Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
zucht, nu vind ik het nog erger dat ze mij allemaal geditcht hebben. Nuja, wat maakt het ook uit. Voor mijn part kijken ze mij allemaal raar aan daar en ga ik mij behoorlijk vervelen tussen optredens door maar dan ga ik maar alleen. Toevallig geen groepke dat mij een dag of 4 wil adopteren? ik ben behoorlijk low maitenance :-)

Bertold

Legacy Member
LIMP BIZKIT! Mijn tienjarige zelf springt een gat in de lucht! Jammer dat het een jaar of 10 te laat komt :D

Audiosleef

Legacy Member
Limp bizkit :love:

Wel spijtig van Oasis, arrogant groepje met maar één goed nummer eigenlijk. Doet me denken aan The Verve op RW 2008. Was ook aftellen naar Bittersweet Symphony :puke:

Spectre

Legacy Member
Bloc Party :love:
The Killers :love: :love:
Placebo :love: :love:
Amy MacDonald :love:
Franz Ferdinand :love::love:
Kings of Leon :love:

REDNIK

Legacy Member
zalig limp bizkit :D hopen dat em zen oude nummers bij heeft! :p , nu nog blink 182 ofzo, zou het helemaal afmaken :D

Pilatus

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
zalig limp bizkit :D hopen dat em zen oude nummers bij heeft! :p , nu nog blink 182 ofzo, zou het helemaal afmaken :D

onwaarschijnlijkste ooit, maar kom, dat zou natuurlijk wel te nice zijn ^^

wecker

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
zalig limp bizkit :D hopen dat em zen oude nummers bij heeft! :p , nu nog blink 182 ofzo, zou het helemaal afmaken :D

meer kans op volgend jaar, als ze hun world tour maken :)

OT: beestig dat Limp bizkit komt :) heb'k altijd wel willen zien

bram4815162342

Legacy Member
OMG OMG OMG Bloc Party!!!
Dacht da ze een jaar stopten met toeren in april?
Maar ben vré content!

-Steve-

Legacy Member
Audiosleef zei:
Limp bizkit :love:

Wel spijtig van Oasis, arrogant groepje met maar één goed nummer eigenlijk. Doet me denken aan The Verve op RW 2008. Was ook aftellen naar Bittersweet Symphony :puke:

uhm... okeeeeee :wtf:


Schitterende namen weer, kben content!

bram4815162342

Legacy Member
evil_konijn zei:
Amy MacDonald :(
Ik ben da 1 liedje zo kotsbeu gehoord e:p
zelfde als met Viva La Vida, wordt veel te veel gespeeld.
Maar Amy is wel goed live, heb ze vorig jr stukje op Pukkelpop gezien en twas in orde!

Utred

Legacy Member
bram4815162342 zei:
zelfde als met Viva La Vida, wordt veel te veel gespeeld.
Maar Amy is wel goed live, heb ze vorig jr stukje op Pukkelpop gezien en twas in orde!
Dan ist goe.
En groot gelijk over viva la vida, ik hoop dat ze vooral oudere nummers gaan spelen.

cassie821

Legacy Member
Damn Werchter heeft een geile lineup ! zeker gaan ! fuck stage jah !

paarsbloed

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ja idd keane zou ik ook zeer graag willen. kvind hun nieuwe album zeker niet slecht!

novastar denk ik ook nog, white lies geef ik ook wel een kans

Nieuwe album van Keane vind ik echt steengoed.

Novastar heb ik net gezien @ lotto arena, maar wil ze zeker nogmaals zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan