Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Tempest zei:
Iets wa ge nog niet gezien hebt? Ge ga met niet wijsmaken da ge Seasick Steve, Emiliana Torrini en Henry Rollings Spoken Word al gezien hebt? Genoeg namen warek amper of nog nooit van gehoord hebt. Ge moet natuurlijk wel ne keer moeite doen om te ontdekken.

Less QQ more research zeggek dan :p

seasick steve heb ik al gezien, die andere twee boeien mij niet...

Moeite doen om iets te ontdekken :'), ik ga elk jaar naar Dour, daar ga ik naartoe om te ontdekke...

Blofeld

Legacy Member
Tempest zei:
Iets wa ge nog niet gezien hebt? Ge ga met niet wijsmaken da ge Seasick Steve, Emiliana Torrini en Henry Rollings Spoken Word al gezien hebt? Genoeg namen warek amper of nog nooit van gehoord hebt. Ge moet natuurlijk wel ne keer moeite doen om te ontdekken.

Less QQ more research zeggek dan :p

Henry Rollins Spoken Word stond in 2007 EN 2008 ook al op Pukkelpop en Seasick Steve ook in 2007 op Pukkelpop en vandeweek nog in den AB! :-p

Khoop nog altijd op Blur voor Werchter, staan 2 en 3 juli in Engeland, moet toch lukken voor 4 of 5 juli in Werchter te staan!

En effe heel zot doen: Fatboy Slim wil ik ook al jaren zien!

tgc_9012

Legacy Member
Seasick Steve :D Zijn optreden in de AB was super.
Henry Rollins op Pukkelpop vorig jaar vond ik wel in orde.

Bart Religion

Legacy Member
shiftyke zei:
seasick steve heb ik al gezien, die andere twee boeien mij niet...

Moeite doen om iets te ontdekken :'), ik ga elk jaar naar Dour, daar ga ik naartoe om te ontdekke...

your loss, want grotere heersers dan Henry Rollins zijn moeilijk tot niet te vinden

Bertold

Legacy Member
bartreligion zei:
your loss, want grotere heersers dan Henry Rollins zijn moeilijk tot niet te vinden

das tamelijk persoonsgebonden hé , als em da ni interesseert is dat nu eenmaal zo

Kid_C

Legacy Member
Tempest zei:
Iets wa ge nog niet gezien hebt? Ge ga met niet wijsmaken da ge Seasick Steve, Emiliana Torrini en Henry Rollings Spoken Word al gezien hebt?

Pukkelpop eh.. :p

fuze

Legacy Member
Ik ga één dagske gaan, zondag, alleen voor seasick steve alleen al.. Wat een held.

nTFs

Legacy Member
Zou the prodigy live nog iets voorstellen..dat alleen al is een reden om naar Werchter te gaan.

Brick Top

Legacy Member
nTFs zei:
Zou the prodigy live nog iets voorstellen..dat alleen al is een reden om naar Werchter te gaan.

Ik ben geen fan van the prodigy maar ik ben toch aan 't overwegen om te gaan omwille van die mannen hun live reputatie.

Kid_C

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik ben geen fan van the prodigy maar ik ben toch aan 't overwegen om te gaan omwille van die mannen hun live reputatie.

Hun livereputatie is serieus gezakt de laatste jaren, maak je geen illusies. :unsure:

nTFs

Legacy Member
Juist daarom. jaren geleden was The Prodigy nen bom op een podium.
Nu zou dat wel eens serieus kunnen tegenvallen.

Blofeld

Legacy Member
Kid_C zei:
Hun livereputatie is serieus gezakt de laatste jaren, maak je geen illusies. :unsure:


Kheb ze paar jaar terug gezien op Pukkelpop en live was da toch dik in orde ze! En Invaders must die (nieuwe single) klinkt ook nie slecht!

Foryow

Legacy Member
Haha, ik kan eigenlijk al niet wachten op Jungle drums van Emilliana Torrini

tgc_9012

Legacy Member
Foryow zei:
Haha, ik kan eigenlijk al niet wachten op Jungle drums van Emilliana Torrini
No offence ma ik erger mij dood aan da nummer :/

Worden er nog veel nieuwe namen verwacht?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan