Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Audiosleef zei:Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !
Audiosleef zei:Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !

Ben je nu gewoon de troll aan het uithangen of meen je dat echt?Audiosleef zei:Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !
Audiosleef zei:Ja kben er weer ! Da gaat hier al te lang over waar tickets bestellen en kdacht kzal der is wa leven in blazen.![]()
nTFs zei:Je brengt niet echt leven in de brouwerij door domme dingen te verkondigen.
Audiosleef zei:Alee alee, kzal niet ontkennen dat Oasis en dan toch in mindere mate Nick Cave bekende groepen zijn, maar was er hier nu eerlijk iemand die dolblij was toen Nick Cave aangekondigd werd?
Audiosleef zei:Alee alee, kzal niet ontkennen dat Oasis en dan toch in mindere mate Nick Cave bekende groepen zijn, maar was er hier nu eerlijk iemand die dolblij was toen Nick Cave aangekondigd werd?
) 
Audiosleef zei:Alee alee, kzal niet ontkennen dat Oasis en dan toch in mindere mate Nick Cave bekende groepen zijn, maar was er hier nu eerlijk iemand die dolblij was toen Nick Cave aangekondigd werd?
Mr. SLASH zei:kunt ge geen drankbonnen meer kopen in voorverkoop ?
kbc-site zegt dat dit uitverkocht is :ironic:

Audiosleef zei:Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !
