Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

BlackHawk.be zei:zalig limp bizkithopen dat em zen oude nummers bij heeft!
, nu nog blink 182 ofzo, zou het helemaal afmaken
![]()
BlackHawk.be zei:zalig limp bizkithopen dat em zen oude nummers bij heeft!
, nu nog blink 182 ofzo, zou het helemaal afmaken
![]()

heb'k altijd wel willen zienAudiosleef zei:Limp bizkit
Wel spijtig van Oasis, arrogant groepje met maar één goed nummer eigenlijk. Doet me denken aan The Verve op RW 2008. Was ook aftellen naar Bittersweet Symphony![]()

zelfde als met Viva La Vida, wordt veel te veel gespeeld.evil_konijn zei:Amy MacDonald
Ik ben da 1 liedje zo kotsbeu gehoord e![]()
Dan ist goe.bram4815162342 zei:zelfde als met Viva La Vida, wordt veel te veel gespeeld.
Maar Amy is wel goed live, heb ze vorig jr stukje op Pukkelpop gezien en twas in orde!
Tah_b00nz0r zei:ja idd keane zou ik ook zeer graag willen. kvind hun nieuwe album zeker niet slecht!
novastar denk ik ook nog, white lies geef ik ook wel een kans