Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

felixdraait

Legacy Member
na hier nog eens doorgelezen te hebben, beaam ik:

Dylan, Bowie, Wilco, Sufjan Stevens

Sir.Killalot

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
hmm idd :D

* Main: Black Eyed Peas, Red Hot Chili Peppers, Manu Chao Radio Bemba Sound System, Tool, Deftones, Matisyahu


twas dan voor de BEP :sop:

Which reminds me, Manu Chao gvd! Die moet ik echt is zien!
Zet die dus ook maar op het lijstje :D

En Daft Punk moet elk jaar komen imo.

deyoeri

Legacy Member
Gromme zei:
@ DeYoeri: Hoe was het optreden van Slipknot?

Vrij vetjes, set was een goede mix van oude en nieuwe nrs. Je zag wel dat ze vermoeid waren, maar toch nog veel van zichzelf gegeven hebben. Alleen jammer dat ze Wait & Bleed niet gespeeld hebben want dan zou het helemaal af geweest zijn. :)

On topic: als er een dag zou zijn met paar namen zou'k mss een dagje gaan, maar dan nog zou het mij al niet aanstaan om 2,5€ te betalen voor een lauwe pint :') 'k sta er stom van dat ze nog geen geld vragen om naar toilet te gaan. ^^

Gromme

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
hmm idd :D

* Main: Black Eyed Peas, Red Hot Chili Peppers, Manu Chao Radio Bemba Sound System, Tool, Deftones, Matisyahu


twas dan voor de BEP :sop:

Emosletjes voor BEP?

Als Daft Punk zou komen afsluiten dan maakt dat werkelijk heel mijn jaar goed.

infeKted

Legacy Member
Ik hoop echt op The Last Shadow Puppets ergens deze zomer.. heb hun zaalconcert al moeten missen. Vind ik persoonlijk sterkste nieuwe band!

Gromme

Legacy Member
Voor mij:

Editors
Muse
Mgmt
Arctic Monkeys maar ondanks omstandigheden mag dat zeker ook de Last Shadow Puppets zijn
Tool
The Mars Volta
The Kooks
Sigur Ros
Blackbox revelation (maar iets andere show dan wel)
Parkway Drive (waarschijnlijk niet)
Slipknot (waarshijnlijk niet)
El Guapo Stuntteam
Kings of Leon
Rammstein
30 Seconds from mars
Daft Punk
Linkin Park

ff mijn lijst aangevuld met wie ik zou willen zien....

@ SirKillalot: Idd, eigenlijk wel. Heb ze zelf nog niet live mogen aanschouwen maar dit kan toch gewoon niet slecht zijn.

Utred

Legacy Member
Ik zou al zeer blij zijn als er wat minder DJ's komen.
Voor de rest zou ik zeer graag Sigur Ros zien, omdat ik die vorig jaar gemist heb. En Radiohead, die waren fantastisch.
En dan nog velen die al vermeld zijn :p

Sambam

Legacy Member
Gromme zei:
Voor mij:

Editors
Muse
Mgmt
Arctic Monkeys maar ondanks omstandigheden mag dat zeker ook de Last Shadow Puppets zijn
Tool
The Mars Volta
The Kooks
Sigur Ros
Blackbox revelation (maar iets andere show dan wel)
Parkway Drive (waarschijnlijk niet)
Slipknot (waarshijnlijk niet)
El Guapo Stuntteam
Kings of Leon
Rammstein
30 Seconds from mars
Daft Punk
Linkin Park


ff mijn lijst aangevuld met wie ik zou willen zien....

@ SirKillalot: Idd, eigenlijk wel. Heb ze zelf nog niet live mogen aanschouwen maar dit kan toch gewoon niet slecht zijn.
Keep on dreaming :)
Maar hoop doet leven zegt men dan

Cpt.Morpheus

Legacy Member
Duffman- zei:
Genen Admiral Freebee?:p

Daft Punk zou inderdaad super zijn maar het zou me verbazen moest dat effectief gebeuren. Er gaan geruchten de ronde dat ze werken aan een album maar ik denk dat het bij die geruchten blijft.
Het bangelijke aan Daft Punk , zo een immense proporties aangenomen dat er altijd wel een gerucht de ronde doet :D en Admiral Freebee zal ik wel op zijn eerste theattour ne keer of 3 zien :P (zenne cd had al lang uit moeten zijn gvd ! hij had 1jaar en 3 maand geleden al 6 liekes voor zenne cd , waar blijft de rest ! :D)

Ragnarok^

Legacy Member
tijd voor een imo meer realistisch lijstje van bands die geen headliners zouden zijn en waarbij de kans groot is dat ze kunnen komen:

- Oasis (mss wel 1 van de headliners)
- Bon Iver
- Admiral Freebee
- Sedan Vault
- Elbow
- Fleet Foxes
- Gaslight Anthem
- Liam Finn
- Foals
- Eagles Of Death Metal
- Royksopp
- Sparkadia (maar dat betwijfel ik sterk :D )

Pilatus

Legacy Member
linkin park
tegan and sarah idd!
pearl jam
aerosmith?
admiral freebee
en vooral BLUR! spelen op 3juli in engeland dus die zie ik ook nog wel kanshebben

Tuninboy

Legacy Member
Ragnarok^ zei:
tijd voor een imo meer realistisch lijstje van bands die geen headliners zouden zijn en waarbij de kans groot is dat ze kunnen komen:

- Oasis (mss wel 1 van de headliners)
- Bon Iver
- Admiral Freebee
- Sedan Vault
- Elbow
- Fleet Foxes
- Gaslight Anthem
- Liam Finn
- Foals
- Eagles Of Death Metal
- Royksopp
- Sparkadia (maar dat betwijfel ik sterk :D )


Dikke ², wil ze al even live zien, & Gorrilaz Soundsystem wil 'k ook zien.


En op Daft Punk zou 'k niet teveel hopen, aluwel ;)

n.w.a

Legacy Member
-Dylan
-Dylan
-Dylan
-Dylan
-Dylan
-Dylan
-Dylan
-Souljah Boi

Pred

Legacy Member
wat zo direct in mij opkomt:

-Dylan (hoewel dat live nogal ne wisselvallige paté is volgens mij :) die kan evengoed 3 uur lang triangeluitvoeringen van z'n songs zitten spelen als 'm daar zin in heeft)
-Bruce Springsteen (zou wel ne ideale headliner zijn imo)
-Kyuss reunie (onmogelijk ma bon :)
-QOTSA
-Iggy Pop solo (nu the stooges toch ne man kwijt zijn)
-man m'n vingers bevriezen hier, doei

Anoniem04

Legacy Member
-QOTSA
-The last shadow puppets ( nog maar juist van gehoord, maar ik vind ze een geweldige sound hebben :p)
-Muse, maar dat gaat nipt worden, valt te zien wanneer ze met hun nieuw album komen dit jaar.
-Radiohead
-Linkin Park

Ragnarok^

Legacy Member
Tuninboy zei:
Dikke ², wil ze al even live zien, & Gorrilaz Soundsystem wil 'k ook zien.

kans is groot hé (of mss ander Belgisch festival)

StuBru zei:
Royksopp brengt op 23 maart hun derde plaat uit: 'Junior'. De eerste single verschijnt een paar weken eerder en heet 'Happy Up Here'.

De tracklist:

* 'Happy Up Here'
* 'The Girl And The Robot'
* 'Vision One'
* 'This Must Be It'
* 'Röyksopp Forever'
* 'Miss It So Much'
* 'Tricky Tricky'
* 'You Don't Have A Clue'
* 'Silver Cruiser'
* 'True To Life'
* 'It's What I Want'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan