Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soenne

Legacy Member
SeppaR zei:
Zeg nu een vraag.. Ik zie hier ergens op een website staan dat goformusic op 14 Feb begint te verkopen, ma KBC Ticket Shop pas 2 weken later ofzo..

Is da logisch? Ik bestel meestal via de KBC Ticket Shop, ma ik zou ook ni zonder kaart willen zitten =/

Geen zorgen maken.

Meestal zijn ze nog combo tickets beschikbaar midden/eind april.

Nu dacht ik echt da Schuurmans eens tot besef gekomen was da Metallica jaar na jaar programmeren geen goed idee is >.<

Andere namen zijn wel vetjes, hopelijk kunnen ze nog Franz Ferdinand, MGMT en anderen strikken.

shiftyke

Legacy Member
SeppaR zei:
Zeg nu een vraag.. Ik zie hier ergens op een website staan dat goformusic op 14 Feb begint te verkopen, ma KBC Ticket Shop pas 2 weken later ofzo..

Is da logisch? Ik bestel meestal via de KBC Ticket Shop, ma ik zou ook ni zonder kaart willen zitten =/

jep KBC is altijd later, dan is het nog niet uitverkocht hoor...

Het was zelf vorig jaar niet uitverkocht

Ik wil Bowie!!!

cassie821

Legacy Member
Ik zou enkel voor Placebo en Coldplay gaan de rest heb ik al vorig jaar op pukkelpop gezien . Mss ga als dit lukt met mijn stage ^^

Tuninboy

Legacy Member
shiftyke zei:
jep KBC is altijd later, dan is het nog niet uitverkocht hoor...

Het was zelf vorig jaar niet uitverkocht

Ik wil Bowie!!!

David Bowie is echt wel goed, life on mars :cool:

Kid_C

Legacy Member
SeppaR zei:
Zeg nu een vraag.. Ik zie hier ergens op een website staan dat goformusic op 14 Feb begint te verkopen, ma KBC Ticket Shop pas 2 weken later ofzo..

Is da logisch? Ik bestel meestal via de KBC Ticket Shop, ma ik zou ook ni zonder kaart willen zitten =/

KBC heeft een vaste voorraad, geen zorgen. :)

*trust*

Legacy Member
soenne69 zei:
Andere namen zijn wel vetjes, hopelijk kunnen ze nog Franz Ferdinan dstrikken.


Nu je het zegt, Franz Ferdinand heeft een nieuwe goeie CD
dus die verdienen idd wel een plaatske!:)

-Steve-

Legacy Member
Kben blij met deze 4 namen, ik ga zeker, da staat vast. 2 keer Metallica op een half jaar ftw :D

younglink

Legacy Member
Als Metallica op donderdag, vrijdag of zondag komt, zou ik wel willen gaan.

TeOtWaWkI

Legacy Member
Coldplay:méh
The Killers:méhéé
Metallica: super méh
placebo: :(

gigase

Legacy Member
shiftyke zei:
wat vind jij er niet goed aan? :p

alles, van de macho gitaristen tot aan de t-shirts die door alle fans al dagen voor hun optreden worden gedragen
+het feit dat ze al 3 keer in 5 jaar werchter headlinen
+ dat dit de duurste groep is die er bestaat waardoor er of minder geld is voor andere groepen!

Ragnarok^

Legacy Member
en het belangrijkste imo: ze hebbe bijna geen lekkere vrouwelijke fans (gaat weeral sausage-fest worden dien dag dus) :D

deyoeri

Legacy Member
gigase zei:
alles, van de macho gitaristen tot aan de t-shirts die door alle fans al dagen voor hun optreden worden gedragen
+het feit dat ze al 3 keer in 5 jaar werchter headlinen
+ dat dit de duurste groep is die er bestaat waardoor er of minder geld is voor andere groepen!

Macho gitaristen...rofl

Ragnarok^ zei:
en het belangrijkste imo: ze hebbe bijna geen lekkere vrouwelijke fans (gaat weeral sausage-fest worden dien dag dus) :D

Die knappe blonde haar tetten op het groot scherm in 2007 waren anders zwaar de moeite en vanvoor - waar ik stond - was er meer dan genoeg schoon vrouwvolk.

gigase

Legacy Member
deyoeri zei:
Die knappe blonde haar tetten op het groot scherm in 2007 waren anders zwaar de moeite en vanvoor - waar ik stond - was er meer dan genoeg schoon vrouwvolk.

Dat is nog steeds niet genoeg om mij gelukkig te maken dat ik dit jaar terug al die zware mettalica fans kan zien rondlopen. Die komen alleen maar voor "hun" groep terwijl ze die al minstens 5 keer gezien hebben...Niet geintresseerd zijn in ook maar één enkel andere groep en daardoor het concert van de groep ervoor al volledig om zeep helpen. Bon het is te hopen dat er twee goede groepen in de marquee staan. Mij zal je in elk geval niet aan de main zien staan, één keer is meer dan genoeg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan