Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eXoz

Legacy Member
gene Lil Wayne, commercial sell out ten top.

Kanye West of NAS zou ik wel eens graag live zien.

|steven|

Legacy Member
Op zaterdag zie ik in de Marquee Katy Perry en Mogwai. Voorlopig enkel die 2 op dat podium. Ligt dat dan nu al vast dat die na mekaar spelen?
Ligt de volgorde van optreden bij alle dagen trouwens al vast? Of zijn die op de webstek van Rock Werchter in willekeurige volgorde geplaatst?

Tuninboy

Legacy Member
steven150 zei:
Op zaterdag zie ik in de Marquee Katy Perry en Mogwai. Voorlopig enkel die 2 op dat podium. Ligt dat dan nu al vast dat die na mekaar spelen?
Ligt de volgorde van optreden bij alle dagen trouwens al vast? Of zijn die op de webstek van Rock Werchter in willekeurige volgorde geplaatst?

Als de volledig line up er is, zullen de uren wel komen.

Tim307

Legacy Member
eXoz zei:
gene Lil Wayne, commercial sell out ten top.

Kanye West of NAS zou ik wel eens graag live zien.


Kanye west komt zker wete niet want die is net klaar met touren en die bereid zijn volgende tournee voor, NAS is niet interessant genoeg voor op mainstage te zette.

|steven|

Legacy Member
Kid_C zei:
Dat zijn de vaste plaatsen. Mogwai voor Perry dus.
Meent ge dat nu? Dus al die tienermeiden gaan wellicht ook bij Mogwai zitten/staan. :oink:

Die zullen ook verschieten :rofl:

Hopelijk op zaterdag dan nog Bon Iver ofzo

Bertold

Legacy Member
Mja de volgorde ligt vast, niets zegt dat er geen groep(en) meer tussen komen ....

Kid_C

Legacy Member
Pred zei:
op dieje wiki staan wrsch alleen de positieve reviews :p
en wat is vakpers? de kranten zeker :')
maar anyway maakt nieveel uit, maar beginnen stoefen met het feit dat die cd in de vakpers heel goed onthaald is terwijl ik 90% zeker weet dat dat niet zo is daar kan ik niet tegen :)

Ik geef je gelijk Predje. :woohoo:

Zoals bt belgium zegt, daar gaan nog bands tussenkomen natuurlijk, 2 namen in de marquee is te weinig. Maar als ze na elkaar staan, dan gaan ze verschieten. :D

|steven|

Legacy Member
bt belgium zei:
Mja de volgorde ligt vast, niets zegt dat er geen groep(en) meer tussen komen ....
Ik zou zaterdag willen gaan, omdat ik Mogwai écht wil zien.
Voorlopig ook Nick Cave en 2Many Dj's interessant de zaterdag.
Ik hoop dus dat in de Marquee toch nog wat beter komt dan een Limp Bizkit, Social Distortion of Franz Ferdinand. Want om en bij de 80 euro enkel voor Nick Cave en Mogwai vind ik net iets teveel van het goede.

|steven|

Legacy Member
Alle dagtickets zijn zeker al de deur uit, want het lukt me niet om via internet enkel tickets te kopen voor zaterdag of zondag of vrijdag of donderdag.

Pilatus

Legacy Member
lol, geloof je dat nu zelf?
op de website van kbc kunt ge er nog perfect bestellen :)

bram4815162342

Legacy Member
Tuninboy zei:
Vrijdags is imo de slechtste dag ... Buiten Bloc Party & The Killers is er echt niks goeds die dag.
Aja jou mening, naar mijn mening is dit de beste dag!

|steven|

Legacy Member
Pilatus zei:
lol, geloof je dat nu zelf?
op de website van kbc kunt ge er nog perfect bestellen :)
Blijkbaar opgelost. Het zou inderdaad moeilijk te geloven zijn maar als er steeds een foutmelding te zien is begin je te denken dat bepaalde dagen ook uitverkocht zijn. Vrijdag is al uitverkocht dus zo onwaaschijnlijk is het nu ook niet dat pakweg volgende week 'de zondag van werchter' uitverkocht is.

Pilatus

Legacy Member
steven150 zei:
Blijkbaar opgelost. Het zou inderdaad moeilijk te geloven zijn maar als er steeds een foutmelding te zien is begin je te denken dat bepaalde dagen ook uitverkocht zijn. Vrijdag is al uitverkocht dus zo onwaaschijnlijk is het nu ook niet dat pakweg volgende week 'de zondag van werchter' uitverkocht is.

ja, zou goed kunnen, maar daarnet werkte alles nog wel bij mij dus het verbaasde me even ^^

Humfrie

Legacy Member
Mijn Combi-ticket is binnen, heb al redelijk wat festivals gedaan, ook werchter, maar nog nooit de volle 4 dagen. Iemand enige tips omtrend een toffe camping? :d

Bertold

Legacy Member
Humfrie zei:
Mijn Combi-ticket is binnen, heb al redelijk wat festivals gedaan, ook werchter, maar nog nooit de volle 4 dagen. Iemand enige tips omtrend een toffe camping? :d

Toffe en minder toffe campings hangt volledig van u zelf af! Hoe toffer je het voor u zelf maakt hoe toffer de camping hé :)

Naart schijnt zou B0/B1 de tofste zijn , wij zitten daar elk jaar dus kzou niet weten hoe leuker / minder leuk de andere campings zijn maar naar mijn mening valt dat echt niet onder 1 algemene noemer van 'leukheid' te plaatsen... der zal op elke camping wel iets te beleven vallen.

Over de Kaiser chiefs : heb ze nu al 3 jaar na elkaar gezien en vond ze elk jaar minder worden. Het eerste jaar waren ze echt fantastisch , het jaar erna vielen ze goed mee en vorig jaar ben ik aan de helft weg gegaan omdat ik het maar vervelend en afgezaagd vond!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan