Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vloet

Legacy Member
Damn, nu Mars Volta en Ghinzu op de affiche staan wil ik nogwel eens naar Werchter afzakken.

Tuninboy

Legacy Member
Zen echt aant twijfelen, Royksopp zen album is :love: hun oude liedjes zijn :love:

REDNIK

Legacy Member
shiftyke zei:

wel jammer eigenlijk :(
Kanye West ofzo had wel te zalig geweest
of N*E*R*D wil ik ook wel is op de werchter wei zien onder een stralend zomerszonneke ofzo ! :drool:

@ el lamor , 24 maart als ik me niet vergis :)

shiftyke

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
wel jammer eigenlijk :(
Kanye West ofzo had wel te zalig geweest
of N*E*R*D wil ik ook wel is op de werchter wei zien onder een stralend zomerszonneke ofzo ! :drool:

@ el lamor , 24 maart als ik me niet vergis :)

NERD idd :D

arnovd

Legacy Member
Kan je de dag zelf nog steeds dagtickets kopen of moet dit op voorhand besteld worden?

de hamster

Legacy Member
Justice afsluiten op main na Metallica verdomme!!!

sowieso weet ik van een bron dat ze van Werchter zwaar aant opbieden zijn tegen de mannen achter Pukkelpop om Justice binnen te halen.

Ze willen de groep natuurlijk omdat dankzij A Cross de groep natuurlijk nog populairder is dan vorig jaar en omdat het vorig jaar aan de marquee onwaarschijnlijk druk was. Het feit dat heel de weide ervoor nog druk was, dat was toch meer dan straf genoeg om hun weer op Werchter te krijgen.

wat mij betreft dus in de laatste grote lichting Justice, en voor main!

Kid_C

Legacy Member
A Cross heeft hier niet veel meer gedaan, Justice was al gigantisch vorig jaar.

Tuninboy

Legacy Member
straathond zei:
Justice afsluiten op main na Metallica verdomme!!!

sowieso weet ik van een bron dat ze van Werchter zwaar aant opbieden zijn tegen de mannen achter Pukkelpop om Justice binnen te halen.

Ze willen de groep natuurlijk omdat dankzij A Cross de groep natuurlijk nog populairder is dan vorig jaar en omdat het vorig jaar aan de marquee onwaarschijnlijk druk was. Het feit dat heel de weide ervoor nog druk was, dat was toch meer dan straf genoeg om hun weer op Werchter te krijgen.

wat mij betreft dus in de laatste grote lichting Justice, en voor main!

Justice speelt nietmeer live... :doc:

& op Main is het te overdreven,op Werchter dan toch. Ik was er vorig jaar bij, en het was idd druk, maar Justice moet echt in de marquee op Werchter, op main gaat da een dalend effect hebben.

Bertold

Legacy Member
Oh justice zou goed zijn na metallica , krijgen ze net als 2 jaar terug bij faithless al vlug een hele hoop volk direct van de wei omdat het op niets trekt (j/k)

Justice hoeft écht niet meer voor mij, kben het echt beu gehoord na al die keren...
iedereen hier zagen over kaiser chiefs en metallica maar justice heeft de laatste 4 jaar misschien wel 10 keer in belgië opgetreden en daar zaagt dan weer niemand over :p

Tuninboy

Legacy Member
bt belgium zei:
Oh justice zou goed zijn na metallica , krijgen ze net als 2 jaar terug bij faithless al vlug een hele hoop volk direct van de wei omdat het op niets trekt (j/k)

Justice hoeft écht niet meer voor mij, kben het echt beu gehoord na al die keren...
iedereen hier zagen over kaiser chiefs en metallica maar justice heeft de laatste 4 jaar misschien wel 10 keer in belgië opgetreden en daar zaagt dan weer niemand over :p

Met Justice is het gewoon op verschillende festivals events (ILT 3 keer, Pkp 2,Werchter 1, een keer in de AB, en paar keer op Forma.t feestjes. dat ik weet) Kaiser chiefs, REM, ... is altijd op Werchter, wat ik toch een groot verschil vind.

Duffman-

Legacy Member
shiftyke zei:
De afgelopen jaren heeft er altijd een grote hiphopper op Werchter gestaan. Waarom kan jij nu zo zeker zeggen dat het niet zo gaat zijn?
Vorig jaar: Jay-Z
Kan mij ook nog Kanye West en Sean Paul herinneren...

Tempest

Legacy Member
Of Snoopy Dawg :p

Simon gade gaan dit jaar? Want die pipo's zoals den Blackhawk hierboven zijn nog "aant twijfelen" omdat de affiche niet zo goed is, terwijl ik ze al 3 keer beter vind als vorig jaar :d

El_L4mor

Legacy Member
gezaag op de 4e keer kaiser chiefs vind ik onterecht, want ze hebben in die 4 keer al 3 cd's uit he

vandejaar zal er meer dan genoeg volk zijn dat hun nieuwe cd en show wil zien

Inspector Monkfish

Legacy Member
Ik ga dit jaar ook terug. T'is ondertussen al 5 jaar geleden dat ik nog eens ben geweest. Op een paar namen na vind ik de line-up echter bijlange niet goed. Hopelijk ontdek ik er nog wat goeie groepkes.

Tuninboy

Legacy Member
El_L4mor zei:
gezaag op de 4e keer kaiser chiefs vind ik onterecht, want ze hebben in die 4 keer al 3 cd's uit he

vandejaar zal er meer dan genoeg volk zijn dat hun nieuwe cd en show wil zien

Het gaat erom, de goeie tijd van de Kaiser Chiefs is voorbij.

mtm

Legacy Member
Het is maar wat ge hip-hop noemt ... En Sean Paul noem ik nu niet echt hiphop ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan