Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duffman- zei:Enkel Coldplay vind ik wel een leuke naam. Killers zijn ook wel oké![]()

Spectre zei:Placebo en The Killers
Hopelijk nog Kings of Leon en MGMT

straathond zei:eerste vier namen maken me toch happy
Coldplay heeft gewoon een paar vette anthemic songs als Politik, Trouble enzo die voor een weide gewoon bommetjes kunnen zijn
Metallica heeft met Death Magnetic een steengoeie cd op zak wat zorgt dat het dit keer niet enkel een oldschool jukebox gaat worden.
The Killers kan ik mss eidelijk eens nuchter zien en Placebo blijft gewoon Placebo, die band kan gewoon net als Muse bouwen op een backcatalogue om u tegen te zeggen en is live redelijk subliem.
so far so very good
straathond zei:Placebo blijft gewoon Placebo, die band kan gewoon net als Muse bouwen op een backcatalogue om u tegen te zeggen en is live redelijk subliem.



shiftyke zei:geef mij maar de old skool jukebox hoor en dan 3 liedjes van DM ofzo
) moeten laten voor vallen.*trust* zei:Idd, je zegt het perfect. Mss niet de béste bands maar die zijn
zeker apart in wat ze doen.
Muse in het Sportpaleis 2 jaar geleden was een bommeke!![]()
