Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Depeche Mode misschien?
nieuw album in april 2009 dacht ik...

Wat?? Nieuwe plaat?Kid_C zei:Plaat komt uit, maar ze gaan hun eigen weg. Geen definitieve stop, maar we gaan ze voor heel lange tijd niet meer zien.
Wat waar wanneer?
,...Eoz zei:(over Tool)
Moesten ze op Werchter staan zou geweldig zijn. Heb ze op PP moeten missen vorig jaar/2j terug.
Mja tool is nog altijd geen festivalband, moet ge in een donkere zaal bekijken, met alleen maar toolfans.Sir.Killalot zei:Niks gemist 2jaar geleden imo, pokkesaai.
Eoz zei:(over Tool)
Wat?? Nieuwe plaat?Wat waar wanneer?
Mja JMK die met zijn wijngaarden en zijn andere band bezig is zeker
Moesten ze op Werchter staan zou geweldig zijn. Heb ze op PP moeten missen vorig jaar/2j terug.
Voor de rest: prodigy, in flames, incubus, justice (vorig jaar zo zalig), underworld (^zelfde), basement jaxx ofzo, buena vista social club,...
Sir.Killalot zei:Niks gemist 2jaar geleden imo, pokkesaai.
Eoz zei:(over Tool)
Wat?? Nieuwe plaat?Wat waar wanneer?
Eoz zei:Mja tool is nog altijd geen festivalband, moet ge in een donkere zaal bekijken, met alleen maar toolfans.
StuBru zei:In februari verschijnt trouwens de nieuwe plaat van Massive Attack. Die heet 'Weather Underground'.

want ze zijn beide niet