Jeeeeeeeuj, kzen al content. Maar enkel Metallica en Placebo zie ik op hun eigen site aangekondig. Coldplay en The Killers op hun eigen site nog niet + op werchter site ook nog niet. Bron aub?
Ma Placebo kwee niet, nu da die nieuwe drummer hebben wetek nog niet of ze goed zijn live. Op PP wast wel in orde maar kheb gehoord da ze op Werchter 3 jaar geleden echt niet zo goe waren.
Ik hoop nog stiekem op de Arctic Monkeys aangezien ze nu in Australië met Big Day Out paar steden aant aandoen zijn, maar ik denk eerder dat ze dat doen om nieuw materiaal te testen vooraleer ze de studio gaan induiken. Dus nieuw album zal pas voor in de zomer of erna zelfs zijn gevolgd door ne UK tour indoor in het najaar en voorjaar en pas in 2010 terug festivals. Ma hoop doet leven
En waar blijft Oasis!
@Audiosleef: Nog niet gehoord zeker da Foo Fighters in een tijdelijke hiatus zit, met ander woorden, geen tour of nieuw album voor 2009.
