Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkarrow

Legacy Member
welk leuk om tezien dat LB hier nog een groot respect gehalte heeft na al die jaren sukkelen... :)

Dat beloofd voor die show !

marre_man

Legacy Member
Audiosleef zei:
Wel spijtig van Oasis, arrogant groepje met maar één goed nummer eigenlijk. Doet me denken aan The Verve op RW 2008. Was ook aftellen naar Bittersweet Symphony :puke:

Teh fuck?

Die mannen hebben een repertoire waar bijna elke groep een puntje aan kan zuigen.

Als je alleen al 8 nummer1-hits hebt gehad...Ik denk dat je oasis niet goed kent dan, beweren dat ze 1 liedje hebben. djeez

Audiosleef

Legacy Member
marre_man zei:
Teh fuck?

Die mannen hebben een repertoire waar bijna elke groep een puntje aan kan zuigen.

En toch ziet ge hier niemand zeggen 'joepie Oasis komt, hoera !' Hoe komt dat toch?

darkarrow

Legacy Member
Joepie Oasis komt ! :unsure:

Omdat hier geen oasis fans zitten die het van de daken roepen,zijn ze slecht?

Slechte redenering :p
Denk dat je verbaasd zal zijn als je het volk ziet tijdens hun schow..

marre_man

Legacy Member
Audiosleef zei:
En toch ziet ge hier niemand zeggen 'joepie Oasis komt, hoera !' Hoe komt dat toch?

O noes, als groep moet je populair zijn op 9lives, vooral bij 16 tot 18-jarigen anders ben je een groep met 1 plaatje :wtf:

Kerel, kzou zeggen; bekijk eens goed wat die mannen al gepresteerd hebben vooraleer te oordelen.

shiftyke

Legacy Member
Audiosleef zei:
En toch ziet ge hier niemand zeggen 'joepie Oasis komt, hoera !' Hoe komt dat toch?

kom kom kom, dit is nu ook voor niets nodig he...

Ik geef toe ik vind oasis zowel als groep als personen een bende zeikers, maar dat wil niet zeggen dat ze geen goede band zijn, ze hebben naam en faam in de muziekwereld, als je dat niet ziet of hoort beter gezegd moet je toch dringend eens wat over muziek leren.

Het is niet omdat ge iets niet goed vind dat de groep in totaal ook niet goed is e, ik vind Bach ook geen goede muziek wat niet wegneemt dat hij toch één van de allergrootste muzikanten ooit is geweest..

Audiosleef

Legacy Member
Overlaatst zag ik een interview op de rode loper met die zanger van Oasis, denkt ook dat hij het van het is. Zegt dat Oasis de beste groep ter wereld is, terwijl ik ze maar een overroepen groep vindt die niet weten wanneer te stoppen. Ze hadden toch beter die headliner plek aan een betere, minder zelfingenomen groep gegeven. Ik ga wel geen voorbeeld geven want het enige antwoord is dan toch maar kritiek op de genoemde groepen.

Skyscraper

Legacy Member
Onlangs op canvas waren ze toch fantastisch vond ik.. gelijk een andere richting ingeslagen. Nuja ik vind/vond ook dat die zanger écht irritant is met zijn egotripping, maar de rest maakt dat wel goed +-

nTFs

Legacy Member
Als Limp Bizkit even goed gaat zijn als jaren geleden op Pukkelpop dan ontploft de wei in Werchter.

Pred

Legacy Member
veel liever Oasis dan Coldplay eigenlijk.....

ik snap niet dat mensen zich zo kunnen opwinden omdat die mannen af en toe eens 'gewaagde' uitspraken doen, das toch lachen :)

Spandi

Legacy Member
nTFs zei:
Als Limp Bizkit even goed gaat zijn als jaren geleden op Pukkelpop dan ontploft de wei in Werchter.

Als dit een indicatie mag zijn staat ons nog iets moois te wachten :)

Skyscraper

Legacy Member
Pred zei:
veel liever Oasis dan Coldplay eigenlijk.....

ik snap niet dat mensen zich zo kunnen opwinden omdat die mannen af en toe eens 'gewaagde' uitspraken doen, das toch lachen :)

idd, 'k vind Noel echt fantastisch. Wat die allemaal zegt in interviews haha (:

tomh

Legacy Member
oh noes! Limb bizkit en placebo op 1 festival. als dat niet uit de hand loopt.. :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
leuk de nieuwe namen al heb'k niet zo'n SUPERgroot wauw gevoel als vorig jaar precies :p vrijdag is toch wel nice ze! amy, elbow, bloc party, killers, coldplay en dan nog is the streets waar ik het laatste album ook goed van vind :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan