Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij zijn het mijn ouders die 25 jaar getrouwd zijn en die op dezelfde dag een feest geven. Achja, een jaartje overslaan zal is geen kwaad kunnen denk ik. Op den duur heb je zo goed als alle groepen wel gezien.shiftyke zei:zucht grootouders zijn 50 jaar getrouwd en geven hun feest tijdens rock werchter, de vierde juli recht int middenad:
der is ne marquee voor iets hé
bt belgium zei:Kben geen fan van Metallica maar zo erg is dat nu toch nietder is ne marquee voor iets hé
![]()
btw als al die elektro-shit 10 keer per jaar optreedt in België is dat allemaal niet erg maar Metallica die 3 keer komt in 5 jaar tijd hoho moord en brand!
Franz Ferdinand mag inderdaad langskomen, Arctic monkeys ook! Animal Collective zou ook niet mis zijn, die nieuwe cd is echt niet mis! Voor de rest op mijn wishlist :
- The White Stripes (wss niet)
- Oasis
- Wilco
- Eels
- Muse
- ...
_Wicked_ zei:3 keer in 1 jaar bedoel je ? pukkelpop/sportpaleis en nu werchter. Geld weg voor een andere grote naam.
Gromme zei:Seg wat is dat met Madonna?

SteveDB zei:Werchter Boutique, maak u geen zorgen![]()
ad:SteveDB zei:Werchter Boutique, maak u geen zorgen![]()

shiftyke zei:werchter heeft niets te maken met pukkelpop of het sportpaleis is...

L0k1- zei:thank god, anders moest ik me nog gaan zitten haasten voor een ticket
btw, zijn hun campingtickets ook niet enkele euro's opgeslagen?
nuja khoop op deftig weer, vorig jaar was het half en half. regen, zon, regen, zon, regen....
Gromme zei:Een vriend van me krijgt er mails van en de eerste namen zouden als volgt zijn:
killers,
placebo,
metalica,
coldplay
