Sir.Killalot
Legacy Member
Ohja, twas vooral omdat je zei dat ge elk jaar naar Werchter gaat 
En soms is een optreden alleen bekijken is wel chill hoor. John Butler Trio gaan kijken op mn eigen vorig jaar (de rest was nog aant slapen
) en geen spijt van gehad!
Mogen dit jaar ook wel nog is komen

En soms is een optreden alleen bekijken is wel chill hoor. John Butler Trio gaan kijken op mn eigen vorig jaar (de rest was nog aant slapen
) en geen spijt van gehad!Mogen dit jaar ook wel nog is komen



soulwax mag van mij ook nog eens (optreden was gewoon af vorig jaar) al hoop ik er niet op. en euh mss kanye west ? 
