Archief - Sensation 14-03-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scarto

Legacy Member
zijn er ook ng meer namen bekend ? want is zo stom voor een ticket te kopen zonder dat je weet wie er komt ... zal zkr goed zijn maar ... :D


Grtz

ErestorElendil

Legacy Member
Jah bejaa, vanmiddag om mijn tickets gegaan. Tzal nog beter feestje worden als vorig jaar verwacht ik. Ik hoop dat den David weer komt, en ergens hoop ik Armin nog is live te zien daar. Op Armin Only was hem al flippen :o

Glexx

Legacy Member
Fred Nova heeft laten vallen dat vandaag de namen zouden worden bekend gemaakt.
Voorlopig nog niets op de website van ID&T..

galadriaN

Legacy Member
namen zijn bekend:

* Tom Leclercq & Barry Fore
* Dr. Lektroluv
* Martin Solveig
* Eric Prydz
* Armin Van Buuren
* Tocadisco

Lobmans

Legacy Member
galadriaN zei:
namen zijn bekend:

* Tom Leclercq & Barry Fore
* Dr. Lektroluv
* Martin Solveig
* Eric Prydz
* Armin Van Buuren
* Tocadisco

Best wel mooie line-up, alleen bevalt de rest van het Sensation-concept me niet zo.. (nadruk op show ipv muziek)

Zet die namen op een kleiner event, en ge hebt een bom van een feest :)

Kempenaar

Legacy Member
galadriaN zei:
namen zijn bekend:

* Tom Leclercq & Barry Fore
* Dr. Lektroluv
* Martin Solveig
* Eric Prydz
* Armin Van Buuren
* Tocadisco
1 geweldige naam, voor de rest niet mijn ding. Het zal van de skivakantie afhangen of ik ga of niet.

Vix

Legacy Member
Voor mij geldt hetzelfde als Niels_H. Enkel Armin zou mij echt kunnen boeien. Ik weet dat ik het niet zal kunnen veranderen en het is zo vaak al gevallen maar...waar is die goeie ouwe sensation lineup naartoe? :< Gelukkig hebben we TE nog. :P

Tommyknockerken

Legacy Member
jama zeg
weeral armin :p
ach goed kga moete gaan he kziet al :-)

Trancerke

Legacy Member
die line-up...2 white's gedaan en dit word duidelijk geen 3de
52 euro voor die dj's HaHa

Desperatozz

Legacy Member
Tom leclerq ... Versuz Res or not ... zalig!
Martin Solveig: kan'k er eindelijk ns naartoe gaan.
Eric Prydz is intussen alweer van de Ibiza Reunion 2004 geleden, en da was toen al zalig.
Andere namen doe'k et nie voor, maar is mooi meegenomen.

Dusja ...

Ik ga zeker en vast nog eens een kijkje nemen.

The_Dark_Night

Legacy Member
bjornthirijn444 zei:
kheb es een mailtje gestuurt ner ID&T en in het jaar dat je 18 word mag je ook nog binnen :)

Zijn er nog mensen die dit kunne bevestigen?:)

Want 'k word pas den 31ste juli 18 jaar, dus kwil nie voor emmen dak daar heel den nacht moen staan kwijlen tegen diene muur vd Ethias Arena me een ticket va 52 euro in mijn zakken, terwijl m'n vrienden wel binnen mogen:doh: ;)


EDIT:Ok, zo te zien is et wel degelijk zo. Khad ook maar is mailtje gestuurd.

dendaak

Legacy Member
* Tom Leclercq & Barry Fore
* Dr. Lektroluv
* Martin Solveig
* Eric Prydz
* Armin Van Buuren
* Tocadisco

Ziet er wel goed uit imo, nog nooit sensation gedaan, kvin wel dat ik er is heen moet gaan. Tickets zijn wel ni zo cheap, (was ILT niet cheaper?)

Tommyknockerken

Legacy Member
wardkennes:

1. geen goed idee om zelf toe te geven dat ge ne meeloper zijt die niet gaat voor het feest maar gewoon omdat het nen sensation is en ge dat eens gedaan moet hebben :p
2. I love techno was inderdaad goedkoper maar ik heb geen flauw idee wat uw punt daarmee is ze :p lol het heeft niks met elkaar te maken tis zelfs niet van dezelfde organisatie zeg

dendaak

Legacy Member
't is ni dak speciaal voor de sfeer gaan, maar geef toe, ILT total white, ... 't moet toch ook ne sfeer geven den dresscode?

UITERAARD ga ik hoofdzakelijk voor de muziek!

Vix

Legacy Member
Wel een vreemde vergelijking hoor. ILT heeft echt niks te maken met sensation, totaal een ander soort feest. De enigste link is misschien lektroluv, alhoewel dat die voor mij ook niet echt op ILT hoort. :P

Kempenaar

Legacy Member
Vix zei:
Wel een vreemde vergelijking hoor. ILT heeft echt niks te maken met sensation, totaal een ander soort feest. De enigste link is misschien lektroluv, alhoewel dat die voor mij ook niet echt op ILT hoort. :P
Der is maar één naam van de line-up die volgens mij echt op sensation thuis hoort :p

Kempenaar

Legacy Member
Niels_H zei:
1 geweldige naam, voor de rest niet mijn ding. Het zal van de skivakantie afhangen of ik ga of niet.
Ik vertrek de 21e op skivakantie dus zal waarschijnlijk toch naar de White gaan. Gelukkig is het in Hasselt en komt Armin, anders had ik toch gepast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan