Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El_L4mor

Legacy Member
straathond zei:
persoonlijk hoop ik op Kanye West of No Doubt, mss zelfs Justice. Ik vraag me gewoon af of die laatste net als Daft Punk een volle wei zou kunnen opzwepen.

zelfs justice? als 'grote act'?

justice viel voorbije jaren meer dan genoeg te zien in ons land, en heeft lang niet de status als 'grote act' hoor. Als ze justice naar voor schuiven als headliner, dàt zou pas zwak zijn. Als opvulling in de vooravond of avond in de marquee, akkoord, maar justice qua niveau gelijkstellen aan Daft Punk vind ik toch een grove overschatting hoor.

Ik hoop dat ze royksopp nog gaan hebben. In maart brengen die een nieuwe cd uit...

shiftyke

Legacy Member
lotti zei:
² that. Kayne West & DP enk ben verkocht :p

daft zit in de studio en zullen er nog lang niet uit komen...

justice als grote act, nooit van hun leven, laat ze maar verder doen met wat ze goed zijn, marketing

_ns_

Legacy Member
Ik ga de vrijdag gaan, The Killers en Bloc Party, meer dan genoeg :D. Als ik me een kaart koop, zou in maart te laat zijn?

El_L4mor

Legacy Member
raar dat ze nu (na al die jaren festivalhype) plots veranderen. Ok jupiler is populairder, maar nog minder promotie voor stella?

mij kan het eigenlijk niet zooveel schelen :p

Pred

Legacy Member
juup zal meer geld in de schaal gooien hé, das natuurlijk de enige reden dat het nu juupkes worden.

REDNIK

Legacy Member
WAAAAAAAAAAAAAT? Jupiler inplaats van Stella ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAAAAAAAMN

Tempest

Legacy Member
nTFs zei:
Jupiler wordt de nieuwe festivalpint wat imo goed nieuws is.

Laat me raden, gij zijt van Limburg? Want daar drinken ze precies alleen maar ofwel het vieste bier ter wereld zijnde Cristal of Jupiler :wtf:

Stella ftw zenne. Ik neem mijne stella wel van Leuven mee :p

nTFs

Legacy Member
Tempest zei:
Laat me raden, gij zijt van Limburg? Want daar drinken ze precies alleen maar ofwel het vieste bier ter wereld zijnde Cristal of Jupiler :wtf:

Stella ftw zenne. Ik neem mijne stella wel van Leuven mee :p

Waarom raden als er bij m'n gegevens staat dat ik van Lommel ben.
Als Cristal of Jupiler het vieste bier te wereld is volgens U dan wil ik best aannemen dat je niks van bieren kent.

Tempest

Legacy Member
nTFs zei:
Waarom raden als er bij m'n gegevens staat dat ik van Lommel ben.
Als Cristal of Jupiler het vieste bier te wereld is volgens U dan wil ik best aannemen dat je niks van bieren kent.

Ha da haddek pas gelezen toenek het bericht al geplaatst had. Maar tis gewoon een feit hoor. Vorig jaar in Leuven nog op kot nu in Hasselt. En kmoe nog een café tegenkomen waar ze stella tappen zenne :eek:. Iedereen vindt hier ook dat Cristal den hemel op aarde is :wtf:

shiftyke

Legacy Member
Tempest zei:
Ha da haddek pas gelezen toenek het bericht al geplaatst had. Maar tis gewoon een feit hoor. Vorig jaar in Leuven nog op kot nu in Hasselt. En kmoe nog een café tegenkomen waar ze stella tappen zenne :eek:. Iedereen vindt hier ook dat Cristal den hemel op aarde is :wtf:

ik ben niet van limburg noch leuven en ik vind cristal toch ook wel een lekker biertje

Yones

Legacy Member
Bwoa zolang het één van de twee is (stella/jupi) ben ik een tevreden man :)

Dennoman

Legacy Member
Tempest zei:
Laat me raden, gij zijt van Limburg? Want daar drinken ze precies alleen maar ofwel het vieste bier ter wereld zijnde Cristal of Jupiler :wtf:

Stella ftw zenne. Ik neem mijne stella wel van Leuven mee :p
Euh neen.

Stella heeft het enkel van zijn naam. Voor de rest is het naast Cara en Gordon de slechtste pils van het land. Ik deel de mening van de experts in het bierliefhebberswereldje :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan