Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foryow

Legacy Member
Tot nu toe blijkt vrijdag de beste dag voor mij, ook al ga ik de volledige 4 dagen.
En ze hebben/gaan zondag speciaal inrichten voor metalfans, me dunkt.

nTFs

Legacy Member
Foryow zei:
Tot nu toe blijkt vrijdag de beste dag voor mij, ook al ga ik de volledige 4 dagen.
En ze hebben/gaan zondag speciaal inrichten voor metalfans, me dunkt.

Omdat er op zondag 2 metalbands geprogrammeerd zijn ?
Méér zullen er niet bijkomen imo.

de hamster

Legacy Member
naah, idd niet. Seasick steve is btw al 180 graden het tegenovergestelde van een Metal Act. Ik verwacht eigenlijk een grote belgische act op het hoofdpodium, zelfs al is het een geimporteerde nederlander, tis een beetje traditie met dEUS en Hooverphonic de laatste jaren. Hoewel hij eerder thuis hoort in de marquee denk ik dat we Novastar de zondagavond op main nog mogen verwachten. Natuurlijk zou zoiets een mes zijn dat aan twee kanten snijd. Enerzijds verdient Zweegers die spot sowieso, maar anderzijds heeft hij wel 30 rijen ongeinteresseerde Metallica fans voor hem als dat het geval zou zijn.

speculeren is leuk

paarsbloed

Legacy Member
Als novastar komt ga ik zeker zien, was fantastisch in lotto-arena. Maar moet wel in de marquee staan.

shiftyke

Legacy Member
tomhuveners zei:
schrap daft punk al maar voor alle festivals dees jaar

voor de zoveelste keer, daft punk is NOOIT een optie geweest voor eender welk festival waar ook ter wereld...

waarschijnlijk 2010 of 2011 dat ze terug touren

Tuninboy

Legacy Member
shiftyke zei:
voor de zoveelste keer, daft punk is NOOIT een optie geweest voor eender welk festival waar ook ter wereld...

waarschijnlijk 2010 of 2011 dat ze terug touren

Sommigen snappen dat echt niet.

Ik hoop persoonlijk 2011. Niet te snel laten terug keren. Wil nog nagenieten van hun Alive tour ;-)

OMFg, 2ManyDj's op Main stage is really :wtf:

Katy Perry in de marquee is wel tof.

Als ik zou gaan zou ik toch zaterdag gaan.Limb Bizkit is echt een topnaam.

Bertold

Legacy Member
Kben eigenlijk wel nieuwsgierig naar 2many dj's op de main stage, es kijken of ze met de main stage kunnen doen wat ze al enkele malen in de marquee hebben teweeg gebracht (zoja : GIANT party :) )

eXoz

Legacy Member
als ik ga, zeker de zaterdag. Hopelijk komt Blink 182 ook de zaterdag maar da zal wel niet zijn.

Tbeste schema voor mij:
Franz Ferdinand - Nick Cave - (Blink 182) - Limp Bizkit - Kings of Leon - 2manydjs

Kid_C

Legacy Member
bt belgium zei:
Kben eigenlijk wel nieuwsgierig naar 2many dj's op de main stage, es kijken of ze met de main stage kunnen doen wat ze al enkele malen in de marquee hebben teweeg gebracht (zoja : GIANT party :) )

Ze hebben het al gedaan in 2004 en de wei stond op zijn kop. ;)

cassie821

Legacy Member
Er zijn geruchten dat U2 8 of 9 juli naar Brussel komen , waarom niet een pitstop op werchter :)

NeoCracer

Legacy Member
cassie821 zei:
Er zijn geruchten dat U2 8 of 9 juli naar Brussel komen , waarom niet een pitstop op werchter :)

Lol, ik vrees dat dit niet zal gebeuren. :p
Dan zou Rock Werchter binnen de 24u uitverkocht zijn waarschijnlijk.

Lobmans

Legacy Member
cassie821 zei:
Er zijn geruchten dat U2 8 of 9 juli naar Brussel komen , waarom niet een pitstop op werchter :)

Omdat ze niet meer op Werchter kunnen komen dit jaar. Het festivalterrein van Werchter mag maar zes dagen per jaar gebruikt worden, en dat aantal wordt al bereikt door 4 dagen Rock Werchter + 1 dag Werchter Classics + 1 dag Madonna.

nTFs

Legacy Member
tomhuveners zei:
combi geraakt toch nooit uitverkocht?

Think again.
Het zijn meestal de combis die het snelste uitverkocht zijn vanwege de prijs/dagen verhouding.

de hamster

Legacy Member
moeizamer? Op headliningvlak is dit de meest commerciele affiche in jaren en wat werchter betreft wil dat toch wel wat zeggen.

U2 komt niet naar Werchter maar naar het Koning Boudewijnstadion waar het geluid gewoon op geen kl**** trekt.

Lobmans

Legacy Member
Na één week vvk zijn er al 30.000 combi-tickets de deur uit!
(Bron: HLN)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan