alternatieven. Het Sportpaleis leent zich daar ook niet echt toe omdat er maar zo'n 8000 plaatsen op het middenplein zijn, en tribunes imo niet thuishoren op een fuif. En Flanders Expo is qua akoestiek echt rampzalig. De Ethias Arena is megagroot, capaciteit kan makkelijk verlaagd/verhoogd worden, schitterend geluid (mits de organisatie een goede installatie gebruikt..), makkelijk bereikbaar,...

Spectre

Legacy Member
No problemo :p
Wat is er trouwens nog te doen in Hasselt buiten Sensation :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan