Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Torche

Legacy Member
steven150 zei:
Meent ge dat nu? Dus al die tienermeiden gaan wellicht ook bij Mogwai zitten/staan. :oink:

Die zullen ook verschieten :rofl:


Like Herod als eerste nummer en ze zullen snel weg zijn.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Even een klein, wss stom (beter safe then sorry), vraagje ivm de goformusic ticketsite. Ik heb dus vandaag mijn tickets besteld & betaald via visa. Nu heb ik men tickets al kunnen afdrukken, maar de status staat op 'klaar voor verzending' en niet op 'betaling ontvangen' ik vermoed wel dat dit in orde is, maar ik wil toch graag zekerheid.

(In de help functie van de site staat dat als je wilt checken of je betaling goed ontvangen is je bij status moet gaan zien en dit moet dan op 'betaling ontvangen' staan; hierdoor begon ik wat te twijfelen.)

koebeest

Legacy Member
kvraag me nu af. Ik ga naar werchter (combi) en mijn vriendin gaat ook mee. Wij zouden op een camping slapen in één tent. Nu is mijn vraag: moet ik dan 1 of 2 campingtickets kopen? Is het dus per persoon of per tent?

Utred

Legacy Member
koebeest zei:
kvraag me nu af. Ik ga naar werchter (combi) en mijn vriendin gaat ook mee. Wij zouden op een camping slapen in één tent. Nu is mijn vraag: moet ik dan 1 of 2 campingtickets kopen? Is het dus per persoon of per tent?

Per persoon.

shiftyke

Legacy Member
koebeest zei:
kvraag me nu af. Ik ga naar werchter (combi) en mijn vriendin gaat ook mee. Wij zouden op een camping slapen in één tent. Nu is mijn vraag: moet ik dan 1 of 2 campingtickets kopen? Is het dus per persoon of per tent?

was da maar per tent, wij gaan me ne foerage waar 20 man in kan :p

Het lijkt erop dat naast de reeds aangekondigde reeks namen voor Rock Werchter, ook Rise Against, The Gaslight Anthem, MGMT en niemand minder dan Faith No More naar België's populairste festival zullen afzakken. De namen worden (nog) niet officieel aangekondigd door de festivalorganisatie, maar prijken al wel op de officiële Rock Werchter Merchandising website.

tomh

Legacy Member
dan nam iedereen zo een chiro of leger tent mee he, per persoon natuurlijk!

Spectre

Legacy Member
Kiest ge eigenlijk op welke camping ge ligt? heb niet echt zin om op een andere camping te liggen dan mijn vrienden :p

|steven|

Legacy Member
Ik hoop dat de zaterdag in de marquee toch wat in sfeer komt/blijft van Mogwai, maar met Katy Perry ook vrees ik voor het ergst.

Audiosleef

Legacy Member
Rise Against :bow::applause::love:

Nu hopen dat RA niet samenvalt met een andere goeie groep

|steven|

Legacy Member
rise against klopt al niet, zitten in amerika.
en gaslight anthem kan nog maar een dag

en MGMT heeft op 1 juli ook nog een optreden in Amerika, dus die zie ik ook niet onmiddellijk komen

Audiosleef

Legacy Member
Misschien vliegen die van RA ffkes naar België? Wishful thinking :(

tomh

Legacy Member
ja spectre, ge kiest da, ma daarna kunde wel niemeer op een ander (als ge pech hebt)
dus papt nie aan met een van op een ander camping he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan