Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
coldplay mss? nee?
zou ik toch eens live willen zien

editors, bwa ja, al 2x gezien maar die gade op elk festival gaan zien nu denk ik
erg zou het niet zijn.

booka shade zou ook leuk zijn, met wat nieuw platen
Killers, gemist op PP, zou leuk zijn

Stereophonics, zou ik ook nog eens graag zien

shiftyke

Legacy Member
straathond zei:
Ze konden Jay Z ook strikken (weliswaar omdat die onder managment van Clear Cannel ligt of toch zoiets) dus ik zou niet nooit durven zeggen. lijkt me wel een leuke headlinewaardige naam. als de Lokerse feesten hem konden strikken, dan kan Werchter dat zeker.

werchter heeft Kanye al eens gestrikt 2jaar terug ;)

deyoeri

Legacy Member
Gromme zei:
Parkway Drive (waarschijnlijk niet)
Slipknot (waarshijnlijk niet)

Parkway Drive staat op Graspop. Kans dat Slipknot daar ook nog eens passeert is vrij groot, al hoeft het niet voor mij, heb ze in Antwerpen gezien ^^

En over die geruchten, AC/DC zie'k toch al en die kans lijkt mij vrij klein. Metallica mis ik dan weer dus dat mag altijd van mij - tot groot ongenoegen van veel volk wrs mr /care. Voor de rest boeit Werchter niet meer of ze zouden ineens hun prijzen moeten verlagen :')

BleKKie

Legacy Member
ac/dc, metallica zou leuk zijn

maar als rammstein en/of green day en/of linkin park komt ga ik zeker :love:

verder editors, kings of leon, coldplay, muse, bb rev., the streets
verder nog groepen dat ek zou willen zien maar die 99% zeker toch nie komen zijn: the offspring, sum41

Gromme

Legacy Member
@ DeYoeri: Hoe was het optreden van Slipknot?

Even de lijst verder aanvullen na wat ik hier nog zag.

Voor mij:

Editors
Muse
Mgmt
Arctic Monkeys maar ondanks omstandigheden mag dat zeker ook de Last Shadow Puppets zijn
Tool
The Mars Volta
The Kooks
Sigur Ros
Blackbox revelation (maar iets andere show dan wel)
Parkway Drive (waarschijnlijk niet)
Slipknot (waarshijnlijk niet)
El Guapo Stuntteam
Kings of Leon
Rammstein

Een paar hieruit en dan ben ik content.

Kid_C

Legacy Member
Editors: Neen, bezig met opnames plaat
Muse: Neen, bezig met opnames plaat
MGMT: Misschien
Arctic Monkeys: Heel misschien
Tool: Neen
The Mars Volta: Mogelijks, maar volgens mij gaan die niet touren
The Kooks: Kan goed zijn!
Sigur Ros: Na 4 belgische optredens in 2008, nope.
Blackbox Revelation: misschien wel, maar ik verwacht ze eerder op pkp
Parkway drive: GMM
Slipknot: GMM
El guapo stuntteam: IS GESTOPT ! :(
Kings of leon: waarschijnlijk wel
Rammstein: Geen flauw idee


Mijn mening :p

vloet

Legacy Member
Als Mars volta en Muse komen ben ik er die dag(en).
Muse hoogst wsl nog niet, beetje vroeg denk ik.

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Tool: Neen
El guapo stuntteam: IS GESTOPT ! :(

Tool zal niet komen, vrij onduidelijk wat ze aan het doen zijn, pauze denkek

EGS is bezig aan een nieuwe cd, ze zijn niet gestopt

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
Tool zal niet komen, vrij onduidelijk wat ze aan het doen zijn, pauze denkek

EGS is bezig aan een nieuwe cd, ze zijn niet gestopt

But yeah for now...we're on a break. We have no idea for how long or whatever...just don't expect us to be playing anywhere soon.

The new record WILL BE RELEASED in early 2009. We'll give you all the info as soon as it's in.

Everyone in EGST remain brothers in rock and everyone's already busy concentrating on their very own projects.

Plaat komt uit, maar ze gaan hun eigen weg. Geen definitieve stop, maar we gaan ze voor heel lange tijd niet meer zien.

Gromme

Legacy Member
Ja, dan weet ik het ook niet meer. :-)

Waarschijnlijk kunnen weinigen hier hen luchten maar wil ook wel graag 30 seconds to mars zien.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kid_C zei:
Hij heeft er al gestaan. :unsure:

ik meen wel dat kanye nu wel iets hautainer overkomt als 2j terug :p

en The Streets zou ook leuk zijn :) laatste album zeker niet slecht!

Keane verwacht ik eigenlijk ook wel...

Kid_C

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik meen wel dat kanye nu wel iets hautainer overkomt als 2j terug :p

en The Streets zou ook leuk zijn :) laatste album zeker niet slecht!

Keane verwacht ik eigenlijk ook wel...

Idd, het tot 3 maal toe internationaal erkende beste festival ter wereld zal hij afslaan wegens te min.. :unsure:

Hq Nine

Legacy Member
mijn ideale werchter

=>

Linkin Park
Soulwax/2manydj's
JUSTICE (en ja ze waren er vorig jaar en nee ik was niet op werchter :( )
Erol Alkan
The streets
Artic Monkeys
The Hives

Skyscraper

Legacy Member
Interpol zou fantastisch zijn.. maar ik vrees ervoor. Denk dat ze aan een nieuwe plaat bezig zijn?

UpFocus

Legacy Member
Tenzij AC/DC zou gaan (wat mij vrij onwarschijnlijk lijkt) geen werchter voor mij.
Alle andere bands dat zouden kunnen gaan interesseren me amper om er een abnormaal duur werchter kaartje voor te kopen.
Rammstein zou wel leuk zijn, maar weer, te duur!

Sir.Killalot

Legacy Member
Tenacious D
Morrissey
Placebo
The Killers (ik stond slecht bij PP vorig jaar :( )
Linkin Park for old times sake
Pearl Jam
Vampire Weekend, John Butler Trio en Nightwish mogen ook wel nog eens terugkomen.

..

BleKKie

Legacy Member
airie zei:
mijn ideale werchter

=>

Linkin Park
Soulwax/2manydj's
JUSTICE (en ja ze waren er vorig jaar en nee ik was niet op werchter :( )

Erol Alkan
The streets
Artic Monkeys

The Hives

deze mogen er ook gerust bij zijn voor mij, goose ook eventueel, altijd leuk feestje met hen

shiftyke

Legacy Member
Nee, geen electro meer op werchter, ik hou (hield) wel van dat genre, maar op werchter hoor ik toch graag een stevige gitaar ;)

Tool zou echt de max zijn maarja, 2 of 3 jaar terug moesten ze om 17u spelen in stralende zon :s

David Bowie zou ook wel mogen komen aangezien hij cancelde in 2004 =(

BleKKie

Legacy Member
shiftyke zei:
Nee, geen electro meer op werchter, ik hou (hield) wel van dat genre, maar op werchter hoor ik toch graag een stevige gitaar ;)

Tool zou echt de max zijn maarja, 2 of 3 jaar terug moesten ze om 17u spelen in stralende zon :s

David Bowie zou ook wel mogen komen aangezien hij cancelde in 2004 =(

idd, terwijl alle emosletjes stonden te wachten voor my chemical romance enzo :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan