Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Als ze er nu nog aan bezig zijn zullen ze wel nog niet direct beginnen touren I guess

multavici

Legacy Member
Massive Attack en My Bloody Valentine!!!

en Wilco, Eminem, Sufjan Stevens, Saul Williams, Portishead.

Kid_C

Legacy Member
multavici zei:
Massive Attack en My Bloody Valentine!!!

en Wilco, Eminem, Sufjan Stevens, Saul Williams, Portishead.

Jammer dat zo'n dingen geen realiteit worden. :p

Ragnarok^

Legacy Member
kans op Portishead is wel groot (de rest niet echt denk... al zou ik zelf Massive Attack nog wel zeker wille zien :( )

shiftyke

Legacy Member
straathond zei:
Daft Punk is bezig aan een nieuw album, eerste reacties van de muziekpers in Parijs op vrijgegeven demo's waren enthousiast, dus waarom zou Daft Punk geen optie zijn?

zolang de affiche niet volledig vast ligt blijft de kans op Daft Punk groot. De traditie wil dat een grote dance act een dag afsluit op Werchter en dees jaar blijven de chemicals na hun recyclageset van vorig jaar wel es thuis.

Maar dat album gaat normaal niet af zijn voor RW dus ik vrees ervoor ;)

Portishead meer kans dat die naar pukkelpop komen

Blofeld

Legacy Member
straathond zei:
zolang de affiche niet volledig vast ligt blijft de kans op Daft Punk groot. De traditie wil dat een grote dance act een dag afsluit op Werchter en dees jaar blijven de chemicals na hun recyclageset van vorig jaar wel es thuis.

Mja, chemicals mogen thuisblijven, maar ben dan bang dat de Scheur weer teruggrijpt naar die andere typische dance-afsluiter van hem: Underworld! Nie da Underworld slecht is é, maar ook al veel te veel gezien en ook al genoeg afgesloten op Werchter en Pukkelpop! En met da "nieuw" album van hun enzo, zou het wel eens goe kunnen ( stonden natuurlijk verleden jaar al op Werchter en I love techno)

Wie van mij zeker mag komen en denk ik zeker zullen zijn is The Prodigy, hebben binnenkort nieuw album uit, de Scheur zou wel dom zijn om ze nie op de affiche te zetten!

En de "dance-act" die ik al jaren wil zien, maar al jaren nie meer in België is geweest is FATBOY SLIM!!!! Wil ik doodgraag eens zien, laatste keer dat hij in België was, was dacht ik toen nog op Axion Beach Rock, '98 of '99 ofzo, maar ben niet geweest, was nog te jong, ben pas naar festivals beginnen gaan, vanaf 2000!

Lucky-6

Legacy Member
multavici zei:
Massive Attack en My Bloody Valentine!!!

en Wilco, Eminem, Sufjan Stevens, Saul Williams, Portishead.

Als die naar PP komen ben ik verkocht :love:

NeoCracer

Legacy Member
Blofeld zei:
Mja, chemicals mogen thuisblijven, maar ben dan bang dat de Scheur weer teruggrijpt naar die andere typische dance-afsluiter van hem: Underworld! Nie da Underworld slecht is é, maar ook al veel te veel gezien en ook al genoeg afgesloten op Werchter en Pukkelpop! En met da "nieuw" album van hun enzo, zou het wel eens goe kunnen ( stonden natuurlijk verleden jaar al op Werchter en I love techno)

Wie van mij zeker mag komen en denk ik zeker zullen zijn is The Prodigy, hebben binnenkort nieuw album uit, de Scheur zou wel dom zijn om ze nie op de affiche te zetten!

En de "dance-act" die ik al jaren wil zien, maar al jaren nie meer in België is geweest is FATBOY SLIM!!!! Wil ik doodgraag eens zien, laatste keer dat hij in België was, was dacht ik toen nog op Axion Beach Rock, '98 of '99 ofzo, maar ben niet geweest, was nog te jong, ben pas naar festivals beginnen gaan, vanaf 2000!

Inderdaad, Fatboy Slim zou mooi zijn. Maar doet die wel nog Live shows ?

Ach, de eerste groepen zullen eind deze maand bekend worden zeker?

bram4815162342

Legacy Member
Ragnarok^ zei:
ik snap echt niet dat er zoveel groepen gezegd worden die je vorig jaar perfect kon gezien hebbe op 1 of ander belgisch festival (zelfs veel van Werchter zelf :D)

imo, mag er toch wel wat meer variatie inzitte dan altijd dezelfde te vragen

(kijk naar Chemical Brothers, Metallica, Kings Of Leon, Kaiser Chiefs, ...)

en Daft Punk is echt geen optie hoor :D

(ge had er 3 jaar geleden op Pukkelpop maar moete bijzijn zoals ik :music:)

was er ook, is zo grappig om dat zo telkens door te steken aan vrienden :rofl:

Hq Nine

Legacy Member
als werchter genoeg euro's voor de set van daft punk geeft komen ze begot wel :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
PP 2006 was laatste keer in belgië zeker voor Daft Punk? Damn ik moet en zal die zien mosten die nog is terug in ons kikkerlandje komen :p

Cpt.Morpheus

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Wolfmother (hoewel er een paar wegzijn)
Naar het schijnt hebben ze terug volk gevonde en zijn ze bezig aan een opvolger... Hopelijk even goe als hun vorig album, maar daar gaan ze toch wel ff werk aan hebben dan :D (ik vrees er zelf een beetje voor)

Blofeld

Legacy Member
2e^NeoCracer zei:
Inderdaad, Fatboy Slim zou mooi zijn. Maar doet die wel nog Live shows ?


Mja, live shows en dj-sets, maar laatste jaren alleen maar in f***ing Engeland, Australië, Brazilië, ... enzo, speelt daar op alle festivals, O2 festival en Big Day Out enzo (MySpace.com - Fatboy Slim - Brighton, UK - Electronique / House / Big Beat - www.myspace.com/fatboyslim) en zijn eigen festival da hij organiseert, in zijne hometown Brighton opt strand, voor 250.000 man, Big Beach Boutique genaamd!

Is nu ook bezig met zijn zijproject The BPA, ma kweet nie, komt zo een beke over da ij alleen nog maar draait, waar da ij goeste in heeft, zo van die warme vakantiebestemmingen à la Brazilië en Australië waar ij efkes moet draaien en dan paar dagen congé kan pakken en feesten! En da Europa en al hem nikske kan schelen!

**EDIT** Ben eigenlijk stiekem aan het hopen dat Oasis ook komt, met hun nieuwe cd uit, en dat weekend is nog vrij in hun tour agenda, werchter is van 2-5 juli, één van die dagen kunnen ze er toch staan é, en wellicht staan ze op O2-festival (4&5 juli) in London ook wel! En anders op Pukkel é!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan