Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
is het het jaar van die reunies ofzo?

Limp Bizkit, Blink 182...kom op, No Doubt er nog bij verdomme!! die zitten toch onder management van Live Nation dus het is niet ondenkbaar. als Gwen Stefani dit jaar er nie staat, dan zeker in 2010

quatroband

Legacy Member
@blyss zou wel vet zijn :D
mja enkel op de site zelf is zeker eh. en dan nog...

Utred

Legacy Member
Dennoman zei:
Euh neen.

Stella heeft het enkel van zijn naam. Voor de rest is het naast Cara en Gordon de slechtste pils van het land. Ik deel de mening van de experts in het bierliefhebberswereldje :p
Experts die zeggen dat Stella slecht is? Stella is een zeer goed bier en is vervangen door Jupiler op de festivals omdat Inbev het wil profileren als kwaliteitsbier, zoals het over de hele wereld al erkend wordt. Jupiler daarentegen is alleen in België populair.

Dennoman

Legacy Member
evil_konijn zei:
Experts die zeggen dat Stella slecht is? Stella is een zeer goed bier en is vervangen door Jupiler op de festivals omdat Inbev het wil profileren als kwaliteitsbier, zoals het over de hele wereld al erkend wordt. Jupiler daarentegen is alleen in België populair.
Ik zou er wat over gaan lezen.

Stella is gehaat over de ganse wereld als aangelengde rommel waar ge koppijn van krijgt. Wat het toevallig ook is. Heineken krijgt (deels terecht) meer erkenning. Heineken is over de hele wereld anders door de kwaliteit van het water dat men bij het brouwen gebruikt, terwijl Stella altijd hier gebrouwen wordt en hier is het vies.

The Beer Book van Tim Hampson is een goed referentiewerk om u te informeren hieromtrent ^^ Maar bon, ieder zijn waarheden zeker?

Utred

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik zou er wat over gaan lezen.

Stella is gehaat over de ganse wereld als aangelengde rommel waar ge koppijn van krijgt. Wat het toevallig ook is. Heineken krijgt (deels terecht) meer erkenning. Heineken is over de hele wereld anders door de kwaliteit van het water dat men bij het brouwen gebruikt, terwijl Stella altijd hier gebrouwen wordt en hier is het vies.

The Beer Book van Tim Hampson is een goed referentiewerk om u te informeren hieromtrent ^^ Maar bon, ieder zijn waarheden zeker?
Ik heb wat ik zei vandaag in De Morgen gelezen.

shiftyke

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik zou er wat over gaan lezen.

Stella is gehaat over de ganse wereld als aangelengde rommel waar ge koppijn van krijgt. Wat het toevallig ook is. Heineken krijgt (deels terecht) meer erkenning. Heineken is over de hele wereld anders door de kwaliteit van het water dat men bij het brouwen gebruikt, terwijl Stella altijd hier gebrouwen wordt en hier is het vies.

The Beer Book van Tim Hampson is een goed referentiewerk om u te informeren hieromtrent ^^ Maar bon, ieder zijn waarheden zeker?

heineken heeft zeker weten geen hoger status dan stella hoor...

Dennoman

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ik heb wat ik zei vandaag in De Morgen gelezen.
Een Vlaamse krant. Nuff said.

Tim Hampson en Michael Jackson erop naslaan bitte.

En Heineken heeft weldegelijk een hogere reputatie dan Stella. Gelieve eerst te lezen over een onderwerp alvorens je klakkeloos herhaalt wat je op straat hoort van de gemiddelde Vlaming, een bierchauvinist met paardekleppen op. Nederlands pilsbier is kwalitatief een stuk beter dan Belgische, en Duitse komt daar nog boven.

Maar dit kan verder "uitgevochten" worden in de daartoe bedoelde bierthread.

Blyss

Legacy Member
Staat in de humo: Blink-182 gaat weer beginnen touren (dit jaar staan ze zelfs op Rock Werchter).

Dusja ^^

Tempest

Legacy Member
kunde da miss ne keer inscannen want ik kan den humo pas vrijdag zien alsek terug thuis ben :p. En ik geloof er maar bitter weinig van want kan er nergens iets van terug vinden. Wsl stond het in den uitlaat ofzo, wa meestal zever, gezever is.

Maar alset waar blijkt te zijn bennek heel happy.


Op Last.fm staat trouwens dat Laurent Garnier ook komt, maar weet niet of da klopt.

Pilatus

Legacy Member
wat is het nu :O zou wel schitterend zijn moesten ze effectief komen

Kid_C

Legacy Member
Tempest zei:
kunde da miss ne keer inscannen want ik kan den humo pas vrijdag zien alsek terug thuis ben :p. En ik geloof er maar bitter weinig van want kan er nergens iets van terug vinden. Wsl stond het in den uitlaat ofzo, wa meestal zever, gezever is.

Maar alset waar blijkt te zijn bennek heel happy.


Op Last.fm staat trouwens dat Laurent Garnier ook komt, maar weet niet of da klopt.

Mod zijnde zal ik niet liegen, het staat er effectief in. ;)

Tempest

Legacy Member
Dan zouden zij het als enige al weten en doorvertellen? Da zou ik toch vrij straf vinden, aangezien Last.FM er toch ook altijd snel bij is.

Mor wewt als het zo is bennek wel super happy zenne :o

REDNIK

Legacy Member
te zalige muziek gewoon voor op de werchter wei onder een stralend zonneke!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan