Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foryow zei:Tot nu toe blijkt vrijdag de beste dag voor mij, ook al ga ik de volledige 4 dagen.
En ze hebben/gaan zondag speciaal inrichten voor metalfans, me dunkt.
tomhuveners zei:schrap daft punk al maar voor alle festivals dees jaar
shiftyke zei:voor de zoveelste keer, daft punk is NOOIT een optie geweest voor eender welk festival waar ook ter wereld...
waarschijnlijk 2010 of 2011 dat ze terug touren

bt belgium zei:Kben eigenlijk wel nieuwsgierig naar 2many dj's op de main stage, es kijken of ze met de main stage kunnen doen wat ze al enkele malen in de marquee hebben teweeg gebracht (zoja : GIANT party)

cassie821 zei:Er zijn geruchten dat U2 8 of 9 juli naar Brussel komen , waarom niet een pitstop op werchter![]()

cassie821 zei:Er zijn geruchten dat U2 8 of 9 juli naar Brussel komen , waarom niet een pitstop op werchter![]()
tomhuveners zei:combi geraakt toch nooit uitverkocht?