uyter
Legacy Member
Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zekershiftyke zei:post hier dan ook nx e, sulleke
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zekershiftyke zei:post hier dan ook nx e, sulleke
uyter zei:Noog nooit naartoe gegaan en zal ook nooit gebeuren. Gay fest

Spectre zei:No problemo
Wat is er trouwens nog te doen in Hasselt buiten Sensation![]()
uyter zei:Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zeker

I love techno staat me wel aan ... buiten die regeltjes van de organisatie en die eendagsvliegen die daar langskomenTommyknockerken zei:daar gaan we weer .... op een uiterst zielige manier kritiek geven op een feest dat u niet aanstaat, net zoals op het i love techno topic
als ge fars wilt gaan doen doe dat ergens anders of werk u frustratie uit op uw puber-leeftijdsgenoten![]()
uyter zei:Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zeker
uyter zei:Kan daar niet aandoen dat Trance ook door homo's enorm in de smaak valt. Muziek zuigt daar vreselijk, mag ik toch melden zeker
Ik sluit me aan bij shiftyke, zouden homo's dan een aparte muziekstijl moeten beginnen? Heb je er misschien al eens over nagedacht dat er misschien wel meer homo's naar I Love Techno gaan dan naar Sensation? Wie weet moet je dan wel van feest veranderen! 
tocadisco bah, die kan egt geen gigs gevenRCoasterB zei:Bwa Trance Energy is de week ervoor, dus ik ga het toch lekker combineren.
Tocadisco & Eric Prydz mag men al de 14e verwachten.
kdenk dat cirez D gaat komenSpectre zei:Hopelijk komt Pryda en niet Eric Prydz
$t3v3 zei:tocadisco bah, die kan egt geen gigs geven
eric als hem pryda style speelt ist goe ma da betwijfel ik op een sensation
wrrm prydz eiglk? omda zen pjanoo gecommercialiseerd is en denkt gij da daarom of zijde insider?
eerder ingrosso of axwell , tocadisco, marco v, flg en laidback luke=> my guess


RCoasterB zei:Bwa Trance Energy is de week ervoor, dus ik ga het toch lekker combineren.
Tocadisco & Eric Prydz mag men al de 14e verwachten.
Kunnen ze die datums nu eens niet wat beter spreiden want ook Bassleader zit er nog tussen? 
Vix zei:Ik denk dat bassleader pas in mei is ? Not sure about it.
bjornthirijn444 zei:sensation's minimum leeftijd is nu 18.. vorig jaar was dit 16...
wel jammer.. velen dat ik ken worden in dat jaar 18...
zouden ze er zooo streng op toezien?
bjornthirijn444 zei:sensation's minimum leeftijd is nu 18.. vorig jaar was dit 16...