Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steven150 zei:Meent ge dat nu? Dus al die tienermeiden gaan wellicht ook bij Mogwai zitten/staan.
Die zullen ook verschieten![]()
nTFs zei:Hoor ik nu net op Stubru dat alle dagtickets al verkocht zijn...?
2e^NeoCracer zei:Enkel vrijdag is uitverkocht...
koebeest zei:kvraag me nu af. Ik ga naar werchter (combi) en mijn vriendin gaat ook mee. Wij zouden op een camping slapen in één tent. Nu is mijn vraag: moet ik dan 1 of 2 campingtickets kopen? Is het dus per persoon of per tent?
koebeest zei:kvraag me nu af. Ik ga naar werchter (combi) en mijn vriendin gaat ook mee. Wij zouden op een camping slapen in één tent. Nu is mijn vraag: moet ik dan 1 of 2 campingtickets kopen? Is het dus per persoon of per tent?
