Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlackAngel86 zei:hmm idd
* Main: Black Eyed Peas, Red Hot Chili Peppers, Manu Chao Radio Bemba Sound System, Tool, Deftones, Matisyahu
twas dan voor de BEP![]()

Gromme zei:@ DeYoeri: Hoe was het optreden van Slipknot?

BlackAngel86 zei:hmm idd
* Main: Black Eyed Peas, Red Hot Chili Peppers, Manu Chao Radio Bemba Sound System, Tool, Deftones, Matisyahu
twas dan voor de BEP![]()
Gromme zei:Als Daft Punk zou komen afsluiten dan maakt dat werkelijk heel mijn leven goed.
Keep on dreamingGromme zei:Voor mij:
Editors
Muse
Mgmt
Arctic Monkeys maar ondanks omstandigheden mag dat zeker ook de Last Shadow Puppets zijn
Tool
The Mars Volta
The Kooks
Sigur Ros
Blackbox revelation (maar iets andere show dan wel)
Parkway Drive (waarschijnlijk niet)
Slipknot (waarshijnlijk niet)
El Guapo Stuntteam
Kings of Leon
Rammstein
30 Seconds from mars
Daft Punk
Linkin Park
ff mijn lijst aangevuld met wie ik zou willen zien....
@ SirKillalot: Idd, eigenlijk wel. Heb ze zelf nog niet live mogen aanschouwen maar dit kan toch gewoon niet slecht zijn.

Het bangelijke aan Daft Punk , zo een immense proporties aangenomen dat er altijd wel een gerucht de ronde doetDuffman- zei:Genen Admiral Freebee?
Daft Punk zou inderdaad super zijn maar het zou me verbazen moest dat effectief gebeuren. Er gaan geruchten de ronde dat ze werken aan een album maar ik denk dat het bij die geruchten blijft.
en Admiral Freebee zal ik wel op zijn eerste theattour ne keer of 3 zien
(zenne cd had al lang uit moeten zijn gvd ! hij had 1jaar en 3 maand geleden al 6 liekes voor zenne cd , waar blijft de rest !
)
)Ragnarok^ zei:tijd voor een imo meer realistisch lijstje van bands die geen headliners zouden zijn en waarbij de kans groot is dat ze kunnen komen:
- Oasis (mss wel 1 van de headliners)
- Bon Iver
- Admiral Freebee
- Sedan Vault
- Elbow
- Fleet Foxes
- Gaslight Anthem
- Liam Finn
- Foals
- Eagles Of Death Metal
- Royksopp
- Sparkadia (maar dat betwijfel ik sterk)

die kan evengoed 3 uur lang triangeluitvoeringen van z'n songs zitten spelen als 'm daar zin in heeft)
Gromme zei:Emosletjes voor BEP?


Tuninboy zei:Dikke ², wil ze al even live zien, & Gorrilaz Soundsystem wil 'k ook zien.
StuBru zei:Royksopp brengt op 23 maart hun derde plaat uit: 'Junior'. De eerste single verschijnt een paar weken eerder en heet 'Happy Up Here'.
De tracklist:
* 'Happy Up Here'
* 'The Girl And The Robot'
* 'Vision One'
* 'This Must Be It'
* 'Röyksopp Forever'
* 'Miss It So Much'
* 'Tricky Tricky'
* 'You Don't Have A Clue'
* 'Silver Cruiser'
* 'True To Life'
* 'It's What I Want'
Ragnarok^ zei:kans is groot hé (of mss ander Belgisch festival)