Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. SLASH

Legacy Member
kunt ge geen drankbonnen meer kopen in voorverkoop ?
kbc-site zegt dat dit uitverkocht is :ironic:

shiftyke

Legacy Member
de Schuur heeft maar 2 bakken bier bestelt om het exuberant alcoholgebruik te verminderen daarmee is den drank al uitverkocht! :unsure:

Audiosleef

Legacy Member
Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !

shiftyke

Legacy Member
Audiosleef zei:
Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !

zijde der weer, ik hoor beide NIET graag maar ze zijn wel heel belangrijk in de muzikale wereld. Hele grote namen zelfs

Audiosleef

Legacy Member
Ja kben er weer ! Da gaat hier al te lang over waar tickets bestellen en kdacht kzal der is wa leven in blazen. ;)

Sir.Killalot

Legacy Member
Audiosleef zei:
Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !

:wtf:

Nu bon, Nick Cave heeft ook wel nummers waar ik spontane braakneigingen bij krijg, maar algemeen gesproken ende gezien zijn is die wel top!

Utred

Legacy Member
Audiosleef zei:
Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !
Ben je nu gewoon de troll aan het uithangen of meen je dat echt?

nTFs

Legacy Member
Audiosleef zei:
Ja kben er weer ! Da gaat hier al te lang over waar tickets bestellen en kdacht kzal der is wa leven in blazen. ;)

Je brengt niet echt leven in de brouwerij door domme dingen te verkondigen.

Audiosleef

Legacy Member
nTFs zei:
Je brengt niet echt leven in de brouwerij door domme dingen te verkondigen.

Door een reactie te plaatsen spreekt ge u eigen wel tegen eigenlijk :ironic:

Kid_C

Legacy Member
Leven in de brouwerij brengen door zulke discussies uit te lokken? I'm watching you. ;)

Audiosleef

Legacy Member
Alee alee, kzal niet ontkennen dat Oasis en dan toch in mindere mate Nick Cave bekende groepen zijn, maar was er hier nu eerlijk iemand die dolblij was toen Nick Cave aangekondigd werd?

Gromme

Legacy Member
Ik niet in ieder geval al weet ik dat het vrij grote naam is. Er zullen mensen heel blij zijn met deze naam maar ik niet.
Maar ik lees net op de vorige pagina over TMV in Europa.... :d BIG SMILE.

Kid_C

Legacy Member
Audiosleef zei:
Alee alee, kzal niet ontkennen dat Oasis en dan toch in mindere mate Nick Cave bekende groepen zijn, maar was er hier nu eerlijk iemand die dolblij was toen Nick Cave aangekondigd werd?

Zou ik gaan, zou ik daar heel tevreden mee zijn. :]

shiftyke

Legacy Member
Audiosleef zei:
Alee alee, kzal niet ontkennen dat Oasis en dan toch in mindere mate Nick Cave bekende groepen zijn, maar was er hier nu eerlijk iemand die dolblij was toen Nick Cave aangekondigd werd?

ik ken nochtans genoeg mensen die blij waren, 9lives is niet gelijkt aan het hele publiek van rock werchter e...

(mss een idee Rock 9l :p)

Net beslist we gaan vier dagen camperen en 1 dagske wei, met het fietske wel alst goe weer is :D

nTFs

Legacy Member
Audiosleef zei:
Alee alee, kzal niet ontkennen dat Oasis en dan toch in mindere mate Nick Cave bekende groepen zijn, maar was er hier nu eerlijk iemand die dolblij was toen Nick Cave aangekondigd werd?

T'is niet dat hier elke Werchterganger op dit forum zit hé. Wees maar gerust dat er veel mensen zijn die speciaal afzakken naar Werchter om Cave te zien.

Mr. SLASH

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
kunt ge geen drankbonnen meer kopen in voorverkoop ?
kbc-site zegt dat dit uitverkocht is :ironic:

vandaag zijn ze terug beschikbaar en bij deze combi en camping besteld voor mij en mijn broer , kijk er al naar uit :woohoo:

SlashDotDash

Legacy Member
Audiosleef zei:
Nick Cave? Komaan hé, kdacht da Oasis de kutnaam was van dit jaar, maar ze gaan der toch weer los over zkr ! Maar Nick Cave zal ook weer een kei groot repertoire hebben ? Flame on fanboys !

Gelukkig is Limp Bizkit er nog om het niveau wat op te krikken :sop:

Enfin, discussie is nu zinloos. Ik heb ook ooit nog een CD van Limp Bizkit gekocht.
Dat gaat wel voorbij als je volwassen wordt.

Bertold

Legacy Member
Man man der moeten er elk jaar zijn die zagen over bepaalde groepen op de affiche..

't Is echt simpel é : staat de affiche u niet aan, ga dan niet naar het festival maar val dan ook geen mensen lastig die het wel de moeite vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan