Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El_L4mor

Legacy Member
't is een festival, geen trektocht e... maakt da uit wa voor rugzak ge mee hebt... steek gewoon uw rugzak vol me gerief tot ge niet meer kunt

ge kunt altijd wel nen nog groteren rugzak gebruiken e :s

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Pilatus zei:
hmm, ben wel aant overwegen om een gewone kabas mee te nemen
zo'n trekzak is wel onhandig soms, als ge iets nodig hebt vanonder ofzo

ene da ik heb heeft zo'n rits onderaan zodat ge ook in het onderste deel iets eruit kunt nemen ipv eerst ales eruit te smijten :D

shiftyke

Legacy Member
Pilatus zei:
hmm, ben wel aant overwegen om een gewone kabas mee te nemen
zo'n trekzak is wel onhandig soms, als ge iets nodig hebt vanonder ofzo

tgoh tis wel gemakkelijker als ge een eindje moet stappen, zo'n kabas weegt veel terwijl zo'n rugzak dat gewicht netjes verdeelt

Pilatus

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ene da ik heb heeft zo'n rits onderaan zodat ge ook in het onderste deel iets eruit kunt nemen ipv eerst ales eruit te smijten :D

ja da hebk ook, maar die zit meestal zo vol dat ge daar moeilijk iets uit krijgt ^^

shiftyke zei:
tgoh tis wel gemakkelijker als ge een eindje moet stappen, zo'n kabas weegt veel terwijl zo'n rugzak dat gewicht netjes verdeelt
ja true, maar misschien kan ik meerijden met de auto, dan ist zover niet meer he :)

Skyscraper

Legacy Member
Ehm ok.
Hopen voor nin op pkp, anders wordt dat afreizen naar denmark ik vrees.. :x

Torche

Legacy Member
Het zou inderdaad klote zijn moest ik enkel voor NIN naar Werchter moeten ...

Holocene

Legacy Member
Als ik Last.FM mag geloven speelt NIN in Japan op 7 augustus (staat wel nog niet op de tour-page op nin.com)..
Pukkelpop was 14-16 augustus vorig jaar nee?
bleh..Denk dat de kans toch wel groot is dat het idd RW zal worden :s

de hamster

Legacy Member
ik hoop het echt niet. NIN is echt zo een typische Pukkelpop headliner. Waar moeten ze NIN op Werchter eigenlijk gaan zetten? alle headliners buiten die ene act voor of na Metallica zijn bekend.

Sir.Killalot

Legacy Member
NIN hoeft voor mij niet op Pkp, ik was 2 jaar geleden niet echt overtuigd.

Duffman-

Legacy Member
Is er iets geweten van hoe snel de tickets de deur uitvliegen? Kzou willen wachten tot 02/04 om ze te bestellen ...

de hamster

Legacy Member
t'gaat sneller dan de voorbije jaren (al 30.000 combi's in de eerste twee weken, wtf?) maar normaal gezien zullen er begin april nog wel zijn. t'hangt beetje samen met het aankondigen van namen. Als ze de komende weken nog een paar straffe namen droppen zou ik toch nie al te lang meer wachten.

Lilly Allen is btw bevestigd voor Arras, dus komt ze ook naar Werchter.

shiftyke

Legacy Member
straathond zei:
ik hoop het echt niet. NIN is echt zo een typische Pukkelpop headliner. Waar moeten ze NIN op Werchter eigenlijk gaan zetten? alle headliners buiten die ene act voor of na Metallica zijn bekend.

laatste keer dat NIN op werchter was speelden ze na Tool om een uur of zes :lol::doh:

Torche

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
NIN hoeft voor mij niet op Pkp, ik was 2 jaar geleden niet echt overtuigd.

Hmm, vond ik nochtans een superoptreden, stukken beter dan Tool erna, waarvoor ik zelfs Sonic Youth heb gemist.

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
laatste keer dat NIN op werchter was speelden ze na Tool om een uur of zes :lol::doh:

Eigenlijk niet, laatste keer dat ze er stonden, speelden ze voor Rammstein. Tweede hoogste plaats dus.. :p Tool was het jaar erna en die speelden om 6 uur. :unsure:

Ik hoop dat NIN op pukkelpop staat (en ik kan gaan).

@Torche: Te denken dat SY toen daydream nation integraal speelde. :unsure:

Blofeld

Legacy Member
straathond zei:
Lilly Allen is btw bevestigd voor Arras, dus komt ze ook naar Werchter.

Wil niks zeggen, kan zijn da ze er speelt, maar ook nie, zijn nog artiesten die op Arras staan ma da nie spelen of voorlopig nog nie gekend zijn voor Werchter: Kaiser Chiefs, Lenny Kravitz, The Gossip, Duffy, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan