Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nTFs

Legacy Member
Het wordt daar elk jaar strenger en strenger.
2 jaar geleden zaten ze al te zagen dat we niet op een andere camping binnen mochten om vrienden te bezoeken.

Skyscraper

Legacy Member
Dat zal wel mogen ze, zijn veel mensen die zelf met zo'n instap dslr binnengeraken, 't geen gij hebt is geen professioneel aparatuur éh.. Normaal zouden ze daar geen spel van mogen maken.

Utred

Legacy Member
Kleef daar wat stickers op ofzo, dan ziet het er direct veel minder professioneel uit.

Conqie

Legacy Member
nogmaals; alles krijgt ge normaal binnen zolang ge niet met afneembare lenzen zit, dus diene sony dcs h7 zal GEEN probleem zijn.

Gromme

Legacy Member
Ik wil gewoon gaan maar m'n festivalbuddy lijkt niet te willen. :( En die moet er gewoon bij.

-Steve-

Legacy Member
2e^NeoCracer zei:
Als ik eens kijk op goformusic, dan staat er voor camping tickets camping A3 en C3.

Gaan ze nu tickets per camping invoeren ofzo? Nog moeilijker om bij vrienden te geraken...

(niet dat ik tickets besteld heb ofzo...)

Jup, gisteren stond da er, vandaag kijk ik nog eens en tis weg.

ebuzola

Legacy Member
papa roach komt naar graspop en hun schedules vallen niet met die v an werchter

bram4815162342

Legacy Member
Combi + camping besteld, maar de drankvouchers werkten precies niet meer op goformusic.
telkens dat we der 1 bestelden, stond er op de volgende pagina AANTAL: 0
Ochja, dan maar ietsje meer betalen op weide of afkopen van vrienden.

cassie821

Legacy Member
Zodra de ticketvvk start bij KBC koop ik mijn combiticket en camping !

felixdraait

Legacy Member
Audiosleef zei:
ik ken wel veel liedjes van veel groepen, maar van die coole kerels van oasis ken ik alleen maar wonderwall en van de rest van die liedjes heb ik nog nooit gehoord. Wel leuk om te zien dat toch al twee jongens blij zijn dat oasis komt. Hiiphoi voor jullie :niceone:

Enerzijds maak je jezelf als impliciet zelfverklaard muziekkenner nogal belachelijk als je Champagne Supernova niet kent, anderzijds is het vrij kinderachtig om je mening over een band te baseren op hun gedrag vind ik. Die pose die Gallagher aanneemt in de pers vind ik ook helemaal niet aangenaam, maar ik wil gerust erkennen dat Oasis toch wel een vrij belangrijke band is in onze eigentijdse muziekgeschiedenis.

Ik moet persoonlijk niet weten van Metallica, maar gaan rondvertellen dat ze geen headliner waard zijn en dat ik alleen Nothing Else Matters ken, zou nogal idioot zijn.

de hamster

Legacy Member
de Gallaghers zijn nog niet half de bastards waar ze zich graag laten voor uitschijnen. Die hele aroogante attitude is een act die er net iets te dik op ligt om er je echt aan te ergeren.

anyways, je leest veel kritiek op het feit dat Kings of Leon headlined, maar een spot om 21 uur is ook een headline spot. Er staat zeker 1 grote act na hun (mss zelfs 2)

persoonlijk hoop ik op Kanye West of No Doubt, mss zelfs Justice. Ik vraag me gewoon af of die laatste net als Daft Punk een volle wei zou kunnen opzwepen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan