Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
2 Many DJ's, Nick Cave & The Bad Seeds, The Prodigy, Tiga, Katy Perry, Jason Mraz, Seasick Steve, Emiliana Torrini en Henry Rollins Spoken Word toegevoegd.

het wordt er niet echt beter op voor mij :(

REDNIK

Legacy Member
prodigy altijd al is live willen zien, 2manydj's en tiga al genoeg gezien maar als dat met nx anders samenvalt is da altijd wel chill

Gattuso8

Legacy Member
shiftyke zei:
2 Many DJ's, Nick Cave & The Bad Seeds, The Prodigy, Tiga, Katy Perry, Jason Mraz, Seasick Steve, Emiliana Torrini en Henry Rollins Spoken Word toegevoegd.

het wordt er niet echt beter op voor mij :(

Op wie zit jij dat te hopen?

Ik vind het ondertussen een degelijke lijst met namen.

|steven|

Legacy Member
Ja en neen. Niet onder 'Nick Cave & The Bad Seeds' wel onder 'Grinderman'.

Monoslay

Legacy Member
shiftyke zei:
dour ga ik zeker, maar wat heeft dat er mee te maken, je spreekt hier over 3 totaal verschillende festivals :s

Pukkelpop is ook wel goe ze , maar het is hier wel Rock Werchter topic he

nTFs

Legacy Member
Monoslay zei:
Pukkelpop is ook wel goe ze , maar het is hier wel Rock Werchter topic he

En daarom mogen er geen vergelijkingen worden gemaakt naar andere festivals ?

de hamster

Legacy Member
nee, maar als je beetje festival ervaring hebt, dan weet je waar Werchter voor staat. De grotere commerciele namen. Je kunt moeilijk gaan lopen zagen over dat je alles al gezien hebt als je al jaren festivals gedaan hebt, er zijn festivals als Pukkelpop en Dour waar nieuwe dingen te ontdekken vallen terwijl mensen die nog niet veel festivals gedaan hebben maar wat blij kunnen zijn met de line up tot nu toe.


Van de nieuw aangekondigde namen zit het toch echt goed vind ik. Die spoken word van Rollins is bvb erg uniek voor Werchter, das gewoon meer dan een uur Rollins die op zijn typische manier een standup monoloog voert over onderwerpen als amerika's war on terror. Tiga wordt ook een feestje met zijn nieuwe werk, maar ik hoop echt dat ze hem niet tijdens Placebo zetten want dat zou een hartverscheurende keuze worden.

Tempest

Legacy Member
Iets wa ge nog niet gezien hebt? Ge ga met niet wijsmaken da ge Seasick Steve, Emiliana Torrini en Henry Rollings Spoken Word al gezien hebt? Genoeg namen warek amper of nog nooit van gehoord hebt. Ge moet natuurlijk wel ne keer moeite doen om te ontdekken.

Less QQ more research zeggek dan :p

-Steve-

Legacy Member
Henry Rollings effe opgezocht en kga mij amuseren tijdens die zijn optreden. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan