Archief - Sensation 14-03-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thierrichi

Legacy Member
The_Dark_Night zei:
Zijn er nog mensen die dit kunne bevestigen?:)

Want 'k word pas den 31ste juli 18 jaar, dus kwil nie voor emmen dak daar heel den nacht moen staan kwijlen tegen diene muur vd Ethias Arena me een ticket va 52 euro in mijn zakken, terwijl m'n vrienden wel binnen mogen:doh: ;)


EDIT:Ok, zo te zien is et wel degelijk zo. Khad ook maar is mailtje gestuurd.

Ik zou toch nog maar eens goed op de site kijken, daar staat namelijk dat je als je nog geen 18 bent, niet binnen mag. Ook niet al word je later dit jaar nog 18.

kristofke_1

Legacy Member
nochtans had een vriendin van me heeft het ook nagevraagd en tegen haar hebben ze ook gezegd dat als je dit jaar 18 wordt je binnen mag...
Het is te hopen dat ze niet met dubbele standaarden gaan werken dan :p

Lobmans

Legacy Member
Uiteindelijk beslist dat ik dan toch naar Sensation ga.
Kent er iemand daarom in Hasselt/Genk een plaats waar ze goedkope witte broeken verkopen?! Ik heb in Hasselt al eens rondgekeken, maar de goedkoopste witte broek die ik vond, was €25 in de C&A.. :p Maar ik had eigenlijk nog iets goedkopers gewild, aangezien ik zo'n witte broek voor de rest toch niet rap zal dragen.. De kwaliteit doet er dus niet zo toe, als het maar wit is :p

Arpeggiator

Legacy Member
Vandaag mijn tickets gekocht. De freerecordshop was open vandaag. :D
En ik ben net zoals Lobmans opzoek naar een witte broek. Heb wel in de H&M vandaag een witte sweater gevonden voor 25 euro, dus dat gaat nog vind ik. De broek moet wel een beetje deftig zijn, het is tenslotte een feest he :D Nuja de prijs van het ticket was al duur genoeg.

Kempenaar

Legacy Member
Uiteindelijk hebben we toch beslist om niet te gaan. Tenminste als we onze tickets nog kwijt geraken... Dus mocht er nog iemand tickets nodig hebben, wij hebben er nog 3 te koop!

Tha Soul

Legacy Member
Clinic in Hasselt is zowa de officiële winkel waar ze witte kleding verkopen voor sensation. Kunt daar eens gaan zien, wel geen idee wa da daar gaat kosten he. :D
Ma als ge iets degelijks koopt, kunt ge da volgend jaar weer gebruiken he. (mijn broek gaat al 3 jaar mee)

exo

Legacy Member
Mijn broek was vorig jaar zo smerig (onderaan dan toch) dat ik ze dit jaar niet meer kan gebruiken hoor.

Thierrichi

Legacy Member
exo zei:
Mijn broek was vorig jaar zo smerig (onderaan dan toch) dat ik ze dit jaar niet meer kan gebruiken hoor.

Mijn broek was ook smerig vorig jaar.
Helemaal zwart vanonder, da is er idd ni allemaal uit gegaan met het wassen, maar ik doe die gewoon terug aan zenne.
'kga nu geen nieuwe broek kopen om die terug om zeep te helpen :crazy:

Devid36

Legacy Member
mijn (goede) witte schoenen aandoen of best ni omda die helemaal verkloot gan zijn?

Thierrichi

Legacy Member
Devid36 zei:
mijn (goede) witte schoenen aandoen of best ni omda die helemaal verkloot gan zijn?

Ge zult uw werk hebben om die te kuisen achteraf ja :-)
Ik doe gewoon donkere (geen goede) schoenen aan, let toch niemand op eh

kristofke_1

Legacy Member
nu weten wij het ook niet meer ze:

een vriendin van mij stuurt een mail naar ID&T zelf met de vraag of zij op sensation binnengelaten mag worden of niet, vermelde haar geboortedatum en al, (ze wordt 18 in juli) . En ze kreeg toen een positief antwoord (dat is geen enkel probleem! zegden ze). Ze koopt haar ticket en een maand later zetten ze op de site dat iedereen die niet op de dag zelf 18 is geweigerd word... als ze die mail nu meeneemt, zou dat iets uithalen?

Lobmans

Legacy Member
kristofke_1 zei:
nu weten wij het ook niet meer ze:

een vriendin van mij stuurt een mail naar ID&T zelf met de vraag of zij op sensation binnengelaten mag worden of niet, vermelde haar geboortedatum en al, (ze wordt 18 in juli) . En ze kreeg toen een positief antwoord (dat is geen enkel probleem! zegden ze). Ze koopt haar ticket en een maand later zetten ze op de site dat iedereen die niet op de dag zelf 18 is geweigerd word... als ze die mail nu meeneemt, zou dat iets uithalen?

Er is idd wat verwarring geweest. In het begin van de vvk werd er gezegd dat als ge 18 werd in 2009, dat ge dan binnen mocht. Na nieuwjaar werd er echter een nieuwe doorpolicy doorgevoerd voor alle Sensation's wereldwijd, en werd beslist dat ge in elk land minstens 18 jaar moet zijn de dag van het event.
Maar er zullen idd mensen zijn die omwille van die eerste berichtgeving, toch een ticket gekocht hebben. Best dus zo snel mogelijk terug contact opnemen met ID&T (mss nog best telefonisch..) om zekerheid te vragen dat ge toch binnenmoogt, en anders geld terug eisen..
(al is ID&T wettelijk gezien helaas natuurlijk in haar recht: als zij op de kaarten laten drukken dat ge 18j moet zijn, dan mogen ze mensen onder de 18 weigeren..)

Gladz0r

Legacy Member
Bron? Anders gaan er denk ik veel gefrustreerde mensen aan de inkom staan wachten. En zouden ze nu echt iedereen gaan controleren?

Lobmans

Legacy Member
Gladz0r zei:
Bron? Anders gaan er denk ik veel gefrustreerde mensen aan de inkom staan wachten. En zouden ze nu echt iedereen gaan controleren?


"Age limit Sensation Belgium is 18 years

Due to a lot of confusion and miscommunication by external parties, Sensation international wishes to make it very clear and final that the minimum age limit for Sensation Hasselt in Belgium is 18 years.

That means that you have to be 18 on the day of the event and not turning 18 sometime during 2009. This also applies to all Sensation events worldwide and depending on local law, could be higher in certain circumstances.

Proof of ID is required and will be asked for, as well as a valid ticket. If you are in possession of a valid ticket and you are under the age 18, you will not be allowed entry, nor will your ticket be refunded.
"
http://http://www.sensation.com/index.php/world/news/age-limit-sensation-be.html


En of ze echt streng gaan controleren weet ge natuurlijk nooit. Maarja ze hebben zowiezo al de toestellen staan om uw ID-kaart te scannen (om zo uw adresgegevens te hebben voor een gratis Release-abonnement), dus dan is het maar een klein moeite om daarmee ook de leeftijd te controleren.
Wie binnengeraakt, heeft geluki. WIe niet binnengeraakt, tja die is z'n geld kwijt en heeft dus dikke pech. Wie nog geen 18 is, moet dus zelf weten of hij het risico wil nemen.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan