Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steven150 zei:Op zaterdag zie ik in de Marquee Katy Perry en Mogwai. Voorlopig enkel die 2 op dat podium. Ligt dat dan nu al vast dat die na mekaar spelen?
Ligt de volgorde van optreden bij alle dagen trouwens al vast? Of zijn die op de webstek van Rock Werchter in willekeurige volgorde geplaatst?
eXoz zei:gene Lil Wayne, commercial sell out ten top.
Kanye West of NAS zou ik wel eens graag live zien.
Tuninboy zei:Als de volledig line up er is, zullen de uren wel komen.
Meent ge dat nu? Dus al die tienermeiden gaan wellicht ook bij Mogwai zitten/staan.Kid_C zei:Dat zijn de vaste plaatsen. Mogwai voor Perry dus.


Pred zei:op dieje wiki staan wrsch alleen de positieve reviews
en wat is vakpers? de kranten zeker :')
maar anyway maakt nieveel uit, maar beginnen stoefen met het feit dat die cd in de vakpers heel goed onthaald is terwijl ik 90% zeker weet dat dat niet zo is daar kan ik niet tegen![]()


Ik zou zaterdag willen gaan, omdat ik Mogwai écht wil zien.bt belgium zei:Mja de volgorde ligt vast, niets zegt dat er geen groep(en) meer tussen komen ....
Aja jou mening, naar mijn mening is dit de beste dag!Tuninboy zei:Vrijdags is imo de slechtste dag ... Buiten Bloc Party & The Killers is er echt niks goeds die dag.
Blijkbaar opgelost. Het zou inderdaad moeilijk te geloven zijn maar als er steeds een foutmelding te zien is begin je te denken dat bepaalde dagen ook uitverkocht zijn. Vrijdag is al uitverkocht dus zo onwaaschijnlijk is het nu ook niet dat pakweg volgende week 'de zondag van werchter' uitverkocht is.Pilatus zei:lol, geloof je dat nu zelf?
op de website van kbc kunt ge er nog perfect bestellen![]()
steven150 zei:Blijkbaar opgelost. Het zou inderdaad moeilijk te geloven zijn maar als er steeds een foutmelding te zien is begin je te denken dat bepaalde dagen ook uitverkocht zijn. Vrijdag is al uitverkocht dus zo onwaaschijnlijk is het nu ook niet dat pakweg volgende week 'de zondag van werchter' uitverkocht is.
Moose_T zei:Fuck NIN komt, nu ga ik toch nog naar Werchter moeten gaan.
Humfrie zei:Mijn Combi-ticket is binnen, heb al redelijk wat festivals gedaan, ook werchter, maar nog nooit de volle 4 dagen. Iemand enige tips omtrend een toffe camping? :d

bram4815162342 zei:Aja jou mening, naar mijn mening is dit de beste dag!