Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Daft Punk is het ons verplicht om te komen afsluiten! :-)

Eminem zou niet weten waarom die nu ineens terug een optreden zou doen en dan nog wel op Werchter. Maar't zou wel cool zijn toch.

Brianz

Legacy Member
edraket zei:
Depeche Mode misschien?

nieuw album in april 2009 dacht ik...

staan die niet op w classic ?

ahja dat speculeren is tof en beperkt zich toch alleen maar tot het opnoemen van bands die die periode touren in europa en een nieuwe cd hebben uitgebracht :p
We zien wel hoe de schuur ons verrast, normaal gezien zullen we wel namen krijgen de komende weken ( als ik kijk naar wneer de vorige jaren de namen zijn vrijgegeven )

Utred

Legacy Member
Nightwish mag ook terugkomen van mij, was een zeer leuk optreden. En er was genoeg plaats omdat iedereen naar Deus aant kijken was.

Eoz

Legacy Member
(over Tool)
Kid_C zei:
Plaat komt uit, maar ze gaan hun eigen weg. Geen definitieve stop, maar we gaan ze voor heel lange tijd niet meer zien.
Wat?? Nieuwe plaat? :o Wat waar wanneer?
Mja JMK die met zijn wijngaarden en zijn andere band bezig is zeker :)
Moesten ze op Werchter staan zou geweldig zijn. Heb ze op PP moeten missen vorig jaar/2j terug.
Voor de rest: prodigy, in flames, incubus, justice (vorig jaar zo zalig), underworld (^zelfde), basement jaxx ofzo, buena vista social club :),...

Sir.Killalot

Legacy Member
Eoz zei:
(over Tool)

Moesten ze op Werchter staan zou geweldig zijn. Heb ze op PP moeten missen vorig jaar/2j terug.

Niks gemist 2jaar geleden imo, pokkesaai.

Eoz

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Niks gemist 2jaar geleden imo, pokkesaai.
Mja tool is nog altijd geen festivalband, moet ge in een donkere zaal bekijken, met alleen maar toolfans.

cassie821

Legacy Member
Eoz zei:
(over Tool)
Wat?? Nieuwe plaat? :o Wat waar wanneer?
Mja JMK die met zijn wijngaarden en zijn andere band bezig is zeker :)
Moesten ze op Werchter staan zou geweldig zijn. Heb ze op PP moeten missen vorig jaar/2j terug.
Voor de rest: prodigy, in flames, incubus, justice (vorig jaar zo zalig), underworld (^zelfde), basement jaxx ofzo, buena vista social club :),...

Als je Beuna Vista wil zien ze komen naar dranouter aan zee , ik zal zeker aanwezig zijn ^^

Ragnarok^

Legacy Member
StuBru zei:
In februari verschijnt trouwens de nieuwe plaat van Massive Attack. Die heet 'Weather Underground'.

mogen ook zeker komen, lekker psychedelisch sfeertje! :D

Kid_C

Legacy Member
Massive Attack psychedelisch?
Ik denk dat ik de trein heb gemist, enlighten me.. :unsure:

Bertold

Legacy Member
massive attack : zagers? psychedelisch? :p

moet een andere groep zijn die je bedoelt dan :p want ze zijn beide niet :p

Massive attack op pukkelpop paar jaar terug was echt onvergetelijk, stond helemaal op de eerste rij int midden en het was een fantastisch optreden (heel dat festival was toen gewoonweg enorm goed)!

Kid_C

Legacy Member
Ik kan erin komen dat mensen het zagers vinden, smaken verschillen eh. :]
Maar het is zeker niet psychedelisch.. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan