Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Ohja, twas vooral omdat je zei dat ge elk jaar naar Werchter gaat :)

En soms is een optreden alleen bekijken is wel chill hoor. John Butler Trio gaan kijken op mn eigen vorig jaar (de rest was nog aant slapen :p) en geen spijt van gehad!
Mogen dit jaar ook wel nog is komen :)

de hamster

Legacy Member
de tot nu gerumourde headliners zijn AC/DC, Metallica, Coldplay en Oasis.

Ik snap niet wat er op tegen zou zijn dat Metallica er opnieuw zou staan. Met Death Magnetic zou het eens geen oldschool jukebox worden.

Andere namen die sterk gerumoured worden zijn : Franz Ferdinand, Kings of Leon, The Killers, Placebo, Tiga, Novastar, Lilly Allen en Kate Perry.

Over die laatste kunnen we natuurlijk wel lacherig gaan doen, maar paar jaar terug stonden de Sugababes ook al es in de tent. Die heeft net als Mika vorig jaar trouwens een lekker hoog guilty pleasure gehalte en t'kind ziet er schoon genoeg uit om mij indien ze komt te vrijwilligen als groupie.

shiftyke

Legacy Member
Kate Perry mag komen hoor :D

she's foxy :cool:

Placebo doet zijn europese tour op die moment, komen dus

Pilatus

Legacy Member
kate perry op werchter : / hebt ge die al ies live horen zingen

placebo zou wel nice zijn

Sir.Killalot

Legacy Member
straathond zei:
de tot nu gerumourde headliners zijn AC/DC, Metallica, Coldplay en Oasis.

Ik snap niet wat er op tegen zou zijn dat Metallica er opnieuw zou staan. Met Death Magnetic zou het eens geen oldschool jukebox worden.

.


Wel, basicly omdat ik Metallica niet goed vind. :unsure:
En dat er met het geld dat ze aan Metallica geven mss een aantal groepen kunnen boeken die ik wel goed vind :p

Placebo zou ik wel eens willen zien :)

REDNIK

Legacy Member
franz ferdinand zou wel nice zijn ! :o soulwax mag van mij ook nog eens (optreden was gewoon af vorig jaar) al hoop ik er niet op. en euh mss kanye west ? :$

ahja en laat aub de kaiser chiefs thuis :(

CP-RB2H

Legacy Member
BingoChub zei:
Last Schadow Puppets aub!!

Hm, ik heb ze gezien in het Koninklijk Circus vorig jaar in oktober, was echt wel een héél goed optreden, maar toch niet voor main stage van Werchter. Marquee zou nog toepasselijk zijn.

shiftyke

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
franz ferdinand zou wel nice zijn ! :o soulwax mag van mij ook nog eens (optreden was gewoon af vorig jaar) al hoop ik er niet op. en euh mss kanye west ? :$

ahja en laat aub de kaiser chiefs thuis :(

komaan voor de 4de keer op rij anders? nee laat ze idd maar thuis...

Ik wil een originele affiche aub want das al heel lang geleden!

REDNIK

Legacy Member
shiftyke zei:
komaan voor de 4de keer op rij anders? nee laat ze idd maar thuis...

Ik wil een originele affiche aub want das al heel lang geleden!

mja kzou er precies toch nie zo hard van verschieten, hebben toch ook een nieuw album enzo ? maar voor mij hoeft het ook totaal niet! hun eerste album vond ik goed maar al wat daarna kwam .... :(

Biebiep

Legacy Member
Lenny f'ing Kravitz in the f'ing rain while the planes come flying by, the sky is clearing up and the sun is going down.


Dat Werchter2008-moment vergeet ek nooit meer van men leven

Sir.Killalot

Legacy Member
BieBiep zei:
Lenny f'ing Kravitz in the f'ing rain while the planes come flying by, the sky is clearing up and the sun is going down.


Dat Werchter2008-moment vergeet ek nooit meer van men leven

Ik ben het blijkbaar al vergeten :unsure:

Tuninboy

Legacy Member
Pilatus zei:
kate perry op werchter : / hebt ge die al ies live horen zingen

placebo zou wel nice zijn

Zo slecht is het niet hoor.
Er zijn zoveel andere artiesten die slechter zingen dan haar oa Amy Wijnhuis,..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Coldplay pls! hopelijk Muse al weet ik ni of hun album tegen dan al af is... MGMT vorig jaar 2x gezien maar mogen van mij zeker ook terug komen :)

Typhon`

Legacy Member
editors kunnen altijd nog eens komen want ze gaan een nieuw album hebben. Voor de rest denk ik dat Herman ook wel graag the white stripes heeft. Maar dat zal misschien eerder iets voor pukkel zijn.

de hamster

Legacy Member
Editors tourt niet dit jaar. ze zijn druk aan het schrijven/werken aan een nieuw album dat pas in 2010 verschijnt. Ook White Stripes zit er niet in, eerder The Raconteurs omdat die band nu hetgene is waar White zijn tijd lijkt in te steken (en hij doet dat goed)

Red Hot Chili Peppers en Bloc Party nemen ook een jaar pauze dus die kunnen we ook vergeten.

Kanye West lijkt na zijn schitterende concert in vorst een grote kanshebber, kwestie van de jaarlijkse traditie van éen grote hiphopartist door te zetten. No Doubt wordt btw ook zwaar gerumoured, ze komen weer bijeen en gaan binnenkort touren.

Gromme

Legacy Member
straathond zei:
de tot nu gerumourde headliners zijn AC/DC, Metallica, Coldplay en Oasis.

Ik snap niet wat er op tegen zou zijn dat Metallica er opnieuw zou staan. Met Death Magnetic zou het eens geen oldschool jukebox worden.

Andere namen die sterk gerumoured worden zijn : Franz Ferdinand, Kings of Leon, The Killers, Placebo, Tiga, Novastar, Lilly Allen en Kate Perry.

Over die laatste kunnen we natuurlijk wel lacherig gaan doen, maar paar jaar terug stonden de Sugababes ook al es in de tent. Die heeft net als Mika vorig jaar trouwens een lekker hoog guilty pleasure gehalte en t'kind ziet er schoon genoeg uit om mij indien ze komt te vrijwilligen als groupie.

Bwa, toen de laatste keer Lilly Allen een optreden deed op RW waren er ook veel mensen die uiteindelijk het heel goed vonden en dat niet hadden verwacht. Kate Perry daarentegen, die mogen ze thuis laten.

Voor mij:

Editors
Muse
Mgmt
Arctic Monkeys maar ondanks omstandigheden mag dat zeker ook de Last Shadow Puppets zijn
Tool
The Mars Volta
The Kooks
Sigur Ros
Blackbox revelation (maar iets andere show dan wel)
Parkway Drive (waarschijnlijk niet)
Slipknot (waarshijnlijk niet)

Een paar hieruit en dan ben ik content.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kayne West gaan ze nooit kunnen strikken volgens mij ^^

de hamster

Legacy Member
Ze konden Jay Z ook strikken (weliswaar omdat die onder managment van Clear Cannel ligt of toch zoiets) dus ik zou niet nooit durven zeggen. lijkt me wel een leuke headlinewaardige naam. als de Lokerse feesten hem konden strikken, dan kan Werchter dat zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan