Archief - Sensation 14-03-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

uyter

Legacy Member
shiftyke zei:
post hier dan ook nx e, sulleke
Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zeker

Tommyknockerken

Legacy Member
uyter zei:
Noog nooit naartoe gegaan en zal ook nooit gebeuren. Gay fest

daar gaan we weer .... op een uiterst zielige manier kritiek geven op een feest dat u niet aanstaat, net zoals op het i love techno topic

als ge fars wilt gaan doen doe dat ergens anders of werk u frustratie uit op uw puber-leeftijdsgenoten :p

Lobmans

Legacy Member
Spectre zei:
No problemo :p
Wat is er trouwens nog te doen in Hasselt buiten Sensation :p

I Love 90's, Tiesto In Concert, Armin Only, Qlimax, Soulwax-Mas,...

+ natuurlijk nog een hele resem concerten en evenementen in andere categoriën dan 'dance'.

uyter zei:
Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zeker

Euhm op Sensation staan de laatste jaren zowiezo al amper trance-namen, de muziek bestaat er vooral uit house & electro. Nuja muziek staat dan ook niet centraal op Sensation. Ik denk dat 3/4 van het publiek er niet wakker van ligt wie er komt draaien en er eerder naartoe gaat voor de 'naam' en show. Maarja het feit dat Sensation redelijk commercieel is, is dan ook de reden dat ik gewoon thuisblijf. Als er eens een editie zou zijn met een aantal namen die ik wel interessant vind, dan ga ik wel. Maar indien ik niet ga, zit ik ook niet te klagen overal hoe slecht dat Sensation wel niet is enz. :)

uyter

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
daar gaan we weer .... op een uiterst zielige manier kritiek geven op een feest dat u niet aanstaat, net zoals op het i love techno topic

als ge fars wilt gaan doen doe dat ergens anders of werk u frustratie uit op uw puber-leeftijdsgenoten :p
I love techno staat me wel aan ... buiten die regeltjes van de organisatie en die eendagsvliegen die daar langskomen

shiftyke

Legacy Member
uyter zei:
Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zeker

alsof een homo niet naar trance mag luisteren :doh:

Er zijn overal homo's op I love techno, rock werchter of pak weg Tien om te zien, dus het maakt niet uit om daar over te zagen, precies of die mensen niet mogen komen...

Muziek in ethias is toch al beter als sportpaleis

Vix

Legacy Member
uyter zei:
Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zeker

:rofl: Ik sluit me aan bij shiftyke, zouden homo's dan een aparte muziekstijl moeten beginnen? Heb je er misschien al eens over nagedacht dat er misschien wel meer homo's naar I Love Techno gaan dan naar Sensation? Wie weet moet je dan wel van feest veranderen! :eek:

$t3v3

Legacy Member
RCoasterB zei:
Bwa Trance Energy is de week ervoor, dus ik ga het toch lekker combineren :D.

Tocadisco & Eric Prydz mag men al de 14e verwachten :).
tocadisco bah, die kan egt geen gigs geven
eric als hem pryda style speelt ist goe ma da betwijfel ik op een sensation
wrrm prydz eiglk? omda zen pjanoo gecommercialiseerd is en denkt gij da daarom of zijde insider?
eerder ingrosso of axwell , tocadisco, marco v, flg en laidback luke=> my guess

Lobmans

Legacy Member
$t3v3 zei:
tocadisco bah, die kan egt geen gigs geven
eric als hem pryda style speelt ist goe ma da betwijfel ik op een sensation
wrrm prydz eiglk? omda zen pjanoo gecommercialiseerd is en denkt gij da daarom of zijde insider?
eerder ingrosso of axwell , tocadisco, marco v, flg en laidback luke=> my guess

Op ILT kon Tocadisco me anders best wel bekoren..

En ID&T heeft in de media al bevestigd dat Eric Prydz en Tocadisco komen, heeft dus niets met vermoedens of inside informatie te maken. ;)

En welke stijl hij zal draaien, zal van de time-table afhangen denk ik. Indien hij vroeg draait, kan hij wat dieper gaan en ook wat meer in de stijl van z'n Pryda-producties draaien. Maarja op zulke events passen alle dj's zich eigenlijk aan aan het publiek, en draaien ze 'op safe'. Voor de betere sets kunt ge dus best naar een club-gig gaan :)

Kempenaar

Legacy Member
RCoasterB zei:
Bwa Trance Energy is de week ervoor, dus ik ga het toch lekker combineren :D.

Tocadisco & Eric Prydz mag men al de 14e verwachten :).

Het zal al zeker Trance Energy worden, ik ga toch de line-up nog afwachten van de White want deze 2 namen vallen al tegen en de Black en I Love the 90's komen er ook nog achter. En de White in België is al bijna zo duur als in de Arena. Tzal zo al een dure periode worden. :D Kunnen ze die datums nu eens niet wat beter spreiden want ook Bassleader zit er nog tussen? :crazy:

Vix

Legacy Member
Ik denk dat bassleader pas in mei is ? Not sure about it. Ik heb beslist: sensation links laten liggen en gaan voor trance energy en bl. :) Is er trouwens nen topic van TE ? Want er wordt hier bijna even veel over gebabbeld als over sensation, en das ni echt de bedoeling he. ;)

Thiriiii4

Legacy Member
sensation's minimum leeftijd is nu 18.. vorig jaar was dit 16...
wel jammer.. velen dat ik ken worden in dat jaar 18...
zouden ze er zooo streng op toezien?

Djack

Legacy Member
bjornthirijn444 zei:
sensation's minimum leeftijd is nu 18.. vorig jaar was dit 16...
wel jammer.. velen dat ik ken worden in dat jaar 18...
zouden ze er zooo streng op toezien?

bron?

Thiriiii4

Legacy Member
kheb es een mailtje gestuurt ner ID&T en in het jaar dat je 18 word mag je ook nog binnen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan