Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

REDNIK

Legacy Member
shiftyke zei:
zie dour/pukkelpop topic, danku :)

die comment snap ik nie goe? Tis nu nie dat een van die groepen misplaats zouden staan in de pyramid op werchter he ? '-_-

shiftyke

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
die comment snap ik nie goe? Tis nu nie dat een van die groepen misplaats zouden staan in de pyramid op werchter he ? '-_-

veel te alternatief voor rw

franz ferdinand bevestigd

felixdraait

Legacy Member
shiftyke zei:
veel te alternatief voor rw

franz ferdinand bevestigd

Klaxons echt niet. Als Hercules and Love Affair vorig jaar in de marquee konden staan, kunnen Klaxons daar zéker staan. Midnight Juggernauts is denk ik ook nog beetje te obscuur, Late of the Pier zou goeie zet zijn want die gasten gaan volgens mij de MGMT zijn van 2009. The Whip zou ook tof zijn, maar is ook nog te klein.

Maxïmo Park graag hier.

Timaeus

Legacy Member
Klaxons stonden 2 jaar geleden nog in de Marquee. En Lotp is veel te onbekend in België om op Werchter te staan. Hopen op Dour.

de hamster

Legacy Member
late of the pier is niet minder bekend op dit moment dan dat pakweg Vampire Weekend dat was dus een vroege marqueé spot zit er zeker in.

Yones

Legacy Member
straathond zei:
late of the pier is niet minder bekend op dit moment dan dat pakweg Vampire Weekend dat was dus een vroege marqueé spot zit er zeker in.

vampire weekend, die mogen voor mij ook nog is terugkomen:niceone: vonnek echt super vorig jaar.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tword toch wel is tijd voor meer namen of verkochten ze vorig jaar ook al tickets toen er nog ma 4 namen bekend waren? :s

over 4 dagen begint de vvk dus ja

deyoeri

Legacy Member
Ze zullen nog wel een lading namen lossen net voor of net na de start van de verkoop.
Kwestie van het een boost te geven.

de hamster

Legacy Member
vrijdag

De traditie wil dat elk jaar de vrijdag voor dat de vvk start er een lading namen gelost wordt. Ik ben es benieuwd.

REDNIK

Legacy Member
ik ben ook wel super benieuwd, eerste keer dat ik zo hard lig te wachten op de line-up om een of andere reden :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja idd keane zou ik ook zeer graag willen. kvind hun nieuwe album zeker niet slecht!

novastar denk ik ook nog, white lies geef ik ook wel een kans

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kweet toch al dat coldplay vrijdag komt. mss dan wel vrij/zat/zon gaan als de donderdag ni zo goed is...

Audiosleef

Legacy Member
foo fighters ja ! lijkt me wel nog onwaarschijnlijk om nog zo een grote naam aan te kunnen trekken, maar ik blijf toch maar hopen

MrBabache

Legacy Member
Juist tien nieuwe namen gelost op stubru: weet ze niet meer allemaal, maar deze zaten er zeker bij. Kings of Leon, Mastodon en OASIS ! Nog niks op festivalnoise, maar daar gaan er wel geruchten over Laurent Garnier...

MrBabache

Legacy Member
Donderdag 2 juli 2009

* Main Stage: Oasis | Placebo | Dave Matthews Band

Vrijdag 3 juli 2009

* Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald
* Pyramid Marquee: The Streets

Zaterdag 4 juli 2009

* Main Stage: Kings of Leon | Franz Ferdinand | Limp Bizkit

Zondag 5 juli 2009

* Main Stage: Metallica | Mastodon µ

bron: stubru

TeOtWaWkI

Legacy Member
Hmmz...
Allez main stage namen zijn niet echt mijn ding,behalve Bloc Party
Hopelijk komt er nog wa interessant volk naar de Marquee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan