Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Duffman- zei:
Enkel Coldplay vind ik wel een leuke naam. Killers zijn ook wel oké :)

Nieuw cd'ke vond ik toch een van de betere van 2008 hoor.
Ik wil kings of leon:music:

paarsbloed

Legacy Member
Spectre zei:
Placebo en The Killers :love:
Hopelijk nog Kings of Leon en MGMT

je vergeet coldplay :love:
Kheb ze gemist int sportpaleis,dus dit is een niet te missen opportuniteit.
ik kan niet wachten
the scientist,voor 80 000 man.

Sir.Killalot

Legacy Member
Kings of Leon is ook de hype van het jaar. Buh.

(Laatste dagen van de examens, ik ben in mijn zaag :p)

de hamster

Legacy Member
eerste vier namen maken me toch happy

Coldplay heeft gewoon een paar vette anthemic songs als Politik, Trouble enzo die voor een weide gewoon bommetjes kunnen zijn

Metallica heeft met Death Magnetic een steengoeie cd op zak wat zorgt dat het dit keer niet enkel een oldschool jukebox gaat worden.

The Killers kan ik mss eidelijk eens nuchter zien en Placebo blijft gewoon Placebo, die band kan gewoon net als Muse bouwen op een backcatalogue om u tegen te zeggen en is live redelijk subliem.

so far so very good

shiftyke

Legacy Member
straathond zei:
eerste vier namen maken me toch happy

Coldplay heeft gewoon een paar vette anthemic songs als Politik, Trouble enzo die voor een weide gewoon bommetjes kunnen zijn

Metallica heeft met Death Magnetic een steengoeie cd op zak wat zorgt dat het dit keer niet enkel een oldschool jukebox gaat worden.

The Killers kan ik mss eidelijk eens nuchter zien en Placebo blijft gewoon Placebo, die band kan gewoon net als Muse bouwen op een backcatalogue om u tegen te zeggen en is live redelijk subliem.

so far so very good

geef mij maar de old skool jukebox hoor en dan 3 liedjes van DM ofzo

*trust*

Legacy Member
straathond zei:
Placebo blijft gewoon Placebo, die band kan gewoon net als Muse bouwen op een backcatalogue om u tegen te zeggen en is live redelijk subliem.

Idd, je zegt het perfect. Mss niet de béste bands maar die zijn
zeker apart in wat ze doen.

Muse in het Sportpaleis 2 jaar geleden was een bommeke!:):woohoo::love:

Tempest

Legacy Member
shiftyke zei:
geef mij maar de old skool jukebox hoor en dan 3 liedjes van DM ofzo

Ja de eerste 3 liedjes van DM is goed genoeg voor mij, de rest hoeft niet echt als ze hiervoor knallers als One, Fade to Black, Battery, Ride The Lightning, Creeping Death, Sanitarium (heel Master of Puppets eigenlijk :p) moeten laten voor vallen.

Audiosleef

Legacy Member
Coldplay :love:

Herinneringen van hun optreden in het sportpaleis in oktober komen terug :bow:

Anoniem04

Legacy Member
*trust* zei:
Idd, je zegt het perfect. Mss niet de béste bands maar die zijn
zeker apart in wat ze doen.

Muse in het Sportpaleis 2 jaar geleden was een bommeke!:):woohoo::love:

Muse is imo ook een van de zaligste live bands :love:

shiftyke

Legacy Member
ik wil een topper a la neil young bruut gitaar geweld, maar geen metallica praktijken, die heb ik al genoeg gezien

nTFs

Legacy Member
75 € voor een dagticket..méér dan vorig jaar of ben ik mis ?
Weeral Metallica, kassa kassa denk ik dan maar. Als ze ongeveer dezelfde set als in 2007 laten horen heb ik er niets op tegen maar helaas is Death Magnetic de wereld ingestuurd en méér dan de helft van dat album wordt er natuurlijk doorgejaagd.

SeppaR

Legacy Member
Mij kunnen ze wel bekoren met de eerste 4 namen.. Metallica is dan de mindere in mijn ogen, maja..

Coldplay wil ik al lang eens hun nieuwe CD zien brengen (was er ni bij int Sportpaleis), Placebo heeft ook knalgoede muziek en The Killers hun nieuwe album vind ik (t.o.v. andere met veel kritiek) wel een goed album.

SeppaR

Legacy Member
Zeg nu een vraag.. Ik zie hier ergens op een website staan dat goformusic op 14 Feb begint te verkopen, ma KBC Ticket Shop pas 2 weken later ofzo..

Is da logisch? Ik bestel meestal via de KBC Ticket Shop, ma ik zou ook ni zonder kaart willen zitten =/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan