Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
multavici zei:Massive Attack en My Bloody Valentine!!!
en Wilco, Eminem, Sufjan Stevens, Saul Williams, Portishead.

straathond zei:Daft Punk is bezig aan een nieuw album, eerste reacties van de muziekpers in Parijs op vrijgegeven demo's waren enthousiast, dus waarom zou Daft Punk geen optie zijn?
zolang de affiche niet volledig vast ligt blijft de kans op Daft Punk groot. De traditie wil dat een grote dance act een dag afsluit op Werchter en dees jaar blijven de chemicals na hun recyclageset van vorig jaar wel es thuis.

straathond zei:zolang de affiche niet volledig vast ligt blijft de kans op Daft Punk groot. De traditie wil dat een grote dance act een dag afsluit op Werchter en dees jaar blijven de chemicals na hun recyclageset van vorig jaar wel es thuis.
multavici zei:Massive Attack en My Bloody Valentine!!!
en Wilco, Eminem, Sufjan Stevens, Saul Williams, Portishead.

Blofeld zei:Mja, chemicals mogen thuisblijven, maar ben dan bang dat de Scheur weer teruggrijpt naar die andere typische dance-afsluiter van hem: Underworld! Nie da Underworld slecht is é, maar ook al veel te veel gezien en ook al genoeg afgesloten op Werchter en Pukkelpop! En met da "nieuw" album van hun enzo, zou het wel eens goe kunnen ( stonden natuurlijk verleden jaar al op Werchter en I love techno)
Wie van mij zeker mag komen en denk ik zeker zullen zijn is The Prodigy, hebben binnenkort nieuw album uit, de Scheur zou wel dom zijn om ze nie op de affiche te zetten!
En de "dance-act" die ik al jaren wil zien, maar al jaren nie meer in België is geweest is FATBOY SLIM!!!! Wil ik doodgraag eens zien, laatste keer dat hij in België was, was dacht ik toen nog op Axion Beach Rock, '98 of '99 ofzo, maar ben niet geweest, was nog te jong, ben pas naar festivals beginnen gaan, vanaf 2000!
Ragnarok^ zei:ik snap echt niet dat er zoveel groepen gezegd worden die je vorig jaar perfect kon gezien hebbe op 1 of ander belgisch festival (zelfs veel van Werchter zelf)
imo, mag er toch wel wat meer variatie inzitte dan altijd dezelfde te vragen
(kijk naar Chemical Brothers, Metallica, Kings Of Leon, Kaiser Chiefs, ...)
en Daft Punk is echt geen optie hoor
(ge had er 3 jaar geleden op Pukkelpop maar moete bijzijn zoals ik)

bram4815162342 zei:was er ook, is zo grappig om dat zo telkens door te steken aan vrienden![]()
)Ragnarok^ zei:amai nog eens niet!!! (kijkt naar Blackhawk en Morpheus)

Naar het schijnt hebben ze terug volk gevonde en zijn ze bezig aan een opvolger... Hopelijk even goe als hun vorig album, maar daar gaan ze toch wel ff werk aan hebben danTeOtWaWkI zei:Wolfmother (hoewel er een paar wegzijn)
(ik vrees er zelf een beetje voor)2e^NeoCracer zei:Inderdaad, Fatboy Slim zou mooi zijn. Maar doet die wel nog Live shows ?
Spectre zei:wie zit op die dude nu nog te wachten![]()
