Thierrichi
Legacy Member
The_Dark_Night zei:Zijn er nog mensen die dit kunne bevestigen?
Want 'k word pas den 31ste juli 18 jaar, dus kwil nie voor emmen dak daar heel den nacht moen staan kwijlen tegen diene muur vd Ethias Arena me een ticket va 52 euro in mijn zakken, terwijl m'n vrienden wel binnen mogen:doh:
EDIT:Ok, zo te zien is et wel degelijk zo. Khad ook maar is mailtje gestuurd.
Ik zou toch nog maar eens goed op de site kijken, daar staat namelijk dat je als je nog geen 18 bent, niet binnen mag. Ook niet al word je later dit jaar nog 18.




