Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
tot dat er mannen van de crew hem zien staan tijdens een optreden.........

Sir.Killalot

Legacy Member
En die gaan tijdens een optreden hem uit het publiek proberen trekken ofzo?

BleKKie

Legacy Member
shiftyke zei:
eindelijk eens ne normale cleane website, niet van die speciale onoverzichtelijke flash zever

idd, maar het bolt wel voor geen meter :sop:

zo scrollt zo mogelijk nog slechter dan hier en 'animaties' gaan pokketraag :angry:

Bertold

Legacy Member
kdacht net het zelfde binnen 10 jaar ofzo zijn er 2 Rock Werchter festivals alst zo blijft evolueren

tomh

Legacy Member
nTFs zei:
Duw dat in een overvolle rugzak onderaan en er is niks aan de hand.

ja kweet, kzat er vorig jaar nog aan te denken maar we lagen gewoon iets te ver op de camping.. kwou nie trugwandele als ze het gevonden zouden hebbe :p

Bertold

Legacy Member
iemand enig idee hoe het zit met die camping tickets? :confused:

toen wij ze bestelden was het gewoon 'Campingticket' (via go for music)
nu willen enkele vrienden van ons ook bestellen en zij moeten kiezen tussen campingtickets A3 of C3... (ook via gfm)

Kvind dit echt een enorm slechte evolutie op vlak van klantvriendelijkheid. Als ge al niemr moogt kiezen op welke camping ge wilt gaan zitten.

En zij die niet hebben kunnen kiezen worden die dan automatisch op een of andere camping gesmeten zonder dat ze dit zelf willen? of kunnen zij toch nog kiezen ?

Hopelijk weet iemand hier wat meer over..; kvind het enorm bizar

Utred

Legacy Member
bt belgium zei:
iemand enig idee hoe het zit met die camping tickets? :confused:

toen wij ze bestelden was het gewoon 'Campingticket' (via go for music)
nu willen enkele vrienden van ons ook bestellen en zij moeten kiezen tussen campingtickets A3 of C3... (ook via gfm)

Kvind dit echt een enorm slechte evolutie op vlak van klantvriendelijkheid. Als ge al niemr moogt kiezen op welke camping ge wilt gaan zitten.

En zij die niet hebben kunnen kiezen worden die dan automatisch op een of andere camping gesmeten zonder dat ze dit zelf willen? of kunnen zij toch nog kiezen ?

Hopelijk weet iemand hier wat meer over..; kvind het enorm bizar
Ben je dat zeker? Probeer es via kbc, daar moet je niet kiezen.

Poepoei

Legacy Member
bt belgium zei:
iemand enig idee hoe het zit met die camping tickets? :confused:

toen wij ze bestelden was het gewoon 'Campingticket' (via go for music)
nu willen enkele vrienden van ons ook bestellen en zij moeten kiezen tussen campingtickets A3 of C3... (ook via gfm)

Kvind dit echt een enorm slechte evolutie op vlak van klantvriendelijkheid. Als ge al niemr moogt kiezen op welke camping ge wilt gaan zitten.

En zij die niet hebben kunnen kiezen worden die dan automatisch op een of andere camping gesmeten zonder dat ze dit zelf willen? of kunnen zij toch nog kiezen ?

Hopelijk weet iemand hier wat meer over..; kvind het enorm bizar
Dat is enkel als ge zo'n E-ticket bestelt, bij de gewone tickets (dus classic paper op de site) krijgt ge gewoon een ticket waarbij ge uw camping kunt kiezen.

'k Weet ook niet waar dat goed voor is...

Net mijn Combi+Camping besteld via KBC :applause:

L0k1-

Legacy Member
deels stomme vraag, heb voor vorige werchter een kampeerrugzak geleend. Nu zou zelf één willen kopen en vroeg me af, hoe groot(liter) moet ik nemen? :)

Pilatus

Legacy Member
hmm, ben wel aant overwegen om een gewone kabas mee te nemen
zo'n trekzak is wel onhandig soms, als ge iets nodig hebt vanonder ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan