Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straathond zei:persoonlijk hoop ik op Kanye West of No Doubt, mss zelfs Justice. Ik vraag me gewoon af of die laatste net als Daft Punk een volle wei zou kunnen opzwepen.
lotti zei:² that. Kayne West & DP enk ben verkocht![]()
nTFs zei:Jupiler wordt de nieuwe festivalpint wat imo goed nieuws is.


Tempest zei:Laat me raden, gij zijt van Limburg? Want daar drinken ze precies alleen maar ofwel het vieste bier ter wereld zijnde Cristal of Jupiler
Stella ftw zenne. Ik neem mijne stella wel van Leuven mee![]()
nTFs zei:Jupiler wordt de nieuwe festivalpint wat imo goed nieuws is.

nTFs zei:Waarom raden als er bij m'n gegevens staat dat ik van Lommel ben.
Als Cristal of Jupiler het vieste bier te wereld is volgens U dan wil ik best aannemen dat je niks van bieren kent.
. Iedereen vindt hier ook dat Cristal den hemel op aarde is 
Tempest zei:Ha da haddek pas gelezen toenek het bericht al geplaatst had. Maar tis gewoon een feit hoor. Vorig jaar in Leuven nog op kot nu in Hasselt. En kmoe nog een café tegenkomen waar ze stella tappen zenne. Iedereen vindt hier ook dat Cristal den hemel op aarde is
![]()
Euh neen.Tempest zei:Laat me raden, gij zijt van Limburg? Want daar drinken ze precies alleen maar ofwel het vieste bier ter wereld zijnde Cristal of Jupiler
Stella ftw zenne. Ik neem mijne stella wel van Leuven mee![]()
