Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Kaiser chiefs blijven live dan ook echt zalig.

Die namen die je daar trouwes opgeeft zijn ook geen headliners he.

shiftyke

Legacy Member
zucht grootouders zijn 50 jaar getrouwd en geven hun feest tijdens rock werchter, de vierde juli recht int midden :sad:

de hamster

Legacy Member
aaaaaaaaaaaauch das pijnlijk.

ik had het vorig jaar met pukkelpop ook vlaggen, vroeger mogen terug komen en laatste dag missen omwille van 50 jarig huwelijk.

younglink

Legacy Member
shiftyke zei:
zucht grootouders zijn 50 jaar getrouwd en geven hun feest tijdens rock werchter, de vierde juli recht int midden :sad:
Bij mij zijn het mijn ouders die 25 jaar getrouwd zijn en die op dezelfde dag een feest geven. Achja, een jaartje overslaan zal is geen kwaad kunnen denk ik. Op den duur heb je zo goed als alle groepen wel gezien.

Bertold

Legacy Member
Kben geen fan van Metallica maar zo erg is dat nu toch niet :p der is ne marquee voor iets hé :)

btw als al die elektro-shit 10 keer per jaar optreedt in België is dat allemaal niet erg maar Metallica die 3 keer komt in 5 jaar tijd hoho moord en brand!

Franz Ferdinand mag inderdaad langskomen, Arctic monkeys ook! Animal Collective zou ook niet mis zijn, die nieuwe cd is echt niet mis! Voor de rest op mijn wishlist :
- The White Stripes (wss niet)
- Oasis
- Wilco
- Eels
- Muse
- ...

_Wicked_

Legacy Member
bt belgium zei:
Kben geen fan van Metallica maar zo erg is dat nu toch niet :p der is ne marquee voor iets hé :)

btw als al die elektro-shit 10 keer per jaar optreedt in België is dat allemaal niet erg maar Metallica die 3 keer komt in 5 jaar tijd hoho moord en brand!

Franz Ferdinand mag inderdaad langskomen, Arctic monkeys ook! Animal Collective zou ook niet mis zijn, die nieuwe cd is echt niet mis! Voor de rest op mijn wishlist :
- The White Stripes (wss niet)
- Oasis
- Wilco
- Eels
- Muse
- ...

3 keer in 1 jaar bedoel je ? pukkelpop/sportpaleis en nu werchter. Geld weg voor een andere grote naam.

de hamster

Legacy Member
nog nooit bij stil gestaan dat de kans groot is dat Metallica al betaald was? Er was een contract voor 3 optredens op Werchter, maar vorig jaar is hun concert Last minute nie kunnen doorgaan. Metallica was ewoon een no brainer voor dit jaar.

shiftyke

Legacy Member
_Wicked_ zei:
3 keer in 1 jaar bedoel je ? pukkelpop/sportpaleis en nu werchter. Geld weg voor een andere grote naam.

werchter heeft niets te maken met pukkelpop of het sportpaleis is...

L0k1-

Legacy Member
SteveDB zei:
Werchter Boutique, maak u geen zorgen :p

thank god, anders moest ik me nog gaan zitten haasten voor een ticket :p

btw, zijn hun campingtickets ook niet enkele euro's opgeslagen?

nuja khoop op deftig weer, vorig jaar was het half en half. regen, zon, regen, zon, regen....

Blofeld

Legacy Member
L0k1- zei:
thank god, anders moest ik me nog gaan zitten haasten voor een ticket :p

btw, zijn hun campingtickets ook niet enkele euro's opgeslagen?

nuja khoop op deftig weer, vorig jaar was het half en half. regen, zon, regen, zon, regen....

Dit jaar is er geen Werchter Boutique!

Gemeente Werchter/Rotselaar heeft vastgelegd dat er jaarlijks maar 6 dagen meer grote evenementen mogen doorgaan op de Werchterse wei. Daar zijn er al 4 van gebruikt voor Rock Werchter, dan nog 1 dag voor TW Classic (met Depeche Mode) en normaal gezien ook 1 voor Werchter Boutique, maar nu da de Schuer Madonna heeft kunnen strikken, (en moeilijk Madonna kan programeren op Werchter Boutique, want Madonna op festivals? of tzou moeten zijn gelijk een paar jaar terug op Coachella) is er dees jaar geen Werchter Boutique!

Gromme

Legacy Member
Een vriend van me krijgt er mails van en de eerste namen zouden als volgt zijn:

killers,
placebo,
metalica,
coldplay

de hamster

Legacy Member
t'steekt mij dik tegen. vriendengroepje waarmee ik Werchter zou gaan haakt af. Die mannen zitten al van in oktober bezig hoe graag ze eens 4 dagen Werchter zouden doen tot op het punt dat ik het volledig zie zitten en al voor een tent en heel de boel aan het kijken ben en dan komen ze plots af.....gohja ColdPlay en Placebo, we gaan maar naar Graspop gaan voor Iron Maiden te zien. Heeft die ene dan nog het lef om te zeggen dat hij wel een dag mee wil voor Metallica...

ik voel me als Otto in A Fish Called Wanda toen hij de safe opende...dissapointed!!! vrienden haken af, mijn lief heeft sociofobie dus die krijg ik nooit op een plek met zoveel volk en mijn zus heeft een te grote hekel aan de wc's om het 4 dagen te trekken.

T'wordt voor mij een kwestie van nieuwe vrienden zoeken of alleen gaan....gezellig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan