Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



L0k1- zei:Mika viel ook hard tegen vorig jaar, was gewoon aan het playbacken, geluid volgde niet op de beelden van het scherm en is toch raar als dit allemaal wel in sync liep bij de andere groepen. later ook gehoord van enkele backstage medewerkers dat heel zijn optreden playback was... dus voor mijn part mag die wegblijven. Kga nie voor die prijs naar een playback optreden gaan kijken.
. Als je zijn cd op voorhand beluisterd had wist je zeker dat hij wel live zong, en ja hij kan zo hoog
. En van die beelden heeft mij heel Werchter gestoord. Dit was het eerste jaar dat dit was. Maar het kwam door de wind.
Sir.Killalot zei:Ik hoop enkel dat het deze keer de Main Stage niet de Marquee overstemt.
Probeer eens te genieten van een goed optreden als Mika zijn jeanettenstem er constant komt doorvliegen.
wiki zei:Momenteel is Green Day ook bezig met het opnemen van demo's en ideeën voor hun nieuwe album. Billie Joe maakte duidelijk dat ze misschien drie richtingen op willen:
* Een conceptalbum maken; de trend van "American Idiot" voortzetten.
* Experimentele punk, iets als 'Sandinista!' van The Clash.
* Gewoon recht-toe recht-aan punksongs.
De band heeft laten weten dat het album hoogstwaarschijnlijk in de lente van 2009 zal uitkomen.
Gromme zei:30 Seconds from mars
.

paarsbloed zei:Moest deze groep bestaan...
tis 30 seconds TO mars.
Mika mag van mij ook is weerkomen![]()

BlackHawk.be zei:Na hun dvd gezien te hebben, heb ik er toch weer zin in eigenlijk!
en idd, hoop doet leven! Daft Punk aub!![]()
airie zei:hoe kan ik het vergeten het bij mijn lijst toe te voegen
> DAFT PUNK
tennisnicolas zei:Waar hebt ge die dvd gezien, en kopen doe ik niet!
en: justice, booka shade, boys noize, en de onbekende mannen van FCKN crew, maar oooo zooo zalig!
tennisnicolas zei:Waar hebt ge die dvd gezien, en kopen doe ik niet!
en: justice, booka shade, boys noize, en de onbekende mannen van FCKN crew, maar oooo zooo zalig!

airie zei:en chemical brothers (de set die ze 5 jaar geleden speelden in de gietende regen )

)
)Ragnarok^ zei:en Daft Punk is echt geen optie hoor
(ge had er 3 jaar geleden op Pukkelpop maar moete bijzijn zoals ik)