Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Schuur heeft in De Morgen gezegd dat Springsteen niet komt naar Werchter.

Blofeld

Legacy Member
hoop ook op Röyksopp, heb daar juist gezien da ze 23 maart nieuwe cd uitbrengen, perfecte reden voor ze op Werchter te zetten! :-p

Ragnarok^

Legacy Member
geef mij persoonlijk maar wat meer fatsoenlijke namen dan dikke overpriced headliners die een kwart van het budget vragen

Gromme

Legacy Member
Ragnarok^ zei:
geef mij persoonlijk maar wat meer fatsoenlijke namen dan dikke overpriced headliners die een kwart van het budget vragen

².....

Vriend van me zei-hoopte op Marilyn Manson omdat die blijkbaar ook een cd aan't afwerken is.

MaDDie

Legacy Member
ik hoop op dikke namen, kan me niet schelen wat ze kosten. Ik ga toch gratis :)

Bertold

Legacy Member
ah die mag wel komen van mij zolang er tegelijk iets goeds is op de andere stage :)
dan kunt ge nog wa lachen met mensen gedurende die dag :p

shiftyke

Legacy Member
tomhuveners zei:
marlyn manson? ffs laat die weg

wat is er mis met MM, hij maakt goeie muziek...

Hij lokt misschien wel vreemde vogels en hij is er zelf ook 1 ja maar dat maakt echt niet uit e

nTFs zei:
Zolang hij AC/DC boekt interesseert het me niet wat hij is.

een 50% van het budget opslokken nee nee, ze komen al 2X naar hier das al meer dan genoeg, echte fans kunnen nog naar het buitenland gaan als ze willen maar niet naar rock werchter! Liever een andere dure groep die we dan nog niet gezien zullen hebben

de hamster

Legacy Member
zoals?

Het budget van Werchter kan heus wat hebben hoor als je naar de voorgaande edities kijkt. Trouwens een festivaloptreden in open lucht is nog steeds heel wat anders dan een zaalshow alst om groepen als AC/DC , Metallica en ColdPlay gaat. Politik van Coldplay voor een weide met 80.000 man? kan weinig tegen op.

shiftyke

Legacy Member
straathond zei:
zoals?


Het budget van Werchter kan heus wat hebben hoor als je naar de voorgaande edities kijkt. Trouwens een festivaloptreden in open lucht is nog steeds heel wat anders dan een zaalshow alst om groepen als AC/DC , Metallica en ColdPlay gaat. Politik van Coldplay voor een weide met 80.000 man? kan weinig tegen op.

50% was wat een overdrijving hoor, ik wilde gewoon aantonen dat het verspilling is om groepen te programmeren die al een apart concert geven...

Ik kan anders nog wel wat ideetjes vinden die 100x beter zijn dan coldplay, serieus overroepen groep als ge het mij vraagt en nog ver van legendarische status als acdc of metallica staat...

Trouwens buiten het feit dat er 80 000 man op die wei staat, vind ik een zaalshow altijd beter, je staat er tussen enkel fans, op werchter loopt misschien wel een hoop volk rond maar die zijn ver van allemaal fans, tussen je "eigen volk" staan is altijd fijner.

Clapton, Bowie, Rolling Stones (die zijn mss iets te duur voor een werchter-editie), The WHo, BB King, David Gilmour (al treed die nog amper op dezer dagen), Dylan (komt al naar vorst),Springsteen (maar die komt al zeker niet volgens HS) of Tool dit zouden pas headliners zijn

Japser

Legacy Member
ik dit jaar als medewerker normaal :)
En met veel geluk als camera assistent kan ik de optredens van op het podium meemaken !

Sir.Killalot

Legacy Member
shiftyke zei:
Clapton, Bowie, Rolling Stones (die zijn mss iets te duur voor een werchter-editie), The WHo, BB King, David Gilmour (al treed die nog amper op dezer dagen), Dylan (komt al naar vorst),Springsteen (maar die komt al zeker niet volgens HS) of Tool dit zouden pas headliners zijn

Tool past toch ni echt in dat lijstje imo..
Zeker niet gezien dat écht een groep is die 10 keer beter tot recht komt in een zaal.

shiftyke

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Tool past toch ni echt in dat lijstje imo..
Zeker niet gezien dat écht een groep is die 10 keer beter tot recht komt in een zaal.

kweetet maar dat was eerder iets naar mijn persoonlijk smaal :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan