Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L0k1-

Legacy Member
junkie XL! was vorig jaar op Pukkelpop, spijtig dat hij niet op werchter kwam :(

voor mijn part mag Air Traffic ook terugkomen, zalige sfeer en toffe gasten, zaten ff te spelen op onze camping een namiddag :)

Jamiroquai mag ook gerust nog eens langskomen :p

and please no frigging Kate Nash. Op de radio trekt die muziek op iets, maar int echt..... precies een krijsend hysterisch mens. Praktisch op elk einde van haar singles begon die als een gek te slaan op haar piano en als een varken dat wordt afgeslacht te krijsen ....

Justice mag voor mijn part ook terugkomen, maar dan zouden ze wel eens wa minder het publiek moeten laten meezingen. is tof voor een paar keer, maar nie de hele tijd, kan ik evengoed thuis hun muziek opzetten als ze toch zelf amper iets laten horen.

Mika viel ook hard tegen vorig jaar, was gewoon aan het playbacken, geluid volgde niet op de beelden van het scherm en is toch raar als dit allemaal wel in sync liep bij de andere groepen. later ook gehoord van enkele backstage medewerkers dat heel zijn optreden playback was... dus voor mijn part mag die wegblijven. Kga nie voor die prijs naar een playback optreden gaan kijken.

Bartel

Legacy Member
L0k1- zei:
Mika viel ook hard tegen vorig jaar, was gewoon aan het playbacken, geluid volgde niet op de beelden van het scherm en is toch raar als dit allemaal wel in sync liep bij de andere groepen. later ook gehoord van enkele backstage medewerkers dat heel zijn optreden playback was... dus voor mijn part mag die wegblijven. Kga nie voor die prijs naar een playback optreden gaan kijken.

Zever in pakskes zoals ze wel eens zeggen :). Als je zijn cd op voorhand beluisterd had wist je zeker dat hij wel live zong, en ja hij kan zo hoog :p. En van die beelden heeft mij heel Werchter gestoord. Dit was het eerste jaar dat dit was. Maar het kwam door de wind.

Logisch toch?!? Licht gaat sneller dan geluid! Alleen als je kort genoeg bij het podium stond dan kwamen ze wel overeen. Jij stond dus duidelijk vanachter tijdens Mika en vanvoor bij de andere optredens...

Niemand had u trouwens verplicht om naar Mika te gaan kijken :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik hoop enkel dat het deze keer de Main Stage niet de Marquee overstemt.
Probeer eens te genieten van een goed optreden als Mika zijn jeanettenstem er constant komt doorvliegen.

Pred

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik hoop enkel dat het deze keer de Main Stage niet de Marquee overstemt.
Probeer eens te genieten van een goed optreden als Mika zijn jeanettenstem er constant komt doorvliegen.

idd, das echt fameus irritant, ma da is al jaren zo dus tzal nie veranderen.... als ze nu gewoon eens de marquee 90 graden naar links draaien hé.. zodat de "rug" van de marquee richting mainstage staat, da zou toch al een heel verbetering moeten zijn.

BleKKie

Legacy Member
wiki zei:
Momenteel is Green Day ook bezig met het opnemen van demo's en ideeën voor hun nieuwe album. Billie Joe maakte duidelijk dat ze misschien drie richtingen op willen:

* Een conceptalbum maken; de trend van "American Idiot" voortzetten.
* Experimentele punk, iets als 'Sandinista!' van The Clash.
* Gewoon recht-toe recht-aan punksongs.

De band heeft laten weten dat het album hoogstwaarschijnlijk in de lente van 2009 zal uitkomen.

ideaal om hun nieuwe plaat voor te stellen op werchter ^^

Sir.Killalot

Legacy Member
Zeg, while we're at it.

Waarom is een Dire Straits reunieke? :p

Gromme

Legacy Member
paarsbloed zei:
Moest deze groep bestaan...
tis 30 seconds TO mars.

Mika mag van mij ook is weerkomen :love:

Domme fout van mij... Maar misschien is er ergens een groepje op de wereld dat net begonnen is in iemands bandmembers garage en die noemen hun eigen 30 seconds from mars.... awel die mannen wil ik dan zien. :-)

Hq Nine

Legacy Member
hoe kan ik het vergeten het bij mijn lijst toe te voegen


> Black Box Revelation

> DAFT PUNK

> Digitalism

en chemical brothers (de set die ze 5 jaar geleden speelden in de gietende regen )

Velcro

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
Na hun dvd gezien te hebben, heb ik er toch weer zin in eigenlijk!

en idd, hoop doet leven! Daft Punk aub! :D

Waar hebt ge die dvd gezien, en kopen doe ik niet!

en: justice, booka shade, boys noize, en de onbekende mannen van FCKN crew, maar oooo zooo zalig!

REDNIK

Legacy Member
tennisnicolas zei:
Waar hebt ge die dvd gezien, en kopen doe ik niet!

en: justice, booka shade, boys noize, en de onbekende mannen van FCKN crew, maar oooo zooo zalig!

thuis in de zetel! met een glaasje cola en chips als versnapering ...

shiftyke

Legacy Member
tennisnicolas zei:
Waar hebt ge die dvd gezien, en kopen doe ik niet!

en: justice, booka shade, boys noize, en de onbekende mannen van FCKN crew, maar oooo zooo zalig!

stuur ze maar door naar pukkelpop aub :)

desert storm

Legacy Member
airie zei:
en chemical brothers (de set die ze 5 jaar geleden speelden in de gietende regen )

de set van vorig jaar was in ieder geval maar brak :s

eerst een uur te laat begonnen, en dan nog zo'n zwakke set...

Ragnarok^

Legacy Member
ik snap echt niet dat er zoveel groepen gezegd worden die je vorig jaar perfect kon gezien hebbe op 1 of ander belgisch festival (zelfs veel van Werchter zelf :D)

imo, mag er toch wel wat meer variatie inzitte dan altijd dezelfde te vragen

(kijk naar Chemical Brothers, Metallica, Kings Of Leon, Kaiser Chiefs, ...)

en Daft Punk is echt geen optie hoor :D

(ge had er 3 jaar geleden op Pukkelpop maar moete bijzijn zoals ik :music:)

de hamster

Legacy Member
Daft Punk is bezig aan een nieuw album, eerste reacties van de muziekpers in Parijs op vrijgegeven demo's waren enthousiast, dus waarom zou Daft Punk geen optie zijn?

zolang de affiche niet volledig vast ligt blijft de kans op Daft Punk groot. De traditie wil dat een grote dance act een dag afsluit op Werchter en dees jaar blijven de chemicals na hun recyclageset van vorig jaar wel es thuis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan