Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Audiosleef

Legacy Member
fearofthedark zei:
ik ga naar werchter enkel en alleen voor oasis.
Heb ze recentelijk nog gezien in vorst nationaal met hun nieuwe cd en dat was gewoon af.
1 hitje?
wonderwall, the master plan, champagne supernova, lyla, the shock of the lightning, cigarretes and alcohol, dont look back in anger

i rest my case :D

ik ken wel veel liedjes van veel groepen, maar van die coole kerels van oasis ken ik alleen maar wonderwall en van de rest van die liedjes heb ik nog nooit gehoord. Wel leuk om te zien dat toch al twee jongens blij zijn dat oasis komt. Hiiphoi voor jullie :niceone:

younglink

Legacy Member
Iemand al binnen geraakt bij GoForMusic? Ik krijg altijd een netwerk time-out als ik naar mijn bestelformulier wil gaan...

Audiosleef

Legacy Member
Ge kunt ook ffkes naar de KBC int dorp gaan en da via daar bestellen. Easy Peasy ze :)

Bertold

Legacy Member
Dan gaat ge nog even moeten wachten é :) Tgaat nog niet uitverkocht zijn op 27 februari

younglink

Legacy Member
Hmm, dat systeem om via een winkelkarretje te bestellen lukt toch niet goed mijn gedacht. Heb dan is op de andere manier geprobeerd en heb mijn ticket voor zondag al kunnen bestellen. Nu nog een combi- en campingticket en voucher voor 40 drankbonnekes en ik heb alles gehad.

Thin Liz

Legacy Member
younglink zei:
Iemand al binnen geraakt bij GoForMusic? Ik krijg altijd een netwerk time-out als ik naar mijn bestelformulier wil gaan...

Geen probleem hier, je moet wel even wachten maar het gaat.

Neem goformusic.be en proximusgoformusic.be, probeer beiden eens :)

iamhollywood

Legacy Member
bt belgium zei:
Dan gaat ge nog even moeten wachten é :) Tgaat nog niet uitverkocht zijn op 27 februari

Ik zou ook willen wachten tot de kbc verkoop begint, vind ik gemakkelijker :p

Maar ik vertrouw het ni .. denk dat het nu wel eens snel zou kunnen uitverkocht zijn.

younglink

Legacy Member
Thin Liz zei:
Geen probleem hier, je moet wel even wachten maar het gaat.

Neem goformusic.be en proximusgoformusic.be, probeer beiden eens :)

Beiden geprobeerd en ik kreeg steeds hetzelfde. En ineens een moment van verlichting en de poorten naar de heilige grond gingen open. Na 1u20min heb ik alles kunnen bestellen.

NeoCracer

Legacy Member
iamhollywood zei:
Ik zou ook willen wachten tot de kbc verkoop begint, vind ik gemakkelijker :p

Maar ik vertrouw het ni .. denk dat het nu wel eens snel zou kunnen uitverkocht zijn.

KBC heeft telkens een vast aantal tickets die ze krijgen.

morphius

Legacy Member
Audiosleef zei:
ik ken wel veel liedjes van veel groepen, maar van die coole kerels van oasis ken ik alleen maar wonderwall en van de rest van die liedjes heb ik nog nooit gehoord. Wel leuk om te zien dat toch al twee jongens blij zijn dat oasis komt. Hiiphoi voor jullie :niceone:

Wat loop je nu een groep af te zeiken als je nog niet de moeite doet om de rest van hun repertoire te beluisteren?

ot: Admiral Freebee zou ik er ook nog graag bij zien. Die nieuwe cd ging er toch dit jaar komen

Bertold

Legacy Member
inderdaad we bestellen hier ook altijd via kbc. nooit problemen ermee

iamhollywood

Legacy Member
nTFs zei:
Toch nog nooit geweten dat je bij de KBC ticketservice moet wachten of niet binnenraakt.

Heb ik ook nog nooit gehad, maar dit jaar is het toch een sterke affiche :)

de hamster

Legacy Member
t'hah. combi en camping ticket is besteld. laat dat bendeke maar naar graspop gaan, ik vind wel een paar zweedse blondines ofzo om mee te socializen. (Will T: hoooooop doet leven)

Hekje#

Legacy Member
Altijd combi geweest, maar vorig jaar vond k het maar zwak en maar 1 dagje geweest.
Nu begint het terug te kriebelen en denk dat ik binnenkort m'n combi ga bestellen. :)

NeoCracer

Legacy Member
Als ik eens kijk op goformusic, dan staat er voor camping tickets camping A3 en C3.

Gaan ze nu tickets per camping invoeren ofzo? Nog moeilijker om bij vrienden te geraken...

(niet dat ik tickets besteld heb ofzo...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan