Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


kakature zei:Als Led Zeppelin komt, dan ga ik zeker
Samen met Neil Young, David Bowie, David Gilmour enzo, dat zou mijn ideale Rock Werchter zijn
Helaas zal het bij dromen blijven.
BlackAngel86 zei:idd, terwijl alle emosletjes stonden te wachten voor my chemical romance enzo :ironic:


kakature zei:Als Led Zeppelin komt, dan ga ik zeker
Samen met Neil Young, David Bowie, David Gilmour enzo, dat zou mijn ideale Rock Werchter zijn
Helaas zal het bij dromen blijven.
Kid_C zei:Eh, dat jaar stond MCR zelfs niet op de affiche.
Neil Young was idd fantastisch, dat laatste half uur maakte die kerel er een hele psychtrip van.![]()

)shiftyke zei:komaan voor de 4de keer op rij anders? nee laat ze idd maar thuis...
Ik wil een originele affiche aub want das al heel lang geleden!
Ah k , ja kan ze. Maar als ze daar nen hoop geld tegenaansmijten kunne ze mss nog wel iets forcerenGromme zei:Ik heb Rage niet genoemd omdat ik dacht dat ze laatst voor éénmalig langst belgië kwamen?

Genen Admiral Freebee?Cpt.Morpheus zei:Ah k , ja kan ze. Maar als ze daar nen hoop geld tegenaansmijten kunne ze mss nog wel iets forceren![]()

(héél erg weinig kans)
mja blijven dromen hébt belgium zei:Ksnap nie hoe dat ge nu NOG ALTIJD wilt da justice etc ergens spelen als ge ze nu nog nie gezien hebt ....

bt belgium zei:Ksnap nie hoe dat ge nu NOG ALTIJD wilt da justice etc ergens spelen als ge ze nu nog nie gezien hebt ....
geen idee eigenljk welke groepen ik wil op werchter kheb het grotendeels van de groepen die ik ooit wilde zien al gezien ondertussen!!
Mogen gerust langskomen :
- Franz Ferdinand
- Arctic monkeys
- Neil young(héél erg weinig kans)
- Foo fighters
- White stripes
Kans is miniem maar ook:
- Last shadow puppets
- Sufjan Stevens
- Wilco
- Eels
Hopelijk nog es een legende als neil young vorig jaar: Dylan of the rolling stones ofzomja blijven dromen hé
)
Kid_C zei:Eh, dat jaar stond MCR zelfs niet op de affiche.
Neil Young was idd fantastisch, dat laatste half uur maakte die kerel er een hele psychtrip van.![]()

