Kid_C
Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:Kayne West gaan ze nooit kunnen strikken volgens mij ^^
Hij heeft er al gestaan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:Kayne West gaan ze nooit kunnen strikken volgens mij ^^

straathond zei:Ze konden Jay Z ook strikken (weliswaar omdat die onder managment van Clear Cannel ligt of toch zoiets) dus ik zou niet nooit durven zeggen. lijkt me wel een leuke headlinewaardige naam. als de Lokerse feesten hem konden strikken, dan kan Werchter dat zeker.

Gromme zei:Parkway Drive (waarschijnlijk niet)
Slipknot (waarshijnlijk niet)


Kid_C zei:Tool: Neen
El guapo stuntteam: IS GESTOPT !![]()
shiftyke zei:Tool zal niet komen, vrij onduidelijk wat ze aan het doen zijn, pauze denkek
EGS is bezig aan een nieuwe cd, ze zijn niet gestopt
But yeah for now...we're on a break. We have no idea for how long or whatever...just don't expect us to be playing anywhere soon.
The new record WILL BE RELEASED in early 2009. We'll give you all the info as soon as it's in.
Everyone in EGST remain brothers in rock and everyone's already busy concentrating on their very own projects.
Kid_C zei:Hij heeft er al gestaan.![]()
laatste album zeker niet slecht!Tah_b00nz0r zei:ik meen wel dat kanye nu wel iets hautainer overkomt als 2j terug![]()
en The Streets zou ook leuk zijnlaatste album zeker niet slecht!
Keane verwacht ik eigenlijk ook wel...

airie zei:mijn ideale werchter
=>
Linkin Park
Soulwax/2manydj's
JUSTICE (en ja ze waren er vorig jaar en nee ik was niet op werchter)
Erol Alkan
The streets
Artic Monkeys
The Hives


shiftyke zei:Nee, geen electro meer op werchter, ik hou (hield) wel van dat genre, maar op werchter hoor ik toch graag een stevige gitaar
Tool zou echt de max zijn maarja, 2 of 3 jaar terug moesten ze om 17u spelen in stralende zon
David Bowie zou ook wel mogen komen aangezien hij cancelde in 2004 =(