Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Experts die zeggen dat Stella slecht is? Stella is een zeer goed bier en is vervangen door Jupiler op de festivals omdat Inbev het wil profileren als kwaliteitsbier, zoals het over de hele wereld al erkend wordt. Jupiler daarentegen is alleen in België populair.Dennoman zei:Euh neen.
Stella heeft het enkel van zijn naam. Voor de rest is het naast Cara en Gordon de slechtste pils van het land. Ik deel de mening van de experts in het bierliefhebberswereldje![]()
Ik zou er wat over gaan lezen.evil_konijn zei:Experts die zeggen dat Stella slecht is? Stella is een zeer goed bier en is vervangen door Jupiler op de festivals omdat Inbev het wil profileren als kwaliteitsbier, zoals het over de hele wereld al erkend wordt. Jupiler daarentegen is alleen in België populair.
Ik heb wat ik zei vandaag in De Morgen gelezen.Dennoman zei:Ik zou er wat over gaan lezen.
Stella is gehaat over de ganse wereld als aangelengde rommel waar ge koppijn van krijgt. Wat het toevallig ook is. Heineken krijgt (deels terecht) meer erkenning. Heineken is over de hele wereld anders door de kwaliteit van het water dat men bij het brouwen gebruikt, terwijl Stella altijd hier gebrouwen wordt en hier is het vies.
The Beer Book van Tim Hampson is een goed referentiewerk om u te informeren hieromtrent ^^ Maar bon, ieder zijn waarheden zeker?
Tempest zei:nu in Hasselt. En kmoe nog een café tegenkomen waar ze stella tappen

Dennoman zei:Ik zou er wat over gaan lezen.
Stella is gehaat over de ganse wereld als aangelengde rommel waar ge koppijn van krijgt. Wat het toevallig ook is. Heineken krijgt (deels terecht) meer erkenning. Heineken is over de hele wereld anders door de kwaliteit van het water dat men bij het brouwen gebruikt, terwijl Stella altijd hier gebrouwen wordt en hier is het vies.
The Beer Book van Tim Hampson is een goed referentiewerk om u te informeren hieromtrent ^^ Maar bon, ieder zijn waarheden zeker?
Een Vlaamse krant. Nuff said.evil_konijn zei:Ik heb wat ik zei vandaag in De Morgen gelezen.
. En ik geloof er maar bitter weinig van want kan er nergens iets van terug vinden. Wsl stond het in den uitlaat ofzo, wa meestal zever, gezever is.Tempest zei:kunde da miss ne keer inscannen want ik kan den humo pas vrijdag zien alsek terug thuis ben. En ik geloof er maar bitter weinig van want kan er nergens iets van terug vinden. Wsl stond het in den uitlaat ofzo, wa meestal zever, gezever is.
Maar alset waar blijkt te zijn bennek heel happy.
Op Last.fm staat trouwens dat Laurent Garnier ook komt, maar weet niet of da klopt.

El_L4mor zei:fak wa is er zo wijs aan blink 182![]()

El_L4mor zei:fak wa is er zo wijs aan blink 182![]()
