Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Audiosleef zei:Wel spijtig van Oasis, arrogant groepje met maar één goed nummer eigenlijk. Doet me denken aan The Verve op RW 2008. Was ook aftellen naar Bittersweet Symphony![]()
marre_man zei:Teh fuck?
Die mannen hebben een repertoire waar bijna elke groep een puntje aan kan zuigen.
Audiosleef zei:En toch ziet ge hier niemand zeggen 'joepie Oasis komt, hoera !' Hoe komt dat toch?

Audiosleef zei:En toch ziet ge hier niemand zeggen 'joepie Oasis komt, hoera !' Hoe komt dat toch?
Audiosleef zei:Ze hadden toch beter die headliner plek aan een betere, minder zelfingenomen groep gegeven.
nTFs zei:Als Limp Bizkit even goed gaat zijn als jaren geleden op Pukkelpop dan ontploft de wei in Werchter.

Pred zei:veel liever Oasis dan Coldplay eigenlijk.....
ik snap niet dat mensen zich zo kunnen opwinden omdat die mannen af en toe eens 'gewaagde' uitspraken doen, das toch lachen![]()

Spandi zei:Als dit een indicatie mag zijn staat ons nog iets moois te wachten![]()