Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
Arras is het zusterfestival van Werchter zoals Torhout dat vroeger was. Kravitz lijkt de exclusieve headliner voor Arras te zijn (ter compensatie van Metallica) maar verder wisselen ze de namen vlotjes uit. Moby en Duffy staan op Classic, maar bvb Gossip, Kaiser Chiefs en Lilly Allen mag je op Werchter verwachten.

Livenation kan voordeliger en makkelijker namen binnenrijven als ze hen een 2 gig package deal kunnen aanbieden en gezien het de zelfde dagen zijn en arras maar 250 km van Werchter ligt ist gewoon pure logica.

Duffman-

Legacy Member
straathond zei:
t'gaat sneller dan de voorbije jaren (al 30.000 combi's in de eerste twee weken, wtf?) maar normaal gezien zullen er begin april nog wel zijn. t'hangt beetje samen met het aankondigen van namen. Als ze de komende weken nog een paar straffe namen droppen zou ik toch nie al te lang meer wachten.

Lilly Allen is btw bevestigd voor Arras, dus komt ze ook naar Werchter.
Hoe weet ge dat van die 30.000 combi's? En hoeveel combi's zijn er?

Greetz,
Duffman-

shiftyke

Legacy Member
Duffman- zei:
Hoe weet ge dat van die 30.000 combi's? En hoeveel combi's zijn er?

Greetz,
Duffman-

stond in de krant, veel meer zijn het er niet hoor, rond de 40k ofzo

Holocene

Legacy Member
Wanneer denken jullie dat de volgende lijst met bands bekend zal worden gemaakt?

Pred

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
NIN hoeft voor mij niet op Pkp, ik was 2 jaar geleden niet echt overtuigd.

allez jong da was moddervet! zo energiek!
sindsdien heb ik wat NIN cd's en die dvd gekocht maar ondertussen al terug verkocht, ik vind ze alleen live goed precies :)

Utred

Legacy Member
Kaiser Chiefs, is dat dan niet de 5e keer?
Mij kan het niet schelen, ik heb ze nog maar 1 keer gezien(vorig jaar) en vond ze zeer goed.

de hamster

Legacy Member
kaiser chiefs zou de 4de keer zijn. Je moet er echter wel rekening mee houden dat die mannen nu eenmaal 3 albums op 4 jaar tijd hebben afgeleverd en hun nieuwste hen nu eenmaal terug naar de festivalweides brengt. Aan de ene kant kun je dat overkill vinden en opperen dat die mannen hun aant opvranden zijn (weeral kaiserchiefs reacties zijn tekenend daarvoor) aan de andere kant is hun nieuwe album wel terug beter dan het tweede was en het smeekt om een volle wei.

Sir.Killalot

Legacy Member
Pred zei:
allez jong da was moddervet! zo energiek!
sindsdien heb ik wat NIN cd's en die dvd gekocht maar ondertussen al terug verkocht, ik vind ze alleen live goed precies :)

Toegegeven, ik stond barslecht wel.
Ik stond vanvoor, maar was geplet door een reusachtige bodybuilder Hollander die voor mij stond (kerel hield met 1 arm een volledige mosh-pit tegen :wtf:) en een moddervette kerel achter mij. Ik kon me nauwelijks bewegen en heb de helft niet kunnen zien :p

Torche

Legacy Member
Pred zei:
allez jong da was moddervet! zo energiek!
sindsdien heb ik wat NIN cd's en die dvd gekocht maar ondertussen al terug verkocht, ik vind ze alleen live goed precies :)

Aha, volgens mij heb ik die laatste van NIN nog van u overgekocht. :music:

Blofeld

Legacy Member
Nieuwe namen:

Nine Inch Nails
Kaiser Chiefs
Lily Allen
The Mars Volta
Flaming Lips
Pendulum
Laurent Garnier
Röyksopp
Mogwai
Ghinzu
Fleet Foxes
Social Distortion
Lady Gaga
Just Jack
Priscilla Ahn,
M. Ward
The Hickey Underworld

Pfff Again Kaiser Chiefs, NIN en Röyksöpp is wel super, overige namen zijn nie zo super vind ik

En voorlopige dagindeling:

Donderdag 2 juli 2009

Main Stage: The Prodigy | Oasis | Placebo | Dave Matthews | Lily Allen
Pyramid Marquee: Tiga | Pendulum | Laurent Garnier | Fleet Foxes | Emiliana Torrini


Vrijdag 3 juli 2009

Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald | Just Jack
Pyramid Marquee: Lady Gaga | Jason Mraz | The Streets | M. Ward | Priscilla Ahn | Henry Rollins Spoken Word


Zaterdag 4 juli 2009

Main Stage: 2manydjs | Kings of Leon | Nick Cave and the Bad Seeds | Franz Ferdinand | Limp Bizkit | Social Distortion
Pyramid Marquee: Katy Perry | Mogwai


Zondag 5 juli 2009

Main Stage: Metallica | Nine Inch Nails | Kaiser Chiefs | The Mars Volta | Seasick Steve | Mastodon
Pyramid Marquee: Flaming Lips | Röyksopp | Ghinzu | The Hickey Underworld

Donderdag is wel super line-up, hopelijk vallen Röyksöpp en NIN nie tesamen, hopelijk Röyksöpp en Kaiser Chiefs tesamen, KC moek toch nie zien

shiftyke

Legacy Member
is het ook al geweten wie op welke dag speelt?

liefst NIN en TMV op 1 dag en niet op zaterdag :p

de kaiser chiefs das dan 5x of 4x op rij zeker, waar is nu iedereen die zaagt dat metallica te veel komt :')

Skyscraper

Legacy Member
WOOOOT.
ZONDAG nin & tmv? :'))
Nu moet ik écht wel gaan..

btw: zijn r nog vele dagtickets over?

morphius

Legacy Member
shiftyke zei:
is het ook al geweten wie op welke dag speelt?

liefst NIN en TMV op 1 dag en niet op zaterdag :p

de kaiser chiefs das dan 5x of 4x op rij zeker, waar is nu iedereen die zaagt dat metallica te veel komt :')

Met het verschil dat Kaiser Chiefs tijdens al die jaren wel al 3 cd's hebben zodat ze toch telkens nieuw materiaal konden brengen en hun nieuwe cd is echt wel gemaakt om op een volle wei te spelen

Torche

Legacy Member
Meh, elke dag een drietal goeie namen, zoals elk jaar. En NIN voor Metallica, dat gaat daar weer een overompeling van Metallica fans worden. Had ze liever op PP gezien.

En Mogwai voor Kate Perry in de Pyramid, hahaha ... :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan