Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
kweetnie hoor, een uur kijken naar een doek waarachter ge wat schaduwen bezig ziet terwijl er visuals op de screens getoond worden....

ow wacht, The Chemical Brothers en Daft Punk nog aan toe, waarom ook niet.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
U2 geef ik ook een sprankeltje kans nu al gaan er die wsl toch ni geraken :D

shiftyke

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
U2 geef ik ook een sprankeltje kans nu al gaan er die wsl toch ni geraken :D

die lokken te veel volk voor werchter, krijgen koning boudewijnstadion uitverkocht als ge die nog een op werchter zet...

MaDDie

Legacy Member
van mij mag u2 wel komen :) en ik wil nog eens the killers! nieuwe vette cd :)
ACDC wil ik ook wel zien, want geen sportpaleis voor mij :(

Tah_b00nz0r

Legacy Member
shiftyke zei:
die lokken te veel volk voor werchter, krijgen koning boudewijnstadion uitverkocht als ge die nog een op werchter zet...

ja tis da drm dat die kans echt wel héél klein zal zijn :p

Bertold

Legacy Member
doch laat ons toch hopen op U2 :p

mijne pa klapt nog altijd van de optredens van U2 in (toen nog) Torhout dus dat moet wel iets speciaals zijn dan lijkt mij

bram4815162342

Legacy Member
bt belgium zei:
doch laat ons toch hopen op U2 :p

mijne pa klapt nog altijd van de optredens van U2 in (toen nog) Torhout dus dat moet wel iets speciaals zijn dan lijkt mij

ik wil ook U2!

JackM

Legacy Member
hahaha u2 op rw, dream on.
die doen zo'n dingen niemeer.

de kans dat die naar rw komen is kleiner dan dat ge den euromilions wint.

Kid_C

Legacy Member
* 2 juni - Tampere, Finland, Ratina Stadium
* 4 juni - Stockholm, Zweden, Stockholm Stadium
* 5 juni - Stockholm, Zweden, Stockholm Stadium
* 9 juni - Bergen, Noorwegen, Bergenhus Festning-Koengen
* 10 juni - Bergen, Noorwegen, Bergenhus Festning-Koengen
* 2 juli - München, Duitsland, Olympiastadion
* 3 juli - Frankfurt, Duitsland, Commerzbankarena
* 5 juli - Wenen, Oostenrijk, Ernst Happel Stadion
* 8 juli - Herning, Denemarken, MCH Outdoor Arena

4 juli of geen Bruce Springsteen, kans is heel klein.

Kid_C

Legacy Member
edraket zei:
Da is alleen van Scandinavische gedeelte van tour, de rest moet nog komen :)

Ik heb het over werchter eh, een concert in het koning boudewijnstadion is zeker niet uitgesloten. :]

de hamster

Legacy Member
Springsteen doet zeker nog éen festivalconcert en het wordt keihard gerumoured dat het om Werchter zou gaan. Pak daar nog eens bij dat Werchter een steengoeie reputatie heeft (het beste festival van de wereld iemand?) , dat 4 juli nog niet ingevuld is en Bruceke nie al te ver van ons verwijderd is en voor Werchter niet zijn eigen stage moet meezeulen en de kans zit er in.

Gromme

Legacy Member
Ik had eerder dan een Eric Clapton willen zien. :-) Maar je kan niet alles krijgen natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan