heel sterk feestje echt beresjiek
begon al fantastisch op de trein uit hehe echt machtig. Iedereen zot int station van ...WTF ? Wit? lol

Maar uit de verte hoorde je hier en daar zeggen en Roepen Sensation! Toen al kippevel hehe en op de trein sja ... VOLLEDIG wit!
Eenmaal aangekomen ... TE DRUK aan de lockers. Slecht geregeld echt geen doorkomen aan!
Top feestje gehad. Inderdaad show was net iets minder dan vorige jaren (hebben precies minder lasers gebruikt en niet eens meerkleurige of was dat een gedacht van mij?) ... en de opstelling had ik ook anders gedaan. Rare keuze; nu was de zaal zowat in twee gedeeld.
Als man echter .... goja moest mijn tong een van van die cartoonhond zijn dan hing ze op de grond. Jezus Christus zeg wat heb ik daar mooie vrouwen gezien! Geen woorden voor. En dat wil echt veel zeggen want ik ben wat gewend van feestjes in Nederland en Duitsland

fantastisch mooi.
Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat dit een leuk feestje was .... maar voor mij is dit geen pure 100% Sensation. Ok het geluid is er zo zuiver niet maar geef me toch maar het Sportpaleis. Om een of andere reden vind ik daar Sensation meer sfeer hebben; en ik ben verre van de enige die daar zo over dacht.
Verder topfeest met ERG veel nationaliteiten! Heb eindeloos staan lullen met een bende russen van onze trein. Veel spanjaarden ook en heb enkele top Engelsen leren kennen. Er zwaren ook Zweden en Denen. Echt niet normaal ze kwamen echt van overal ter wereld naar ons Belgenlandje afgezakt

Respect!
Dan nu even over de Diedjies:
Tom B en Tom Leclerq: leuke opwarmer maar meer ook niet.
Martin Solveig: meh. niet slecht maar mijn ding niet
Dr. Lektroluv: ik ben totaal niet aan electro maar dit vond ik toch echt een lekker setje hoor

grandioos om die man bezig te zien!
Eric Prydz: toegegeven, deze man draaide NIET commercieel. Ik heb niet 1 plaat gehoord van hem die ik kende. Ik ken dan ook niet genoeg van hem; maar ik vond zijn set best wel lekker hoor. Hij legde echt de missing link tussen electro, house en trance die ging volgen. Echt top gedaan! Lekker staan losgaan. Aan allen die hem slecht vonden: ja sorry maar dan ben je een van die meelopertjes die puur naar Sensation gaan voor de commerciele hitjes te horen. Wil je die horen ga dan naar een David Guetta concert.
Megamix? Best wel lekker

was te snel voorbij
En Armin ... sja deze man heeft me weer eindeloos doen genieten. Was het de week ervoor op Trance Energy spijtig genoeg net dat niet ... wel het was op Sensation wel net dat verdorie! De man blijf toch een god hoor! Toeval wil .... de middag ervoor zat ik een setje te draaien van John o callaghan toen ik naar een vriend belde en zei ... moet je deze plaat horen. Echt kippevel! Zijn we geen 10 minuten in de set ... draaide Armin ze wel zeker! ECHT KIPPEVEL... maar dat was verre van het enige kippevelmoment hoor! Aan de rechterkant van de stage sprong hij op het podium terwijl wij zo dicht stonden dat we hem letterlijk bijna konden aanraken. De man was echt in form! Handjeklap momenten enzo! Spijtig voor de mensen die aan de linkerkant van de arena stonden; die hebben dit mioment niet mogen meemaken.
Maar HET moment van de avond was niet toevallig uit de set van Armin ... ik hoorde de eerste noten en ik wist meteen. Ja dit issem! Alles laten vallen en uit je plaat gaan! .... de eerste beats van Cygnu X - Superstring. DE SENSATION PLAAT. DE PLAAT WAARMEE HET ALLEMAAL BEGON. DE MEEST GODDELIJKE TRANCEPLAAT OOIT ! Sensation 2000 of 2001? Ach gewoon heerlijk. En ze bleef maar duren

echt top
en sja de man daarna Tocadisco ... sorry hoor maar was hij nog redelijk op I love techno, zo slecht was hij die avond. Als ik zijn platenkeuze wilde horen dan ging ik wel naar de Versuz of mijn plaatselijke discotheek ofzo. De ene commerciele plaat na de andere. Sprak de mensen waarover ik net sprak uiteraard aan. Nu zal ik wel veel fans beledigen veronderstel ik; maar ik ken genoeg van muziek om te horen dat het mixtechnisch gezien ook een flop was. Je kon al evengoed de ene plaat los na de andere laten afspelen want zo klonk het. Commerciele plaat 1 gedaan? Hop cd eruit en plaat 2.
Dit moet echt een van de allerzwakste prestaties op zo een event ooit zijn ... sorry dat ik het zo moet zeggen
En toen de vreeeeselijk lange rit terug naar huis :-s misselijk zijn en moe zijn en net niet in slaap vallen omdat je wakker MOET blijven tegen de misselijkheid kan ERG lang duren
TOP AVOND! Was zeker een van mijn beste Sensation's
En euh .... nog even dit .... ID & T voor Black zal ik het jullie nu nog vergeven maar als je nog 1 maal het lef hebt om in België notabene (HET bierland) het lef hebt op Heineken te durven serveren dan kom ik hoogstpersoonlijk Duncan Stutterheim voor zijn kont trappen in zijn headquarters. Dit KAN GEWOONWEG niet en ik denk dat elke bierdrinker dit wel met me eens zal zijn