Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eoz

Legacy Member
shiftyke zei:
kweetet maar dat was eerder iets naar mijn persoonlijk smaal :p

Same here :) De enige reden die ik kan bedenken dat ze niet tussen metallica enz staan is omdat ze dat zelf niet willen. Kwaliteit primeert voor hun op commercialiteit. Vandaar hun klein aantal uitgebrachte cd's, en hun grenzeloos geniale liekes.
Nuja, het is ook geen band voor het grote publiek, en dat siert hen.

nTFs

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Tool past toch ni echt in dat lijstje imo..
Zeker niet gezien dat écht een groep is die 10 keer beter tot recht komt in een zaal.

Correct maar Tool als afsluiter zie ik wel zitten ipv 16 u namiddag zodat er heel wat kracht van het optreden verdwijnt.

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
Trouwens buiten het feit dat er 80 000 man op die wei staat, vind ik een zaalshow altijd beter, je staat er tussen enkel fans, op werchter loopt misschien wel een hoop volk rond maar die zijn ver van allemaal fans, tussen je "eigen volk" staan is altijd fijner.

Idd, in 2005 stonden er fans van Rammstein voor me die Nine Inch Nails slecht vonden. Ze zijn dan maar allemaal gaan zitten... :sop:

"EEEEEEY, die klootzak gaat nog eens johnny cash coveren, wa ne loser"

Goed bezig. :unsure:

Bertold

Legacy Member
De eerste namen zijn er :woohoo:

The Killers

Placebo

Metallica

COLDPLAY :love:

Den deze gaat al zeker aanwezig zijn :p

Delirium

Legacy Member
Hopelijk ga ik geen overdosis Metallica krijgen op Werchter :)
3x Metallica op een jaar :love:
Placebo zou ik ook zo graag nog eens zien.

shiftyke

Legacy Member
Moet dat nu echt metallica zijn, 1x op een jaar is genoeg hoor, kunnen ze dan geen andere naam pakken...

Coldplay & the killers :puke:

Placebo :niceone:

Kid_C zei:
Idd, in 2005 stonden er fans van Rammstein voor me die Nine Inch Nails slecht vonden. Ze zijn dan maar allemaal gaan zitten... :sop:

"EEEEEEY, die klootzak gaat nog eens johnny cash coveren, wa ne loser"

Goed bezig. :unsure:

Ik stond daar toen ook tussen als NiN fan weliswaar, het was echt triestig daar van voor :s

Kid_C

Legacy Member
Enige naam die k zou zien is Placebo en mss Coldplay voor het oudere materiaal. Zal wel leuk worden voor veel mensen. :)

Japser

Legacy Member
weeral metallica :(
Ik vind die echt ni goe en die komen elk jaar...
Rockt werchter is wel geen festival voor mij eigenlijk maja alst gratis is /!\

MonkeyPenis

Legacy Member
Bah! Ach, ik ben verwend door vorig jaar zeker. Geen enkele CD van de voorlopige artiesten steekt in mijn CD-rek, dus ik beslis nog niks.

Pilatus

Legacy Member
hmm damn, toch wel lekker, coldplay, placebo zijn must-sees, killers een herhaling maar toch genietbaar

metallica -_-" hopelijk staat er iets lekker in marquee dan

Paterpor

Legacy Member
Mja alles toch al paar keer gezien, tot nu to de moeite dus niet ..

REDNIK

Legacy Member
alleen placebo kan me boeien.
The killers ook maar kvind hun nieuwste nummers toch maar matig.

Tempest

Legacy Member
Jeeeeeeeuj, kzen al content. Maar enkel Metallica en Placebo zie ik op hun eigen site aangekondig. Coldplay en The Killers op hun eigen site nog niet + op werchter site ook nog niet. Bron aub?

Ma Placebo kwee niet, nu da die nieuwe drummer hebben wetek nog niet of ze goed zijn live. Op PP wast wel in orde maar kheb gehoord da ze op Werchter 3 jaar geleden echt niet zo goe waren.

Ik hoop nog stiekem op de Arctic Monkeys aangezien ze nu in Australië met Big Day Out paar steden aant aandoen zijn, maar ik denk eerder dat ze dat doen om nieuw materiaal te testen vooraleer ze de studio gaan induiken. Dus nieuw album zal pas voor in de zomer of erna zelfs zijn gevolgd door ne UK tour indoor in het najaar en voorjaar en pas in 2010 terug festivals. Ma hoop doet leven :o

En waar blijft Oasis!

@Audiosleef: Nog niet gehoord zeker da Foo Fighters in een tijdelijke hiatus zit, met ander woorden, geen tour of nieuw album voor 2009. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan