Audiosleef
Legacy Member
fearofthedark zei:ik ga naar werchter enkel en alleen voor oasis.
Heb ze recentelijk nog gezien in vorst nationaal met hun nieuwe cd en dat was gewoon af.
1 hitje?
wonderwall, the master plan, champagne supernova, lyla, the shock of the lightning, cigarretes and alcohol, dont look back in anger
i rest my case![]()
ik ken wel veel liedjes van veel groepen, maar van die coole kerels van oasis ken ik alleen maar wonderwall en van de rest van die liedjes heb ik nog nooit gehoord. Wel leuk om te zien dat toch al twee jongens blij zijn dat oasis komt. Hiiphoi voor jullie
