Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:kortweg: nee
shiftyke zei:kortweg: nee



BlackHawk.be zei:wel jammer eigenlijk
Kanye West ofzo had wel te zalig geweest
of N*E*R*D wil ik ook wel is op de werchter wei zien onder een stralend zomerszonneke ofzo !
@ el lamor , 24 maart als ik me niet vergis![]()

El_L4mor zei:royksopp zijn me 2
en is da album al uit eignelijk?
arnovd zei:Kan je de dag zelf nog steeds dagtickets kopen of moet dit op voorhand besteld worden?
straathond zei:Justice afsluiten op main na Metallica verdomme!!!
sowieso weet ik van een bron dat ze van Werchter zwaar aant opbieden zijn tegen de mannen achter Pukkelpop om Justice binnen te halen.
Ze willen de groep natuurlijk omdat dankzij A Cross de groep natuurlijk nog populairder is dan vorig jaar en omdat het vorig jaar aan de marquee onwaarschijnlijk druk was. Het feit dat heel de weide ervoor nog druk was, dat was toch meer dan straf genoeg om hun weer op Werchter te krijgen.
wat mij betreft dus in de laatste grote lichting Justice, en voor main!

bt belgium zei:Oh justice zou goed zijn na metallica , krijgen ze net als 2 jaar terug bij faithless al vlug een hele hoop volk direct van de wei omdat het op niets trekt (j/k)
Justice hoeft écht niet meer voor mij, kben het echt beu gehoord na al die keren...
iedereen hier zagen over kaiser chiefs en metallica maar justice heeft de laatste 4 jaar misschien wel 10 keer in belgië opgetreden en daar zaagt dan weer niemand over![]()
De afgelopen jaren heeft er altijd een grote hiphopper op Werchter gestaan. Waarom kan jij nu zo zeker zeggen dat het niet zo gaat zijn?shiftyke zei:kortweg: nee
El_L4mor zei:gezaag op de 4e keer kaiser chiefs vind ik onterecht, want ze hebben in die 4 keer al 3 cd's uit he
vandejaar zal er meer dan genoeg volk zijn dat hun nieuwe cd en show wil zien