Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Als Led Zeppelin komt, dan ga ik zeker :unsure:

Samen met Neil Young, David Bowie, David Gilmour enzo, dat zou mijn ideale Rock Werchter zijn :p

Helaas zal het bij dromen blijven.

Duffman-

Legacy Member
Ik gok en hoop ook wel op Admiral Freebee.
Arctic Monkeys zou ook fijn zijn en ook voor Coldplay zou ik afzakken naar Werchter.

Achja ... wie maak ik wat wijs, ik zou mijn ticket al kopen voordat de namen bekend zijn voor Werchter moest dat mogelijk zijn.:p
//edit: dEUS mag voor mij ook afkomen maar ditmaal niet als afsluiter.:)

Sir.Killalot

Legacy Member
kakature zei:
Als Led Zeppelin komt, dan ga ik zeker :unsure:

Samen met Neil Young, David Bowie, David Gilmour enzo, dat zou mijn ideale Rock Werchter zijn :p

Helaas zal het bij dromen blijven.

Neil Young zou wel geniaal zijn moest hij er dit jaar opnieuw zijn.
Fantastisch vorig jaar.

Kid_C

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
idd, terwijl alle emosletjes stonden te wachten voor my chemical romance enzo :ironic:

Eh, dat jaar stond MCR zelfs niet op de affiche. :unsure:
Neil Young was idd fantastisch, dat laatste half uur maakte die kerel er een hele psychtrip van. :D

Spectre

Legacy Member
Placebo
The Killers
Kings of Leon
MGMT
Franz Ferdinand
Kanye West
Bloc Party

shiftyke

Legacy Member
kakature zei:
Als Led Zeppelin komt, dan ga ik zeker :unsure:

Samen met Neil Young, David Bowie, David Gilmour enzo, dat zou mijn ideale Rock Werchter zijn :p

Helaas zal het bij dromen blijven.

ik zie u op de eerste rij dan zkr?

Misschien Ringo en Paul nog erbij?

Sir.Killalot

Legacy Member
Kid_C zei:
Eh, dat jaar stond MCR zelfs niet op de affiche. :unsure:
Neil Young was idd fantastisch, dat laatste half uur maakte die kerel er een hele psychtrip van. :D

Ff een soloke van 20 min :D

Cpt.Morpheus

Legacy Member
enkele namen die mij wel kunne boeien:
- Tool (en zoals al vermeld ni tege 5u deze keer...)
- Rage against the machine (veel geruchten over vorig jaar , dees jaar vermeld zelf niemand ze precies :P)
- john butler trio (was echt nice vorig jaar, ideale vakantiemuziek)
- danko jones
- Muse (waarom ook ni ^^)
en om dromerig , cliché en onrealistisch te eindigen
Daft Punk

nTFs

Legacy Member
shiftyke zei:
komaan voor de 4de keer op rij anders? nee laat ze idd maar thuis...

Ik wil een originele affiche aub want das al heel lang geleden!

Dan moet je niet op Werchter zijn.
Herman kiest nl alleen kassa kassa.

Gromme

Legacy Member
Ik heb Rage niet genoemd omdat ik dacht dat ze laatst voor éénmalig langst belgië kwamen?

Cpt.Morpheus

Legacy Member
Gromme zei:
Ik heb Rage niet genoemd omdat ik dacht dat ze laatst voor éénmalig langst belgië kwamen?
Ah k , ja kan ze. Maar als ze daar nen hoop geld tegenaansmijten kunne ze mss nog wel iets forceren :P

Duffman-

Legacy Member
Cpt.Morpheus zei:
Ah k , ja kan ze. Maar als ze daar nen hoop geld tegenaansmijten kunne ze mss nog wel iets forceren :P
Genen Admiral Freebee?:p

Daft Punk zou inderdaad super zijn maar het zou me verbazen moest dat effectief gebeuren. Er gaan geruchten de ronde dat ze werken aan een album maar ik denk dat het bij die geruchten blijft.

Bertold

Legacy Member
Ksnap nie hoe dat ge nu NOG ALTIJD wilt da justice etc ergens spelen als ge ze nu nog nie gezien hebt ....

geen idee eigenljk welke groepen ik wil op werchter kheb het grotendeels van de groepen die ik ooit wilde zien al gezien ondertussen!!

Mogen gerust langskomen :
- Franz Ferdinand
- Arctic monkeys
- Neil young :p (héél erg weinig kans)
- Foo fighters
- White stripes

Kans is miniem maar ook:
- Last shadow puppets
- Sufjan Stevens
- Wilco
- Eels

Hopelijk nog es een legende als neil young vorig jaar: Dylan of the rolling stones ofzo :p mja blijven dromen hé

REDNIK

Legacy Member
bt belgium zei:
Ksnap nie hoe dat ge nu NOG ALTIJD wilt da justice etc ergens spelen als ge ze nu nog nie gezien hebt ....

Na hun dvd gezien te hebben, heb ik er toch weer zin in eigenlijk!

en idd, hoop doet leven! Daft Punk aub! :D

Sir.Killalot

Legacy Member
bt belgium zei:
Ksnap nie hoe dat ge nu NOG ALTIJD wilt da justice etc ergens spelen als ge ze nu nog nie gezien hebt ....

geen idee eigenljk welke groepen ik wil op werchter kheb het grotendeels van de groepen die ik ooit wilde zien al gezien ondertussen!!

Mogen gerust langskomen :
- Franz Ferdinand
- Arctic monkeys
- Neil young :p (héél erg weinig kans)
- Foo fighters
- White stripes

Kans is miniem maar ook:
- Last shadow puppets
- Sufjan Stevens
- Wilco
- Eels

Hopelijk nog es een legende als neil young vorig jaar: Dylan of the rolling stones ofzo :p mja blijven dromen hé

Dylan komt langs in April ofzo. (Ik ben niet zeker wanneer, maar kheb wel mn tickets al :p)
Bruce Springsteen zou ook wel nice zijn als legende :unsure:

BleKKie

Legacy Member
Kid_C zei:
Eh, dat jaar stond MCR zelfs niet op de affiche. :unsure:
Neil Young was idd fantastisch, dat laatste half uur maakte die kerel er een hele psychtrip van. :D

hmm idd :D

* Main: Black Eyed Peas, Red Hot Chili Peppers, Manu Chao Radio Bemba Sound System, Tool, Deftones, Matisyahu


twas dan voor de BEP :sop:

paarsbloed

Legacy Member
-keane
-the killers
-bloc party
-novastar(marquee dan wel)
-sigur ros
-kanye west(zou te zalig zijn!)
-Anna Ternheim(wrs voor de meesten onbekend,maar als die komt ga ik zowiezo zien,prachtige stem)
-coldplay
-admiral freebee
-dEUS,mag maar niet als afsluiter.
-arctic monkeys
-franz ferdinand

DAFT PUNK MOET KOMEN
edit:
MGMT,kings of leon,editors,stereophonics,lupe fiasco,incubus en interpol en ik ben een tevreden man
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan